Fredrik 90 Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Jeg er ganske sikker på at det 3D karta kommer med software update, lurer på om jeg ikke har fått stjernehimmel også når det er mørkt ute Men når jeg zoomer ut så får jeg ikke noe satellitt bilde, men får 3D kart. Du kan se konturene av fjellene ved Kongsberg på kartet, veien som går over fjellet der. Sikkert lettere å se på "dagslys kartet" Men hvor går jeg inn for å stille inn Satelitt image, EHD? Mange har lurt på om dette er Google Maps som man må ha online forbindelse for å få, men folk sier dette kartet ligger lagret i bilen? Noen som vet? (Sorry for at jeg "rapper" tråden din litt Walkabout) Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 (endret) Bare fint om tråden "sporer av" litt, er jo tegn på diskusjon, råd og tips Hvor mye var det du betalte for SW-oppgraderingen forresten, Fredrik? Og er det flere ting som har blitt oppgradert, som du merker godt? Håper ikke baklysene automatisk er avslått i daytime-mode etter oppgraderingen, er vel slik på nyere F10/11 - jeg liker de best når de er på hele tiden. Men det kan jo uansett kodes Endret September 1, 2015 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 En ting først, jeg er ganske sikker på at kartet ditt Fredrik ikke ble oppdatert da du fikk oppdatert software på bilen. Jeg gjorde ikke det iallfall da jeg fikk software oppdatering, og når jeg ser på menyikonene til venstre på skjermen ser de uten som på mitt gamle 2013 kart. Jeg har nå 2015-2 kart, og da er ikonene endret. For Satellite images går jeg på info ikonet, hos deg ser det ut som det er ikonet med en i inni en trekant. Og da kan jeg bl.a. velge 3D og Satellite images. Walkabout og Makky123 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Det er mulig å få til uten oppdatering av Software også, litt kronglete med. Må først ta Idrive hjulet mot høyre for å få opp settingsmenyen. Kryss av det man har lyst til. Gå inn på Day/night mode for å få stjernehimmel: Gå tilbake til kartet og trykk på Idrive hjulet til det står perspective på det nest nederste valget. Zoom ut til 2 km. Da begynner det forhåpentligvis å ligne på noe! ogee1, Walkabout, Makky123 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Yeahh... Bare fint om tråden "sporer av" litt, er jo tegn på diskusjon, råd og tips Hvor mye var det du betalte for SW-oppgraderingen forresten, Fredrik? Og er det flere ting som har blitt oppgradert, som du merker godt? Håper ikke baklysene automatisk er avslått i daytime-mode etter oppgraderingen, er vel slik på nyere F10/11 - jeg liker de best når de er på hele tiden. Men det kan jo uansett kodes Jeg betalte 3700 hos Bavaria for update av softwaren Jeg merker forskjell på at den girer bedre, det klunderet som har vært med ACC er mye bedre og filskiftevarsleren fungerer som den skal nå, ellers har jeg ikke merket noe forskjell. Men det er godt å vite at softwaren er oppdatert uansett så det er noe jeg anbefaler å gjøre En ting først, jeg er ganske sikker på at kartet ditt Fredrik ikke ble oppdatert da du fikk oppdatert software på bilen. Jeg gjorde ikke det iallfall da jeg fikk software oppdatering, og når jeg ser på menyikonene til venstre på skjermen ser de uten som på mitt gamle 2013 kart. Jeg har nå 2015-2 kart, og da er ikonene endret. For Satellite images går jeg på info ikonet, hos deg ser det ut som det er ikonet med en i inni en trekant. Og da kan jeg bl.a. velge 3D og Satellite images. Nei selve kartet ble ikke oppdatert, men tror du ikke grafikken på kartet ble frisket opp. Lurer litt på å få oppdatert kartet også men synes det koster mer enn det smaker skal jeg være helt ærlig mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Det er jo nevnt flere ganger her inne (inkl. i din tråd) hvordan man får oppgradert kartene til en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2015 Share Skrevet September 2, 2015 Å? Det må jeg ha oversett, skal se etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Fin tråd! Nå oppdaget jeg nemlig at det er satelittbilder og 3D-visning i konas X3. mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå