Gå til innhold

Min F11 frozen.........

johnja
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer, pen bil dette som skiller seg ut. Blir spennende å se hva som gjøres av oppgraderinger her. Hvor mange hester produserer motoren nå med M-Performance pakken? Tror jeg hadde hatt store problemer med å holde meg innenfor fartsgrensene med en slik motor, sliter allerede med min 520d ;)

Kommer til å bli en innertier med ny eksos. Hvis du ikke går for Eisenmann så kan jeg anbefale SuperSprint, som jeg nylig har montert. I mine øyne kunne det gjort seg med den nye M5-grillen med doble riller også. Jeg liker felgene, de så stilrene og robuste ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige tilbakemeldinger.

Tuningen legger på ca 20 hk og 50 NM.

Eisenmann ble bestilt før bilen kom,men det er vel enda et par uker å vente.

Tror også på den nye m5 grillen, så det blir prøvd ut en av de første dagene.

ellers så er de nå bare å nyte........ei stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å rublings, de som har gått lei av båtlivet i sommer, Bør vel inn til en sjekk;))attachicon.gif20140822_184352.jpg

Hehe, bare husker når du annonserte at du solgte alle de flotte bilene dine til fordel for båt. Var ganske laber stemning her inne, men virker som du valgte riktig sommer :)

Flott bil, flott båt og det ser ut som du har hatt en fin sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rå bil! Denne er den mest unike BMWen jeg har sett noen gang. Skiller seg ordentlig ut fra mengden, og det originalt levert fra fabrikk.. Lurer på hvordan lakken er med tanke på vedlikehold. Man kan jo ikke akkurat polere denne med maskin for eksempel? Her må jeg følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...