Gå til innhold

Min Z4 3.0Si Coupe Individual, Selges


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Da er ett stk sete installert... Er ikke lett å jobbe på bilen når man har sommerdekk og snøen har falt... Liker jo best å stå på verkstedet... Men har allikevel klart å montere litt...

Setet sitter jeg perfekt i, ikke for smalt som mange andre... Er sikkert 10kg lettere kontra Z4M setene også... sitter nå lavere og lengre bak enn noen gang før. Det vil føre til færre kramper hos fører som er 197cm på strømpelessen :)

Ellers har jeg fått meg alcantara ratt, må bare få igjen eikene mine som er på lakk :) Midtkonsollen er ikke riktig installert enda, der venter jeg på nylakkerte paneler :)

Noen bilder, nå ser jo ikke interiøret veldig bra ut når det mangler så mye... Men det kommer seg :)

post-54551-0-66421700-1453029185_thumb.j

post-54551-0-94921500-1453029388_thumb.j

post-54551-0-55519500-1453029434_thumb.j

post-54551-0-38180800-1453029517_thumb.j

post-54551-0-41885200-1453029565_thumb.j

post-54551-0-53391800-1453029605_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble vanvittig bra! Jeg likte spesielt godt skinntrukne dørtrekk. Skal du få trukket dashbordet også?

Jo, takk.. Har jo trukket nedre del av dashen, slipper å ha ut dashbordet på den måten.. Er ikke så ivrig på det, særlig pga knirkelyder som kan komme etter en sånn operasjon... Hadde vært veldig pent da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk.. Har jo trukket nedre del av dashen, slipper å ha ut dashbordet på den måten.. Er ikke så ivrig på det, særlig pga knirkelyder som kan komme etter en sånn operasjon... Hadde vært veldig pent da :)

 

Knirkelyda i dashen må ein unngå for ein kvar pris! E tross alt ikkje eit Volkswagen-forum detta her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk.. Har jo trukket nedre del av dashen, slipper å ha ut dashbordet på den måten.. Er ikke så ivrig på det, særlig pga knirkelyder som kan komme etter en sånn operasjon... Hadde vært veldig pent da :)

 

Ingen problem å få det knirkefritt. Om du er nervøs for det, så er det jo bare å invistere i helt nye klips, skruer og muttere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen problem å få det knirkefritt. Om du er nervøs for det, så er det jo bare å invistere i helt nye klips, skruer og muttere. :)

Bruker alltid nye klips på dørtrekk osv... Men dashen er like vel litt spesiell da den liksom ligger i klem.. Har bare litt dårlig erfaringer når jeg har kjørt og sittet på i ombygde biler... De blir liksom ikke like kompakte som de som ikke er tukla med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...