NA Skrevet April 17, 2020 Share Skrevet April 17, 2020 Meget fin bil 😎👌 godt jobba tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 17, 2020 Share Skrevet April 17, 2020 Veldig bra arbeid og flott bil, men den hadde fortjent felger som faktisk passet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet April 17, 2020 Forfatter Share Skrevet April 17, 2020 1 time siden, NilsP skrev: niiice.. som ny Hehe kommer an på øyet som ser, jakten på strøkne chromedetaljer pågår enda😉 NilsP reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet April 17, 2020 Forfatter Share Skrevet April 17, 2020 10 minutter siden, Øyvind L. skrev: Veldig bra arbeid og flott bil, men den hadde fortjent felger som faktisk passet. Det har du helt rett i. Og er en av tingene som står på ønskelisten. Men nå skal den nytes i sommer, så får vi håpe det dukker opp noe som passer 🙂 Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 10, 2020 Share Skrevet Mai 10, 2020 Ser fantastisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 29, 2020 Share Skrevet Mai 29, 2020 Så du var ute med E30n i sted. Meget pent syn! Alt fungerer som det skal nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Juli 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2020 På 29.5.2020 den 20.10, Daniel. skrev: Så du var ute med E30n i sted. Meget pent syn! Alt fungerer som det skal nå? Oii en stund siden jeg har kikket innom her. Ja den fungerer greit, men er jo alltids noen detaljer her og der. Så blir vel noen små prosjekter til vinteren. Litt lakkdetaljer/chromelister/eksos og mer passende felger tenker jeg. Og muuuligens ett mer komfortabelt senkesett😳😳 danskiii og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 1, 2020 Share Skrevet Juli 1, 2020 40 minutter siden, tpmek skrev: Oii en stund siden jeg har kikket innom her. Ja den fungerer greit, men er jo alltids noen detaljer her og der. Så blir vel noen små prosjekter til vinteren. Litt lakkdetaljer/chromelister/eksos og mer passende felger tenker jeg. Og muuuligens ett mer komfortabelt senkesett😳😳 Hehe 😛 Jaja, er vel greit å ha noe småplukk å holde på med i vinter 😅 Største jobben er vel unnagjort nå. Størrelsen på felgene du tenker på da? Azev A ser jo meget bra ut på det meste av eldre BMWer Kan sikkert være en fordel her ja. Finnes jo knapt en eneste vei her som er helt flat og fin. 🙄 tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet November 25, 2020 Forfatter Share Skrevet November 25, 2020 Så var sesongen over da. Har blitt noe kjøring i sommer, men familie livet krever jo sitt med tre unger og ett hus sim trenger vedlikehold. Bilen har fungert greit, og har fått mye oppmerksomhet lokalt. Blir den brukt til butikken for å handle så stimler det med unge skuelystne, enda det bare er en « trøtt» 320. Og maangen eldre har hatt en « sånn» en i ungdommen. plages med en oljelekkasje og en utladning av batteriet. I skrivende stund står den på « korrigering» av lakk. Nytt komplett Simons eksos er handlet inn, og blir montert når oljelekkasjen er lokalisert og utbedret. Jakten på chromelister til førerdør er ongoing. Så får vi se hva vinteren bringer med seg. IMG_5658.mp4 IMG_5713.MP4 Zeveren, Pal Ostgard, Eddy`s og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Januar 13, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2021 Er det noen som sitter på Chromelist rundt førerdørkanten så vær så snill å send meg en PM. Har enda ikke klart å finne dette noen steder i god stand. Har kjøpt to stk til nå og de ser like jævlig ut alle sammen Ellers har bilen stått i 2 mnd på litt lakkmakeover,så satser å få hentet den i kommende uke. Zeveren og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Mai 23, 2021 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2021 Liten oppdatering om hva som ble gjort i vinter. Nytt komplett simons eksos og spoiler på bakluken. Fikk også montert panser isolasjon, noe som dempet godt på lyd. Fikk rettet oppi litt forskjellige lakk skavanker. Men litt småplukk er det jo alltid. laffe, Daniel., tambur4 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 23, 2021 Share Skrevet Mai 23, 2021 Strøkent! tpmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2021 Da var sesongen over. Bilen har fungert fint. Kjørt den Ca 3000 km, noe er det jo med gammal bil. Så litt modifikasjon på eksos ( dunker oppi) lekkasje i bunnpanne på motor. jakten på strøken chromelist til førerdør har jeg nesten gitt opp. Så er ikke lange «todo» listen foreløpig. Er i skrivende stund akkurat ferdig med bunnpanne. Kjøpte papirpakning fra Irelan Engineering til bunnpanne. Ble litt styr da den ikke passet 100%. Men litt justering av hull så fikk jeg den på plass. Ellers er det ikke gjort annet en å tørke den ren å pen under. danskiii, StigJ og tambur4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 29, 2021 Share Skrevet Oktober 29, 2021 (endret) Nydelig er den blitt! Noe annet enn det jeg så i garasjen for en god stund tilbake Endret Oktober 29, 2021 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 29, 2021 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2021 Akkurat nå, danskiii skrev: Nydelig er den blitt! Ja den funker greit nå. Litt plukk er det jo alltid. Men er jo hobby, så litt hodebry skal jo man ha 😂 Ser Bønna er i ferd med å skyte rygg også😉 Propell i innsuget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå