Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Margeir skrev:

Noen som har info om denne?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=91114671&fks=91114671

Eller har noen formening?

 

Tja, kjedelig interiør etter min mening. Lyst taktrekk, manuelle standardseter i skinn, kjedelig ratt (enkelt å bytte ut). Så bra vedlikeholdt ut jf. serviceheftet. Bra at olje på girkassen er byttet nylig. Ganske rimelig pris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tobiasw skrev:

Tja, kjedelig interiør etter min mening. Lyst taktrekk, manuelle standardseter i skinn, kjedelig ratt (enkelt å bytte ut). Så bra vedlikeholdt ut jf. serviceheftet. Bra at olje på girkassen er byttet nylig. Ganske rimelig pris. 

Mye bil for pengene hvertfall!

Å slippe sportsunderstellet må være deilig da det er alt for stivt i en sånn bil. Elektriske sportsseter og ratt må vel kunne ettermonteres. At den ikke har svart taktrekk hadde ikke jeg brydd meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎25‎.‎03‎.‎2017 at 5.26, Solberg93 skrev:

Vet ikke om noen husker brukeren "rdl" fra gamle bilforumet.net. Spesiell skrue som har hatt mange interessante kjøretøy....

Han er skikkelig anti-A4 - det skal han ha. Husker et videoklipp hvor han sto bak i en Toyota Hiace og burnet med en crosser. Herlig kar som er skikkelig gjennomført gæren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Werther skrev:

Vet ikke om noen husker brukeren "rdl" fra gamle bilforumet.net. Spesiell skrue som har hatt mange interessante kjøretøy....

Han er skikkelig anti-A4 - det skal han ha. Husker et videoklipp hvor han sto bak i en Toyota Hiace og burnet med en crosser. Herlig kar som er skikkelig gjennomført gæren.

Er vel det klippet som er i denne? :P Han virker som en veldig spesiell type haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hawkon88 skrev:

Mye bil for pengene hvertfall!

Å slippe sportsunderstellet må være deilig da det er alt for stivt i en sånn bil. Elektriske sportsseter og ratt må vel kunne ettermonteres. At den ikke har svart taktrekk hadde ikke jeg brydd meg om.

Og i tillegg slippe luftbelgene, må vente til mandag kveld før jeg kjøper, han hadde holdt av til en annen til da 😦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gabz skrev:

M5'en hadde vært fet om det ikke var for de stygge svarte dekslene på fronten. Ellers en veldig kul farge :)

"Framfanger blir helfoliert igjen før salg. Er lappet sammen grunnet steinsprut."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...