Gå til innhold

Min blå E60 (solgt 25.11) - E36 x2


 Share

Anbefalte innlegg

Originalrattet er ikke mye pent nei.. :P

Dashboard med koppholdere (og HUD) frister ja! 

Har også fått ferdig kanal v.side på E36en, så nå er planen å bytte hjulbuer bak og litt rustsveising i bagasjerom, motorrom og h.side :)

IMG_20160603_001623.jpg

 

Endret av Jokkke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Har endelig fått montert høyglans shadowline lister. :-D Resultatet ble utrolig pent. Har også byttet til halogen AE, tåkelys og skiltlys. Fått byttet bremser foran og bak også, originalt selvfølgelig. Smurt og strammet opp håndbrekket. Godt med bremser uten kast og et håndbrekk som tar godt. :-)

Har og kjøpt en ny bil, ga opp E36en jeg holdt på med og hentet en 328i coupe i Stavanger for noen uker siden. Meget ryddig original M-tech bil med safrangelb interiør, 18 knappers OBC og digital klima :D

 

IMG_20160903_184933.jpg

IMG_20160903_184939.jpg

IMG_20160903_184955.jpg

IMG_20160903_185752.jpg

IMG_20160903_185803.jpg

IMG_20160903_185840.jpg

Snapchat-206772463377358044.jpg

IMG_20160903_190458.jpg

IMG_20160903_185901.jpg

75_1509703876.jpg

Endret av Jokkke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyglans shadowline gjør utrolig mye for utseendet! Syns de matte shadowline listene ser litt "billig" ut på en måte. Veldig tøff den E60en :)

Så veldig pen ut den nye E36en :) Noe planer for den?
Blå biler kler veldig godt å ha interiør i sånne farger som du har på både E36 og E60!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyglans lister gjør alt! :D Matte lister ser kjipe ut, er enig der. Jeg hadde jo kromlister som var plastidippet. Ultrakjipt :P

Takk for det! Har endel planer for E36en, skal ta det som er av rust og en hellakkering på bilen. Må bytte førerdøren, bakluke og ta litt rust på ene hjulbuen bak og på bakplaten. Fronten er ganske sandblåst, er faktisk originallakk på hele bilen!

Bilen er utrolig fin under, så her skal jeg bare vaske den grundig og tectylere den godt. 

Også er jo det automat på den, det er litt kjedelig i mine øyne så her skal den få manuell girkasse. :)

Ja har sansen for blå biler med smakfullt interiør, haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jokkke skrev:

Høyglans lister gjør alt! :D Matte lister ser kjipe ut, er enig der. Jeg hadde jo kromlister som var plastidippet. Ultrakjipt :P

Takk for det! Har endel planer for E36en, skal ta det som er av rust og en hellakkering på bilen. Må bytte førerdøren, bakluke og ta litt rust på ene hjulbuen bak og på bakplaten. Fronten er ganske sandblåst, er faktisk originallakk på hele bilen!

Bilen er utrolig fin under, så her skal jeg bare vaske den grundig og tectylere den godt. 

Også er jo det automat på den, det er litt kjedelig i mine øyne så her skal den få manuell girkasse. :)

Ja har sansen for blå biler med smakfullt interiør, haha. 

Ja :P Har lyst å ha det på min E38, men tror ikke man fikk det på de. :unsure:

Hellakkering i samme farge da eller? Noe planer for felger/senk eller noe sånt?

Er enig med deg, syns den skal ha manuell når det er en coupe med stor motor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutes ago, Jokkke said:

Høyglans lister gjør alt! :D Matte lister ser kjipe ut, er enig der. Jeg hadde jo kromlister som var plastidippet. Ultrakjipt :P

Takk for det! Har endel planer for E36en, skal ta det som er av rust og en hellakkering på bilen. Må bytte førerdøren, bakluke og ta litt rust på ene hjulbuen bak og på bakplaten. Fronten er ganske sandblåst, er faktisk originallakk på hele bilen!

Bilen er utrolig fin under, så her skal jeg bare vaske den grundig og tectylere den godt. 

Også er jo det automat på den, det er litt kjedelig i mine øyne så her skal den få manuell girkasse. :)

Ja har sansen for blå biler med smakfullt interiør, haha. 

Hvordan var fremgangsmåten på å skifte disse listene? Fant du de brukt eller kjøpt du nytt? Må få tak på et sett til min også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@DanielStance Tror du fikk høyglans sorte lister på E38, fikk det på E39 vet jeg.

Kan vel alltids lakkere listene blank sort :)

Blir samme farge ja, kanskje 60/40 senk og noen style 24 double spoke felger. :D

 

@minim Ikke så vanskelig å skifte. Demonterte ikke så mye på fordørene. Tok ned vinduene og trakk utav gummipakningen på det brede dekselet. Er skrudd med 3 stjerneskruer bak pakningne.

Bak må dørtrekk av og plastramme av for å komme til ene listen, den er skrudd fra baksiden. Og vinduene helt ned, og trekke ut pakningen for å komme til skruene. 

Kom faktisk over disse listene på ebay.co.uk, til en grei pris. Standen var veldig bra! Polerte de opp før jeg monterte de.

En list hadde desverre litt rust/korrosjon. 

Det ligger ute ett sett til av samme selger ser jeg. Løp å kjøp!

 

http://m.ebay.co.uk/itm/Full-set-BMW-E60-E61-M-SPORT-Gloss-BLACK-color-exterior-door-window-trim-trims-/172277506284?nav=SEARCH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jokkke skrev:

@DanielStance Tror du fikk høyglans sorte lister på E38, fikk det på E39 vet jeg.

Kan vel alltids lakkere listene blank sort :)

Blir samme farge ja, kanskje 60/40 senk og noen style 24 double spoke felger. :D

 

Har sett det finnes til E39 ja :) Individual greier tydeligvis :P Men har ikke sett noe til E38, så må vel kanskje lakkere, eller eventuelt foliere de. :)

Okei. :) Høres ut som en bra plan det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...