Gå til innhold

Hva syns dere om rumpa på nye 1-serie lci?

Ronny M
 Share

29 stemmer

1. 1. Er rumpa på nye 1-serie lci en forbedring?

• JA
      25
    • NEI
      4

Anbefalte innlegg

Jeg syns fronten er en klar forbedring, men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker de nye baklyktene. De gamle er ikke fantastisk fine de heller, de minner kanskje litt for mye om en Polo, men jeg vet faktisk ikke om den nye designen er en forbedring, det er noe som ikke stemmer der føler jeg.

Jeg liker ikke at skiltet er plassert midt på fangeren heller, det er finere når det står under fangeren slik som på den forrige modellen med M-pakka etter min mening.

Hva syns dere?

BMW-1er-F20-LCI-Facelift-M-Sport-Paket-V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke modellen før facelift er særlig vellykked, noe også BMW åpenbart mener ettersom dette er den mest omfattende faceliften som har vært til nå. Den nye modellen er slik den burde vært i utgangspunktet og meget gjennomført. Faktisk så lekker at jeg kunne tenkt meg en slik før neste generasjon kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig usikker nå. Vurderer å bytte til den nye, men hekken holder meg igjen litt merker jeg.

Jeg likte den faktisk bedre da jeg bare hadde sett bilder av den, men da jeg dro på BMW for å se den i virkeligheten blei jeg litt skuffa. Det er noe som ikke stemmer, jeg klare ikke helt å sette fingeren på det. Muligens lyktene blei litt for dominerende, at det er litt mye lykt på den lille hekken på en måte, eller at designen på lyktene ikke samsvarer helt med de runde formene til resten av bilen.

Det er noe som er litt "off" føler jeg. Men det er jo det på den gamle også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hekken bedre på Pre LCI, men fronten bedre på LCI.

Er et eller annet med lyktene og skiltplasseringen. Men som med pre LCI tror jeg denne kommer til å vokse på meg. Om du vil sikre deg aller siste generasjon kompaktbil og 1-serie med bakhjulstrekk, er det bare å kjøre på. Er vel ingen hemmelighet at neste generasjon blir FWD...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hekken bedre på Pre LCI, men fronten bedre på LCI.

Er et eller annet med lyktene og skiltplasseringen. Men som med pre LCI tror jeg denne kommer til å vokse på meg. Om du vil sikre deg aller siste generasjon kompaktbil og 1-serie med bakhjulstrekk, er det bare å kjøre på. Er vel ingen hemmelighet at neste generasjon blir FWD...

Enig, den forrige måtte vokse på meg, deg gjør sikkert denne også. Jeg er spent på neste generasjon, men da må det selvfølgelig bli firehjulstrekk, eller ingenting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den primære hensikten med det nye designet er visuelt å få bilen til å virke lavere og bredere... med andre ord mer sportslig... og det synes jeg er rimelig vellykket. Designet virker mer påkostet og dermed fremstår bilen også som mer premium (les: litt mer 3-serie enn "polo"). BMW har ikke endret på kostbare stålplater (c-stolpen) og det er egentlig ganske utrolig hvor lite som skal til før bilen endrer karakter. Små endringer kan ofte få store konsekvenser. Jeg liker definitivt LCI varianten best... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en anelse at om noen år kommer dette til å bli en ettertraktet "nr.2" bil for entusiaster. Bakhjulstrekk og hatchback har de vært alene om, men det dør ut når den nye generasjonen kommer med FWD. Personlig kunne jeg gjerne tenkt meg en M135i om 7-10 år som en fin nr. 2 bil, regner med de har sunket godt i pris innen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...