Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2016 Share Skrevet Mai 9, 2016 Dette ble utrolig rått!! Ja helt enig med valnøtt!! Den andre typen var altfor mørk/svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 21, 2016 Share Skrevet Mai 21, 2016 Jeg kikket litt på interiøret ditt gjennom bilvinduene på BMWCCNs vårmønstring på Bjerke i dag. Vanvittig lekkert resultat! Hvordan er slitestyrken på dette så langt? Ivrig86, Freakshow og Maggi93 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 On 21.5.2016 at 18.12, Saltkjelen skrev: Jeg kikket litt på interiøret ditt gjennom bilvinduene på BMWCCNs vårmønstring på Bjerke i dag. Vanvittig lekkert resultat! Hvordan er slitestyrken på dette så langt? Takk Det henger på enda hvertfall! Så langt er jeg veldig fornøyd. Fikk leppa etter x antall mnd ventetid, så monterte den i dag. Hva enn dere gjør, ikke handle fra trolltuning. Bestilte i slutten av februar og fikk leppa nå. Aldri mer!! Thundercoil, Marius2002, HalvorK og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeicko Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 (endret) 21 minutes ago, MagnusHN said: Takk Det henger på enda hvertfall! Så langt er jeg veldig fornøyd. Fikk leppa etter x antall mnd ventetid, så monterte den i dag. Hva enn dere gjør, ikke handle fra trolltuning. Bestilte i slutten av februar og fikk leppa nå. Aldri mer!! bare i februar jeg venter enda på lyktesenkere som jeg bestilte i oktober glad de er bestilt i oppkrav Endret Juni 9, 2016 av zeicko Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 damn, flere som er fornøyde med varer derfra! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: damn, flere som er fornøyde med varer derfra! oO Kundeservice er et fremmedord for den butikken... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Ble lekkert! Kundeservice ja, tror ikke de har hørt om det. Bestilte M-fangere til min forrige E39, tok 3 mnd det også.. men kvaliteten er faktisk ganske bra! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Bilen din var råå live! synst denne kledde lepper bedre enn biler eg har sett før. MagnusHN og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Så bilen din på gs-treffet. Utrolig bra gjennomført! MagnusHN og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 10, 2016 Share Skrevet Juni 10, 2016 Jeg liker den både med og uten leppe. Tommel opp! MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 11, 2016 Share Skrevet Juni 11, 2016 (endret) On 9. juni 2016 at 23.35, MagnusHN skrev: Kundeservice er et fremmedord for den butikken... Ble deilig med leppe... Eller deilig...ere! 😁 Hvorfor handla du der? Kryyyyyyr det ikke av den leppa på ebay til sikkert halve prisen? 😎 Passformen vet man jo aldri uansett 😁 Jeg har handla endel strassentech lepper til e46 fra ebay å vært knallfornøyd Endret Juni 11, 2016 av Ivrig86 MagnusHN og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 On 10.6.2016 at 16.03, williamwiers skrev: Bilen din var råå live! synst denne kledde lepper bedre enn biler eg har sett før. Takk Var veldig spent på hvordan det ble seendes ut. Skal få tatt noen bedre bilder i helga. On 10.6.2016 at 17.04, And-reas skrev: Så bilen din på gs-treffet. Utrolig bra gjennomført! Takk On 10.6.2016 at 22.22, Frode D skrev: Jeg liker den både med og uten leppe. Tommel opp! Samme her, var godt å få fronten "litt" lavere... On 11.6.2016 at 12.13, Ivrig86 skrev: Ble deilig med leppe... Eller deilig...ere! 😁 Hvorfor handla du der? Kryyyyyyr det ikke av den leppa på ebay til sikkert halve prisen? 😎 Passformen vet man jo aldri uansett 😁 Jeg har handla endel strassentech lepper til e46 fra ebay å vært knallfornøyd Tenkte at det ikke skulle ta så langt tid.... Men å handle fra andre siden av verden selv går mye fortere, så det blir aller siste gang jeg handler noe derfra. Passformen var heldigvis bra! Freakshow og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 18, 2016 Share Skrevet Juli 18, 2016 Noen knips fra E30Meet osteper, Even Pladsen, MarcusSteffensen og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre 2468 Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Hei! Veldig fin og gjennomført bil! . Har sendt deg en PM. Hilsen Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Er ikke fan av senka biler som noen kanskje har merka her inne, men Wow din er strøken som juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå