danskiii Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 (endret) Ikke vurdert noe slikt som dette da? Synes de tar seg veldig bra ut på en slik bil som din! EDIT. 135i eksos og diffuser er også noe du kan se på Endret August 21, 2015 av danskiii Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Her er en F20 LCI med 19" Kelleners felger. http://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1118607 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet August 21, 2015 Forfatter Share Skrevet August 21, 2015 Kom gjerne med flere forslag! Haha Hvor får man kjøpt sorte N merker forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 21, 2015 Share Skrevet August 21, 2015 Fin bil Mange felger som kan se bra ut på 1-Serie, men spørs vel litt hvor mye du er villig til å bruke på felger N Merker får du kjøpt her: http://nmerker.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet August 29, 2015 Forfatter Share Skrevet August 29, 2015 Takk for forslag folkens, mye fint!Felger kommer i neste omgang, da senkesett er bestilt og på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 30, 2015 Share Skrevet August 30, 2015 Takk for forslag folkens, mye fint! Felger kommer i neste omgang, da senkesett er bestilt og på vei Hvilket sett du endte opp med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 H&R 45mm senkefjærer danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Gratulerer med fin bil! 19-toms BBS LM (kopi) får du i passende innpress til bilen din, jeg har kjørt med det selv nå i 2 år. Legg ut bilder så fort du har fått på senkesettet da. Er på leting etter passende senkefjærer selv, og er veldig spent på hvordan de lave H&R-fjærene blir seende ut og om bilen blir veldig mye stivere å kjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 LM (evt. kopi) er tidløse felger og passer det meste. Har selv hatt GS sine på min tidligere E91, og vurderer sterkt noe slikt igjen på MINIen min om jeg skal ha felger med kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Tror ikke jeg har gjort annent å glo på felger de siste dagene, utrolig vanskelig å bestemme seg Er heldig å ha fin innkjøpspris på en del type felger, så vi får se hva jeg ender opp med når senk er på plass. Gratulerer med fin bil! 19-toms BBS LM (kopi) får du i passende innpress til bilen din, jeg har kjørt med det selv nå i 2 år. Legg ut bilder så fort du har fått på senkesettet da. Er på leting etter passende senkefjærer selv, og er veldig spent på hvordan de lave H&R-fjærene blir seende ut og om bilen blir veldig mye stivere å kjøre.. Takker!Veldig spent selv på hvordan forskjellen blir skal gi tilbakemelding og sefølgelig få slengt ut noen bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hostine Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Da var senk ankommet i posten Kom til å tenke på en sak, er det noen lur ide å montere dette før vintern, noen erfaringer?I tilegg tror jeg det kommer til å se rart ut med senk og 17" felger som sitter plassert "midt" under bilen Nye felger blir førtste prioritet nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 (endret) Da var senk ankommet i posten Kom til å tenke på en sak, er det noen lur ide å montere dette før vintern, noen erfaringer? I tilegg tror jeg det kommer til å se rart ut med senk og 17" felger som sitter plassert "midt" under bilen Nye felger blir førtste prioritet nå! Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke stresset så mye med det... like greit å bare ta det til våren. Pen bil! Hadde en estorilblå en periode. Endret September 15, 2015 av Evenol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Dette liker vi! Gøy med jenter som engasjerer seg! Hostine reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 16, 2015 Share Skrevet September 16, 2015 Denne jeg så utenfor Hertz i Ski, nå nettopp? Så fin ut i hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå