Walkabout Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Gratulerer, pen bil dette som skiller seg ut. Blir spennende å se hva som gjøres av oppgraderinger her. Hvor mange hester produserer motoren nå med M-Performance pakken? Tror jeg hadde hatt store problemer med å holde meg innenfor fartsgrensene med en slik motor, sliter allerede med min 520d Kommer til å bli en innertier med ny eksos. Hvis du ikke går for Eisenmann så kan jeg anbefale SuperSprint, som jeg nylig har montert. I mine øyne kunne det gjort seg med den nye M5-grillen med doble riller også. Jeg liker felgene, de så stilrene og robuste ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Tuningen legger på ca 20 hk og 50 NM. Eisenmann ble bestilt før bilen kom,men det er vel enda et par uker å vente. Tror også på den nye m5 grillen, så det blir prøvd ut en av de første dagene. ellers så er de nå bare å nyte........ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Å rublings, de som har gått lei av båtlivet i sommer, Bør vel inn til en sjekk;)) thbrekke, Saltkjelen, Ron Jeremy og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Gratulerer med nok en fantastisk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Å rublings, de som har gått lei av båtlivet i sommer, Bør vel inn til en sjekk;))20140822_184352.jpg Hehe, bare husker når du annonserte at du solgte alle de flotte bilene dine til fordel for båt. Var ganske laber stemning her inne, men virker som du valgte riktig sommer Flott bil, flott båt og det ser ut som du har hatt en fin sommer johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Fikk litt lyst på sjokolade jeg nå.... Grattis med grisetøff handlevogn! johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Gratulerer med vanvittig riktig F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Gratulerer med rå bil! Denne er den mest unike BMWen jeg har sett noen gang. Skiller seg ordentlig ut fra mengden, og det originalt levert fra fabrikk.. Lurer på hvordan lakken er med tanke på vedlikehold. Man kan jo ikke akkurat polere denne med maskin for eksempel? Her må jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Fremtidig klassiker Tenk han som kjøper denne om 20år... alle på forumet kommer til å si "wooow så fin så kul kombo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Jeg fikk med en krukke med polish,for mattlakk. ser ut for å Være greit og få på, for hånd HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Forumets desidert fineste F11 Gratulerer!! johnja reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Fargen blir bare bedre og bedre norbakken, HPVL, thbrekke og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Hvilket understell har du på denne? Med så stor moter kan du jo faktisk velge mellom 4 forskjellige understell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet September 2, 2014 Forfatter Share Skrevet September 2, 2014 Det er m - sport og adaptiv. Eco, comfort+,comfort,sport og sport+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Skikkelig kul farge, tøft å velge noe som er annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå