Gå til innhold

Den store finn.no tråden.


Kjexx
 Share

Anbefalte innlegg

Min med 235k km og samme setene ser mye bedre ut. Men noen bruker jo arbeidstøy osv i bilen da. Sliter godt det.

Ang slitasje på seter osv er det veldig varierende fra person til person.

Kan ha med hvilke klær man går i, hvordan man går inn og ut av bilene og egentlig alt mulig som spiller inn.

Noen av firmabilene i mitt fars firma har for eksempel vært så slitt setekant på at det rett og slett ikke er sete igjen.

Mens andre biler ikke har vært hull i setet en gang.

Alle bilene er jevnt over til samme bruk men forskjellige brukere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte min var den gått 145k, og har nå gått 157k, og den er faktisk som om den er kliss ny innvendig. Så jeg har funnet en bil som har blitt pent brukt - mens andre biler jeg har hatt har knapt hatt sete igjen etter så mange kilometer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje bittelitt off-topic, men likevel.

 

Jeg leste denne artikkelen, og kom over denne saken:

 

9. Over streken i annonsen

Klage på BMW som ikke kunne omregistreres til M5, som opplyst i annonsen. Utvalget fant at det utgjorde en mangel. Medhold i krav om heving av kjøp.

 

De fleste har nok sett en annonse eller ti på biler som er ombygget, men som det "bare" er til å godkjenne, og da spesielt M3 og M5. Tenk dere om tre ganger før dere skriver dette når bilen skal selges eller kjøper en bil som har denne teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46210865

 

 

Denne ligger til salgs rett ved meg, sprek bil men gått litt langt synes jeg ..

Det som er teit er at de har forsøkt å gjøre en "ikke M3" om til en M3. Så jo nettopp en E92 M3 til 599 000 på Finn.no for litt siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyre biler.. Syns det er mye penger for en bil som har gått så langt... I mine øyne er det langt kontra pris 

 

Interessant pris, skjønner ikke helt hvordan de kan rettferdiggjøre å ta rundt 150 000 kr over summen på  import av en tilsvarende bil fra Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant pris, skjønner ikke helt hvordan de kan rettferdiggjøre å ta rundt 150 000 kr over summen på  import av en tilsvarende bil fra Tyskland.

de har bare lagt på noen kule felger og litt kul farge og forventer å selge den 150k over takst :P thats how it is in norway. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...