Gå til innhold

MagnusHN's #335 E39 M5 Touring - SOLGT


MagnusHN
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 21.5.2016 at 18.12, Saltkjelen skrev:

Jeg kikket litt på interiøret ditt gjennom bilvinduene på BMWCCNs vårmønstring på Bjerke i dag. Vanvittig lekkert resultat! Hvordan er slitestyrken på dette så langt? :)

Takk :) Det henger på enda hvertfall! Så langt er jeg veldig fornøyd.

Fikk leppa etter x antall mnd ventetid, så monterte den i dag. Hva enn dere gjør, ikke handle fra trolltuning. Bestilte i slutten av februar og fikk leppa nå. Aldri mer!!

 

 

 

2016-06-09_05.39.46_1.jpg

2016-06-09_05.39.47_1.jpg

2016-06-09_05.39.44_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, MagnusHN said:

Takk :) Det henger på enda hvertfall! Så langt er jeg veldig fornøyd.

Fikk leppa etter x antall mnd ventetid, så monterte den i dag. Hva enn dere gjør, ikke handle fra trolltuning. Bestilte i slutten av februar og fikk leppa nå. Aldri mer!!



 

 

bare i februar :-D jeg venter enda på lyktesenkere som jeg bestilte i oktober ;) glad de er bestilt i oppkrav :D

Endret av zeicko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9. juni 2016 at 23.35, MagnusHN skrev:

Kundeservice er et fremmedord for den butikken...

Ble deilig med leppe... Eller deilig...ere! 😁 Hvorfor handla du der? Kryyyyyyr det ikke av den leppa på ebay til sikkert halve prisen? 😎 Passformen vet man jo aldri uansett 😁 Jeg har handla endel strassentech lepper til e46 fra ebay å vært knallfornøyd

Endret av Ivrig86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10.6.2016 at 16.03, williamwiers skrev:

Bilen din var råå live! :) synst denne kledde lepper bedre enn biler eg har sett før.

Takk :) Var veldig spent på hvordan det ble seendes ut. Skal få tatt noen bedre bilder i helga.

On 10.6.2016 at 17.04, And-reas skrev:

Så bilen din på gs-treffet. Utrolig bra gjennomført! 

Takk :)

 

On 10.6.2016 at 22.22, Frode D skrev:

Jeg liker den både med og uten leppe. Tommel opp!

Samme her, var godt å få fronten "litt" lavere...

On 11.6.2016 at 12.13, Ivrig86 skrev:

Ble deilig med leppe... Eller deilig...ere! 😁 Hvorfor handla du der? Kryyyyyyr det ikke av den leppa på ebay til sikkert halve prisen? 😎 Passformen vet man jo aldri uansett 😁 Jeg har handla endel strassentech lepper til e46 fra ebay å vært knallfornøyd

Tenkte at det ikke skulle ta så langt tid.... Men å handle fra andre siden av verden selv går mye fortere, så det blir aller siste gang jeg handler noe derfra. Passformen var heldigvis bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...