Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
10 minutter siden, ahj skrev:

Jeg var 100kg på siste stevnet og det var rett før jeg kappet med i hånden. Nå er jeg nedi 92kg. Har samme mål som deg, styrke men se greit ut også :) Så blir ikke bare bøy, benk og mark. 

Her blir det mye annet en bare basisøvelser ja men satte meg et mål på 500kg totalt bare for å ha et mål som var litt ambisiøst. startet på ca 320kg totalt for 5 mnd siden og er nå bare 20 kilo unna målet men det begynner å bli vanskeligere å øke nå merker jeg.

Hva er NM kravet i min/din klasse?

Skrevet
6 minutter siden, mowz skrev:

Nice! Savner original ruta mi med sånn lilla skinn...

Det heter vel komfortrute eller noe i den duren, og det kan du be om neste gang du bytter. :)

Skrevet
3 minutter siden, Evenol skrev:

Det heter vel komfortrute eller noe i den duren, og det kan du be om neste gang du bytter. :)

I og med at han måtte ha bilen for å bestille så regnet jeg med å få samme. Men ja, helt klart neste gang blir det riktig.

Skrevet

Mener at forrige eier kalte det klimafrontrute. Men han kan jo ha tatt feil :) 

Eneste dumme med den er at polariserte solbriller funker mindre bra, blir noe regnbuefarger her og der.. Men bare ved sol. 

Skrevet

heter klima rute eller komfort rute! :P er ikke bare å be om når man bytter rute, da det koster skjorta i forhold til vanlig.
hvis bilen hadde det orginalt da har rute firma gjort en stor feil når de bytta! da er det bare og klage! :)

Bildene var selvfølgelig Smashing! :D

Skrevet

Jeg følger nøye med på e90/91 trådene her på forumet og denne er blant de peneste her synes jeg.

Den er riktig på alt .:).

Interiør ja det meste .

Er det Fusso som er på lakken på bildene dine Gorg?

Skrevet
1 time siden, Gorg skrev:

Mener at forrige eier kalte det klimafrontrute. Men han kan jo ha tatt feil :) 

Eneste dumme med den er at polariserte solbriller funker mindre bra, blir noe regnbuefarger her og der.. Men bare ved sol. 

Aldri lagt merke til... Du burde prøve å kjøpe billige kopi solbriller så slipper du det :-P 

44 minutter siden, Freakshow skrev:

heter klima rute eller komfort rute! :P er ikke bare å be om når man bytter rute, da det koster skjorta i forhold til vanlig.
hvis bilen hadde det orginalt da har rute firma gjort en stor feil når de bytta! da er det bare og klage! :)

Ja burde ha klagd. Regnsensor er ikke helt som før etter byttet heller.

11 minutter siden, sveigis skrev:

Jeg følger nøye med på e90/91 trådene her på forumet og denne er blant de peneste her synes jeg.

Interiør ja det meste .

Hva med min da? Er ikke den fin kanskje?? haha :-D

Skrevet
3 minutter siden, sveigis skrev:

Mowz :

Jo den er griselekker det kan jeg garantere at jeg synes :).

Hehe, thanks :-)

Skrevet
21 minutter siden, sveigis skrev:

Interiør ja det meste .

@Gorg har gjort alt rett på sin bil :) Jeg håper bare han tilfeldigvis svipper innom Molde-traktene en gang og har med seg kameraet, for han er sykt flink bak kamera :D

Skrevet
2 timer siden, Freakshow skrev:

Bildene var selvfølgelig Smashing! :D

Tusen takk :D 

1 time siden, sveigis skrev:

Interiør ja det meste .

Du smigrer meg, rødmer nesten :) 

Nå er det Fusso på hele bilen, og Autobahn på felgene. Fikk faktisk lagt på Gtechniq G5 på frontruta før en parkerte utfor vaskehallen å stirret til jeg kjørte ut.. 

Med snø/sludd/slaps været vi har hatt de siste dagene var det utrolig digg med nybehandlet frontrute!

1 time siden, Marius2002 skrev:

@Gorg har gjort alt rett på sin bil :) Jeg håper bare han tilfeldigvis svipper innom Molde-traktene en gang og har med seg kameraet, for han er sykt flink bak kamera :D

Mange takk @Marius2002! Skal ta med meg utstyret om jeg plutselig tar turen. 

Venter bare nå på å få kodet "Satelite Radio" så skal dab+ være installert i bilen :-D 

Skrevet
1 time siden, Marius2002 skrev:

Dab+ integrert i CIC? Eller må du styre den fra en annen enhet? :) 

Integrert. Dab antenne i en av sidebakrutene og så velger man satelite radio i radio menyen istedetfor dab. 

Ikke særlig synlig, ville ikke ha en ekstra enhet på dashbordet.. 

😎

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...