StigJ Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Hva mnener du at E46 har strømtyver som kommer og går? Dette er en strømtyv: Espen Aass og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Som bmwmann24 sier, så er det greit og sjekke forsikringssummen du må ut med også. Da jeg kjøpte min E60 for to år siden ca, så hadde jeg bare 40%, og i det jeg skrev kontrakt hadde jeg glemt og sett på forsikring, og tenkte at dette ville bli møkka dyrt, men det blei ikke så ille alikevel, selvom det er mye høyere enn resten av min familie, men hey, de kjører Toyota og Mitsubishi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Dem som kjører Japse eller Korianer burde få forsikrings nekt. Kjøp månedskort på bussen til dem til jul du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Dem som kjører Japse eller Korianer burde få forsikrings nekt. Kjøp månedskort på bussen til dem til jul du. Er jo faktisk bedre og la de kjøre VIP med meg nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet Juli 25, 2015 Share Skrevet Juli 25, 2015 (endret) Villeanbefalt deg en e46 318i. Kjørte en slik som førstegangsbil i 3 år, og var strålende fornøyd. 4eren er ikke den største motoren, men er overraskende "aggresiv" til bykjøring. Personlig så liker jeg også lyden i 318 4eren. (liten, men hissig )Lavt bensin forbruk er også et stort pluss Kjører e39 520i nå, etter at e46´n ble påkjørt. Fin bil det også, spesiellt hvis du får en med masse ekstrautstyr. Men er enn større bil, med høyere forbruk. Endret Juli 25, 2015 av ErRihm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Jeg ville valgt en e46 320i da. Av samme grunner som 318i, men lyden i motoren er verdt det eventuelle mellomlegget. Spesielt 320i facelift (170hk, en av BMWs beste motorer), men den er kanskje utenfor budsjett? Og du er 18. Trenger du egentlig 4 dører? Trenger du baksete? Trenger du bagasjeplass? Jeg hadde en 320i preface som førstebil. Tror baksetet ble brukt 5-10 ganger de årene. Byttet til z4, som jeg beholdt til det plutselig kom barn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Vurderer noe samme selv om dagen, men når jeg sjekker forsikring så får jeg bedre tilbud på 320i enn 318i Litt rart, begge er facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 (endret) Hva mnener du at E46 har strømtyver som kommer og går? Dette er en strømtyv: Ja, du må nå bare misforstå meg med vilje for å vinne et billig poeng.. Hva jeg mener med strømtyv? Hvis bilen din tappes for strøm, så har du en såkalt "strømtyv", men ja den lille devicen du poster bilde av er og en "strømtyv" som man huker over en kabel du vil stjele strøm fra.. Og av tidligere erfaringer, så har jeg sett periodiske el-feil. Altså strømtyver som kommer og går. Det har nok mange andre gjort også. Særlig på de 2 nevnte modellene. Dette skjer ikke med alle, men når systemene blir 15 år+ så gjør irr og fukt sitt. Kan skje alle biler, men særlig de 2. Endret Juli 29, 2015 av bmwmann24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 Vurderer noe samme selv om dagen, men når jeg sjekker forsikring så får jeg bedre tilbud på 320i enn 318i Litt rart, begge er facelift. Forsikringa er vel ut ifra statestikk i ditt område og alder og motor. Alt spiller noe inn. Heisann! Er en gutt som snart fyller 18år og starter som lærling nå i August, tenkte å handle meg da selvfølgelig en BMW, jeg har sett litt på E39, E34 og noen nyere type av 3serien. Men det jeg lurer på er hva folk som faktisk kan litt bil anbefaler? Det jeg går ut ifra er en prisklasse på rundt 25-000 - 70 000 som ikke bruker alt for mye drivstoff med tanke på lærlinglønna, med ikke en alt for lat motor.. Har dere her ute noen forslag? eventuelt noe til salgs som kunne vært midt i blinken? Sett på denne? http://bimmers.no/topic/800139-str%C3%B8ken-nylakka-e46-318i-selges/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Tror virkelig det ble en 118i E87 jeg Så da er spørsmålet, ved evnt chipping? Er det mulig og tyne ut noe på denne bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 I praksis er det ikke mulig å hente noen ting uten å bruke betydelige summer på motor. Så det beste er å la være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå