Gå til innhold

Idiotparkeringstråden!


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

:)

 

Edit: var på butikken igjen nå. Da jeg kom var det golf som hadde breia seg ut litt. Men da jeg kom ut igjen hadde en Ford Mondeo tatt seg godt til rette. Folk i Bø...

park1.jpg

park2.jpg

13140606_10153348246046841_123766406_n.jpg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Popza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

^ Det er mulig, men @Gabz har likevel rett. Dette er intet mer enn en forhjulsdrevet Audi A4 2.0L 4syl 180hk, når det er sagt er det mer enn nok, og bilen var veldig fin og hadde den hatt quattro er dette en ypperlig bil på alle måter :) Men kunne spart seg på S4-merket, selv om det er en S-Line. Blir som å sette på M3-logo bakpå en 320i fordi den har M-sport...

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, DanielStance skrev:

Er klar over at det bare er en A4.. :) Men er ikke helt feil med TFSI emblem da S biler har TFSI også. Var det som var poenget mitt :P

Jo det blir jo feil ettersom S biler IKKE har TFSI logoen bak.... Skal han først dekaltrimme fjolleskodaen sin så synes jeg nesten han burde fjerne TFSI logoen også slik at det blir noe tvil ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredrik 90 skrev:

Jo det blir jo feil ettersom S biler IKKE har TFSI logoen bak.... Skal han først dekaltrimme fjolleskodaen sin så synes jeg nesten han burde fjerne TFSI logoen også slik at det blir noe tvil ;) 

*Pirke pirke pirke*

Skal man være HELT wannabe S4 så burde såklart TFSI emblemet vært fjernet, men da bilen HAR en TFSI motor er det jo ikke HELT borti natten feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DanielStance skrev:

*Pirke pirke pirke*

Skal man være HELT wannabe S4 så burde såklart TFSI emblemet vært fjernet, men da bilen HAR en TFSI motor er det jo ikke HELT borti natten feil.

Jo det er borti natten da en S4 IKKE har TFSI logo, ei heller enkle rør. S4 emblemet blir totalt malplasert så lenge TFSI logoen også står der og bilen ikke har fire ende rør. Ja jeg pirker men du er nå påståelig også, så det er litt derfor jeg pirker :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4.9.2015 at 6:36 PM, awt said:

Jeg ser faktisk ikke problemet med den du linker til. Jeg gjør ofte det samme selv om jeg står i enden på en parkeringsplass.

Denne derimot...

E0FE3461-603D-425F-91EA-8FF4F0F26D05-459

Enig med deg. Han i den røde bilen ville vel ikke ta sjansen på at audien tok hensyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...