Gå til innhold

E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT


ZGasi
 Share

Anbefalte innlegg

On 18.8.2016 at 1.56, ZGasi skrev:

Har både aux og bluetooth, men dessverre ikke noe usb :/ det hadde vært veldig kjekt, kunne da også ladet iphonen samtidig tenker jeg

kansksje du har en eldre model en meg?
jeg har hvertfall alle 3, bruker kun usb da det er lading i tillegg ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh kjipt! For det hadde vært deilig haha! Nå er ihvertfall vannpumpa bytta og eksosen sveisa igjen til original. Ble litt for mye lyd med den setupen jeg hadde før, cut outs før lyddemperne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Har ikke skrevet her på en veldig god stund nå. Er fordi det ikke har skjedd så mye med bilen, frem til nå! Har hatt diffhavari, og driver å monterer ny diff nå. Bilen ble heller ikke godkjent for EU, så nå driver jeg å fikser litt på understellet også. For dere som husker, så kjøpte jeg helt nye michelin-dekk i fjor sommer. Og nå har de blitt så slitte på innsiden foran, at jeg måtte bytte dem før etterkontroll av eu. Dette skyldes at personen som foretok 4hjulskontroll på bilen sist gjorde det helt feil med helt feil spissing. Bytter nå til ny sporestang, nye endeledd og en ny nedre bærearm. Samt nye dekk foran.

Har også kjøpt meg KW coilovere 😬 Dette var egentlig ikke planen, da jeg var fornøyd med m-sport høyden min, men fikk såpass bra pris på dette at jeg ikke kunne motstå. Sier ikke nei takk til stivere e38. Tenker jeg monterer dem om noen uker, etter jeg har fått godkjent bilen

IMG_0387.JPG

IMG_0409.JPG

IMG_0410.JPG

IMG_0411.JPG

Endret av ZGasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, DanielStance skrev:

Lenge siden sist! :D

Bilen ser fortsatt bra ut :) Ikke helt fan av tauekroken framme, men din bil :P

Blir nok bra med KW, har lyst på det selv :)

Ikke helt glad i den selv, men er kun noe jeg prøvde ut av kjedsomhet :P 

Tusen takk! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig :)

og tusen takk! :))

Fått meg ny frontrute, og skal på etterkontroll i morgen. Om den blir godkjent, vurderer jeg å montere senkesettet så fort jeg får tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømmer litt om 730d om dagen.  730i er litt tørst og slapp.  men den har en nydelig gange og lyd da.. 

 

hvilken kw gikk du for?   jeg vurderte lenge kw street comfort på 740n jeg hadde, men det ble ikke noe av pga pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest over denne tråden nå. Spennende å følge med på utviklingen, og jeg vil takke deg for at du gidder å legge ut bilder mens du jobber. Er blitt en veldig kul bil, og som tidligere E38-eier gjør det meg glad å se en entusiast i sving. Stå på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8.6.2017 at 20.29, space-ace skrev:

jeg drømmer litt om 730d om dagen.  730i er litt tørst og slapp.  men den har en nydelig gange og lyd da.. 

 

hvilken kw gikk du for?   jeg vurderte lenge kw street comfort på 740n jeg hadde, men det ble ikke noe av pga pris.

Litt motsatt med meg da, ikke så tørst og har nok futt i seg :P har dessverre ikke noe fin lyd i dieselen da :/ 

gikk for v1

On 9.6.2017 at 12.57, Ganz gut skrev:

Jeg har lest over denne tråden nå. Spennende å følge med på utviklingen, og jeg vil takke deg for at du gidder å legge ut bilder mens du jobber. Er blitt en veldig kul bil, og som tidligere E38-eier gjør det meg glad å se en entusiast i sving. Stå på! 

Tusen takk for en fin kommentar :) sånt gjør meg glad! 

 

Bilen er nå godkjent, og tenker å montere coiloverne så fort jeg har noe ledig tid

IMG_0417.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZGasi changed the title to E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...