Turbo-HF Skrevet August 22, 2015 Forfatter Share Skrevet August 22, 2015 Her er disse bildene: Fahad og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Det der ble bra, slike detaler er prikken over Ien Ser veldig fin ut under også, det er fordelene ved å kjøpe bil som ikke har gått så langt. Sikkert ikke kjørt så mye om vinteren heller hvis de forige eierene ikke kjørte så mye unasett. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 22, 2015 Share Skrevet August 22, 2015 Så mye bedre ut under enn min ihvertfall! Så bra ut resultatet på kalipperne! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 22, 2015 Forfatter Share Skrevet August 22, 2015 Det der ble bra, slike detaler er prikken over Ien Ser veldig fin ut under også, det er fordelene ved å kjøpe bil som ikke har gått så langt. Sikkert ikke kjørt så mye om vinteren heller hvis de forige eierene ikke kjørte så mye unasett. Takk takk, Fredrik, det er jo det! Den har vært lite brukt, ja! Deilig å sette sitt eget preg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Forsøkte meg på å pusse opp og våtslipe / polere kurvelysene igår, holdt på nesten 1 times tid totalt, 20 minutter +/- på hver side. Bilder i prosessen, før, imens og etter. Ble det noen forskjell? Synes de virker mindre matte i overflaten, iallfall, og jeg brukte Meguiar's Plast-X headlight restoration kit. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Hva er egentlig før og etter? I mine øyne fremstår de som mattest på de siste bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Hva er egentlig før og etter? I mine øyne fremstår de som mattest på de siste bildene. De ligger i navnet og nummerert rekkefølge. De nederste er altså de siste. Må nok gå over enda noen ganger, ser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Du har ikke tenkt på om det er noe kondens inni lykta? Kanskje også ta dem av fangeren når du polerer dem Må nok si meg enig med Saltkjelen, ser lite forskjell desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 Gratulerer med fin bil HF. Hva slags eksos blir det? jeg stemmer for denne: Schalldämpfer-System 18302165664 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Du har ikke tenkt på om det er noe kondens inni lykta? Kanskje også ta dem av fangeren når du polerer dem Må nok si meg enig med Saltkjelen, ser lite forskjell desverre.. Tar en runde til nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 Gratulerer med fin bil HF. Hva slags eksos blir det? jeg stemmer for denne: Schalldämpfer-System 18302165664 Takk for André, må se an litt nå, men får se på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 24, 2015 Forfatter Share Skrevet August 24, 2015 (endret) Dette var en artig detalj, eller egentlig flere inspirerende løsninger? Nederste med lakkert diffusor, noe jeg ikke vil ha selv, men at det går på både 9 og 10x19" felger med dekk og 20" fra F10, det er fascinerende! (Y) Pluss et aldri så lite inntrykk av hvordan jeg ville ha sett ut på Nürnburgring! Endret August 24, 2015 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 24, 2015 Share Skrevet August 24, 2015 20" var rått! Men utseende og bruk kan være to helt forskjellige ting da [emoji14] hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Style 132 gjør jo enhver bil bøllete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Jeg har en spoiler som ser helt lik ut som den nederste der (Ac shnitzer) for 500 kr hvis du er intr. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå