Gå til innhold

E91 325i LCI - Individual Stratus Grau - Solgt


Gorg
 Share

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, ahj skrev:

Jeg var 100kg på siste stevnet og det var rett før jeg kappet med i hånden. Nå er jeg nedi 92kg. Har samme mål som deg, styrke men se greit ut også :) Så blir ikke bare bøy, benk og mark. 

Her blir det mye annet en bare basisøvelser ja men satte meg et mål på 500kg totalt bare for å ha et mål som var litt ambisiøst. startet på ca 320kg totalt for 5 mnd siden og er nå bare 20 kilo unna målet men det begynner å bli vanskeligere å øke nå merker jeg.

Hva er NM kravet i min/din klasse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Evenol skrev:

Det heter vel komfortrute eller noe i den duren, og det kan du be om neste gang du bytter. :)

I og med at han måtte ha bilen for å bestille så regnet jeg med å få samme. Men ja, helt klart neste gang blir det riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at forrige eier kalte det klimafrontrute. Men han kan jo ha tatt feil :) 

Eneste dumme med den er at polariserte solbriller funker mindre bra, blir noe regnbuefarger her og der.. Men bare ved sol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heter klima rute eller komfort rute! :P er ikke bare å be om når man bytter rute, da det koster skjorta i forhold til vanlig.
hvis bilen hadde det orginalt da har rute firma gjort en stor feil når de bytta! da er det bare og klage! :)


Bildene var selvfølgelig Smashing! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gorg skrev:

Mener at forrige eier kalte det klimafrontrute. Men han kan jo ha tatt feil :) 

Eneste dumme med den er at polariserte solbriller funker mindre bra, blir noe regnbuefarger her og der.. Men bare ved sol. 

Aldri lagt merke til... Du burde prøve å kjøpe billige kopi solbriller så slipper du det :-P 

44 minutter siden, Freakshow skrev:

heter klima rute eller komfort rute! :P er ikke bare å be om når man bytter rute, da det koster skjorta i forhold til vanlig.
hvis bilen hadde det orginalt da har rute firma gjort en stor feil når de bytta! da er det bare og klage! :)

Ja burde ha klagd. Regnsensor er ikke helt som før etter byttet heller.

11 minutter siden, sveigis skrev:

Jeg følger nøye med på e90/91 trådene her på forumet og denne er blant de peneste her synes jeg.

Den er riktig på alt .:).

Interiør ja det meste .

Hva med min da? Er ikke den fin kanskje?? haha :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, sveigis skrev:

Jeg følger nøye med på e90/91 trådene her på forumet og denne er blant de peneste her synes jeg.

Den er riktig på alt .:).

Interiør ja det meste .

Er det Fusso som er på lakken på bildene dine Gorg?

@Gorg har gjort alt rett på sin bil :) Jeg håper bare han tilfeldigvis svipper innom Molde-traktene en gang og har med seg kameraet, for han er sykt flink bak kamera :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Freakshow skrev:

Bildene var selvfølgelig Smashing! :D

Tusen takk :D 

1 time siden, sveigis skrev:

Jeg følger nøye med på e90/91 trådene her på forumet og denne er blant de peneste her synes jeg.

Den er riktig på alt .:).

Interiør ja det meste .

Er det Fusso som er på lakken på bildene dine Gorg?

Du smigrer meg, rødmer nesten :) 

Nå er det Fusso på hele bilen, og Autobahn på felgene. Fikk faktisk lagt på Gtechniq G5 på frontruta før en parkerte utfor vaskehallen å stirret til jeg kjørte ut.. 

Med snø/sludd/slaps været vi har hatt de siste dagene var det utrolig digg med nybehandlet frontrute!

1 time siden, Marius2002 skrev:

@Gorg har gjort alt rett på sin bil :) Jeg håper bare han tilfeldigvis svipper innom Molde-traktene en gang og har med seg kameraet, for han er sykt flink bak kamera :D

Mange takk @Marius2002! Skal ta med meg utstyret om jeg plutselig tar turen. 

Venter bare nå på å få kodet "Satelite Radio" så skal dab+ være installert i bilen :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marius2002 skrev:

Dab+ integrert i CIC? Eller må du styre den fra en annen enhet? :) 

Integrert. Dab antenne i en av sidebakrutene og så velger man satelite radio i radio menyen istedetfor dab. 

Ikke særlig synlig, ville ikke ha en ekstra enhet på dashbordet.. 

😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...