Daniel. Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 ///M-ini95, HenrikSolberg, Walkabout og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 1 time siden, DanielStance skrev: Tja bilen/(typen) til høyre er jo tydlig pumpa full av steroider og gud vet hva. Er ikke en gang lovlig med de sota rutene foran. Hun vil kanskje flørte litt, men er hun smart vil hun gjøre de riktige valgene. Og velge det sedate og trauste, men sikre fremfor villstyringen og dophodet. Som sikkert vil være totalt utbrent etter under 100000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Snakker om fæle vinger Patteyh og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 13 timer siden, E.H.D skrev: Tja, ikke langt unna den orginale karbonvingen heller. Godt mulig det. Men om det er fint eller ikke,er et helt annet spørsmål. Om det er fake eller OEM,har faktisk også ganske mye å si,og alt kommer selvfølgelig ann på bilen. M3 vs 316d med standard understell,et ganske enkelt mattestykke. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 (endret) https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100230853 ikke noe bmw men.. Å skal ikke stå på antall bilder her! Men et mindre system i bildene Skal lete lenge etter 😂 Endret September 23, 2017 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 12 timer siden, Ivrig86 skrev: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=100230853 ikke noe bmw men.. Å skal ikke stå på antall bilder her! Men et mindre system i bildene Skal lete lenge etter 😂 Supra mk4 er en utrolig fin bil, definitivt en av 90-tallets absolutt kuleste GT/sportsbiler. Men man skal være rimelig first price-loff i topplokket hvis man betaler 240k for en modell med sugemotor, automatkasse og høyreratt... Når det kommer til km-stand på den G30en noen nevnte (44k på 2017-modell) så må den ikke nødvendigvis ha gått som taxi. Har selv en bil registrert i midten av mars 2017 som rundet 30 000km denne uken, og dette på tross av at jeg har en annen bil som blir brukt som nr2/kosebil i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 23, 2017 Share Skrevet September 23, 2017 Begynner å bli hyggelige priser på de tidligste årsmodellene av E70 X5 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=104533576 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 16 timer siden, Werther skrev: Når det kommer til km-stand på den G30en noen nevnte (44k på 2017-modell) så må den ikke nødvendigvis ha gått som taxi. Har selv en bil registrert i midten av mars 2017 som rundet 30 000km denne uken, og dette på tross av at jeg har en annen bil som blir brukt som nr2/kosebil i helgene Det er nok antennen som er skrudd på bakskjermen som avslørte at denne var gått som taxi eller i en eller annen form for næringstransport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Hvis jeg ikke feiltolker helt, så er dette en ombygget USA "M3". I så fall latterlig pris!! Dyr e36 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Hvorfor skulle den være det? Finner ikke noe i annonsen som tilsier det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 (endret) 55 minutter siden, E.C. skrev: Hvorfor skulle den være det? Finner ikke noe i annonsen som tilsier det. Effekten? Edit: som jeg ser nå er tatt bort. Stod 242hk der. Endret September 24, 2017 av -Erik- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 Det er min gamle. Var s50b32 da jeg hadde den👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 24, 2017 Share Skrevet September 24, 2017 1 time siden, -Erik- skrev: Hvis jeg ikke feiltolker helt, så er dette en ombygget USA "M3". I så fall latterlig pris!! Dyr e36 touring Gamle min 😄 Olaa1 og Super Mario reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 Drar vel kjensel på den fra forumet nå ja, da var de sikker bare litt uheldige til å begynne med og slettet det relativt raskt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet September 25, 2017 Share Skrevet September 25, 2017 https://www.finn.no/105080458 Når man innser at det er bare teit å bygge om E36 til E46-look med "Need for speed"-effekter og bare gir opp midt i prosjektet og legger bilen ut for salg. mcelg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå