Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Daniel. skrev:

 635CSi L6 (E24) med tidenes råeste felger

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=160642959

3 ekede felger var noe som alle skulle ha i noen få år på begynnelsen av 90 tallet også forsvant de like fort som de kom igjen. Mote er rart noen ganger. Det så jo også veldig rart ut når man ikke hadde store nok bremser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Rune-K skrev:

3 ekede felger var noe som alle skulle ha i noen få år på begynnelsen av 90 tallet også forsvant de like fort som de kom igjen. Mote er rart noen ganger. Det så jo også veldig rart ut når man ikke hadde store nok bremser.

Ja de der Antera felgene var visst poppis borti statene. Ikke minst så var krom felger det også, så her har de klinket til med begge to :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en kamerat hadde 3 ekede felger på en Ascona B han hadde. Da var han kongen i gata.

Ellers så er L6 sammen med L7 (luksus E23) artige biler. Det finnes noen få av både L6 og L7 i Norge. Men det er vel biler for spesielt interesserte. Man kan jo også lure på hvorfor de tok et i utgangspunktet ubrukelig baksetet på E24 og monterte inn en ekstra AC enhet der. Det ble jo ikke noe bedre plass der da. Det kunne man aldri få på E23.

Det virker jo som en flott bil den i Stavanger men jeg tror tidligere eiere har hatt mange forskjellige sjåfører, knappene til setejusteringen er jo nesten utslitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Rune-K skrev:

Ellers så er L6 sammen med L7 (luksus E23) artige biler. Det finnes noen få av både L6 og L7 i Norge. Men det er vel biler for spesielt interesserte. Man kan jo også lure på hvorfor de tok et i utgangspunktet ubrukelig baksetet på E24 og monterte inn en ekstra AC enhet der. Det ble jo ikke noe bedre plass der da. Det kunne man aldri få på E23.

Det virker jo som en flott bil den i Stavanger men jeg tror tidligere eiere har hatt mange forskjellige sjåfører, knappene til setejusteringen er jo nesten utslitt. 

Stemmer, mener jeg har sett en annen L6 på Norske skilt for ikke så lenge siden.

Ikke godt å si, ser ikke ut som det er nevneverdig med beinplass heller. I hvertfall ikke for folk med litt høyde.

Så en smule slitt ut de knappene, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Vetlakjetto skrev:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=160540492 Har kikka på denne ei stund, nokon som veit kvifor den har vore så lenge ute? Den har jo veldig god pris i forhold til tilsvarande årsmodell/motor. Kvifor er den så billig? Ja reknar med at mangelen på M-sport trekker litt ned, men så mykje?

Mangler M-sport utvendig og innvendig trekker mye ned ja. Lyst taktrekk trekker ned. Og siden de ikke har opplyst skiltnummer er det ikke mulig å få utstyrslisten, så da er den lite interressang. Blir vannskelig å selge nestegang også. Tipper den mangler webasto, adaptive lys, ryggekamera, stor stereo, dab, osv også. Rett og slett en dårlig annonse på en muligens litt kjip bil med bra motor. 
 

(ps: om du ikke bryr deg om de tingene ville jeg gitt de ett skambud) 😊

Endret av Daniel80
Ps
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...