noekult Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Hentet denne nybilen i dag. Den er helt OK. Da jeg så den for første gang for to dager siden: Da vi gjorde ferdig de siste detaljene: Da jeg så bilen ved avgangsdelen av forhandleren og tok ut nye gummimatter fra plasten og satte det inn før jeg entret med slapsete vintersko: Da bilen ble kjørt ut av forhandleren for første gang og jeg måtte klype meg selv i armen: Da jeg måtte gå rundt bilen og beundre den i dagslys fordi fargen er helt vanvittig tøff og det gikk opp for meg hvordan fargen og felgene skilte seg ut fra resten av bilparken der og da: Da jeg hadde kjørt hjem og måtte innhalere litt oksygen fordi jeg var i så voldsom ekstase og måtte ta et bilde før jeg kjørte bilen inn: Da jeg kjørte inn i garasjen: Da jeg parkerte bilen: Da jeg tok bilde av interiøret: Midnight Blue eksteriør/Saddle Brown interiør. StigJ, Dweezil, Haug og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Gratulerer med et smykke av en 4serie! Nydelig fargekombo, elsker interiøret Må være en herlig følelse, å ha plukket ut og satt sammen en ny bmw sånn man selv ønsker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Ja, unner alle det en gang i livet. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre et slikt "dra'n helt ut" nybilkjøp igjen, siden det er utrolig ufornuftig hvis man ser på verdien for kronen (hele fornuften min sa at jeg burde kjøpt ribbet 3-serie eller tre år gammel 5-serie til halve prisen istedet). Men jeg smiler garantert langt bredere enn jeg hadde gjort om jeg gikk for de rimeligste alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Ja gratulerer med meget pen bil Jeg liker veldig godt fronten på 4-serie, den har det litt klassiske aggressive BMW uttrykket. Fargekombinasjonen er meget flott og det er bra noen velger annet en sølv bil med sort interiør. Den følelsen nå selgern kjører bilen ut av lokale for deg mens du står å ser på, bare kribler etter å komme bak rattet på drømmebilen, den er liksom din og du skal straks få ta den med deg. Det er helt magisk nesten, endelig får man lov å slippe til i noe man har drømt og ventet lenge lenge på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Gratulerer nydelig interiør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Gratulerer med en virkelig lekker og spesiell bil Kjempefin fargekombo, og det er faktisk ikke nødvendig med M-Sport på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Grattis med feit bil Hvorfor oppdaterte du ikke forrige tråden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Nydelig bil, likte fargen utvendig og innvendig veldig godt skiller seg ut fra mengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Utrolig lekkert, noekult. Denne interiørkombinasjonen (og golden brown) er desidert det lekreste du kan utruste en slik bil med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Gratulerer med flott bil! Fargekombinasjonen er veldig etter min smak og, men betyr alt skrytet at min gamle teori om at alle vil ha sølv bil med svart skinn fordi alle får vite av selgere at alle vil ha det, har en viss relevans? Beklager o.t., men håper og dette kan bety litt flere interessante bruktbiler på markedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Er vel mange mange år til denne ender opp på bruktbilmarkedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Titta på bilen ikveld....du har helt rett...bilen er virkelig råere i virkeligheten as! Grattis med megafeit bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2015 Takk! Har tatt bilens første vask for å få av saltlaken. Ble like ille igjen på vei hjem... Jeg tror jeg må lære meg å vaske ordentlig for å ivareta lakken best mulig. Begynne å henge på detailing forumer nå haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Nok engang gratulerer. Bare å begynne på dcn.no nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå