Gorg Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 Har fått testet med 20mm spacere. Venstre er etter og høyre er før. Tror jeg bestiller 10mm bak og 5mm foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 Da tror jeg heller jeg ville gått for 12mm, evt. 15, da "leppen" kan være litt tynn på 10mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 Satser på 12 da takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 19, 2015 Share Skrevet September 19, 2015 (endret) Kommer til å bli meget bra med spacere! 19" er perfekt størrelse på E91 - i hvertfall utseendemessig! Endret September 19, 2015 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 19, 2015 Forfatter Share Skrevet September 19, 2015 Enig med deg Bestilt nye senterkopper og m merker til vinterfelgene, så blir spacere prikken over i-en på vinterfelgene. Fått lagt Fusso Light på bilen nylig, spennende å se om den holder så bra som rapportene sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Fusso er vist helt rå etter hva jeg har sett av resultater, kunne tenkt meg den som vintervoks selv. Syns du den var fæl å legge? tok panel for panel? Hvor kjøpte du spacere btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Ikke like enkel som Swissvax, men mye enklere enn fryktet. Fikk min far til å buffe av etter noen minutter mens jeg påførte. Så det blir på en måte panel for panel. Skal handle hos brakes.no, de har H&R. 20mm spacerne har jeg fått lånt av FredrikWake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2015 Hentet felgene i dag! De så veldig bra ut! Setter på nye senterkopper og nye m emblemer i helga og dekka kommer på på mandag! Oppdaget for noen uker siden at det mangler noen ledpunkter i det tredje bremselyset i bakluka. Noen som vet hvordan man bytter det? Sett guide på e90, men er ikke formet lik e91.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2015 Fått nå tilbake vinterfelgene fra lakkerer og lagt på dekk! Idag har jeg fått vokset felgene, skal bli deilig å ha så fine felger på vinteren! tobiasw, Tollefsen og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 Lekkert! Rett på med Swiss, akkurat som jeg ville gjort Hvilken farge ble det, og hva koster lakkering av 4 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 11, 2015 Share Skrevet Oktober 11, 2015 herregud for en nydelig vogn! for en farge kompinasjon <3 og for en pleie den får! den har virkelig havnet i rette hender! følger med videre her! ^^ angående fusso light, la den på min bil også! men jeg var så smart å lot den ligge i 10-15 min, ble vel lengre en det mtp at det tar jo litt tid å vokse hele bilen så var vannskelig å få av alt, i tillegg så ser jeg at det er rester av voks! får prøve å få av voksen og legge et nytt lag snart! og bare ta pannel for pannel!noen tips for å få alt av?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2015 Lekkert! Rett på med Swiss, akkurat som jeg ville gjort Hvilken farge ble det, og hva koster lakkering av 4 felger? Takker det ble reflex silver, er vel standard lys felgfarge fra BMW. De har pris på 1000kr pr felg +mva. Da er det mye håndpussing, og mine var kantkjørte så de trengte litt ekstra omsorg herregud for en nydelig vogn! for en farge kompinasjon <3 og for en pleie den får! den har virkelig havnet i rette hender! følger med videre her! ^^ angående fusso light, la den på min bil også! men jeg var så smart å lot den ligge i 10-15 min, ble vel lengre en det mtp at det tar jo litt tid å vokse hele bilen så var vannskelig å få av alt, i tillegg så ser jeg at det er rester av voks! får prøve å få av voksen og legge et nytt lag snart! og bare ta pannel for pannel! noen tips for å få alt av?? Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ville lagt på Fusso på nytt, for likt mot likt når det gjelder sånt. Er det rester så må du nok bruke det, men kommer det bare skjolder skal en håndvask fjerne dette. Si ifra hva som ble riktig kur lykke til! ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2015 Fått gjort litt annet på bilen også Den store lista på dashen har vært mye riper på, så fikk jeg fjernet en del for hånd med S20. Tatt en runde på setene, og de ble bra rene med Swissvax Leather Cleaner Forte! Vanlig funket ikke like bra for å si det sånn. Fahad og tobiasw reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Har ikke fått me meg SW Forte? Hva er forskjellen på denne og vanlig leather cleaner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå