Gå til innhold

Min e91 325d + S1000RR


mowz
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, TRF skrev:

Har ikke noe med turtall å gjøre. Problemet ble identifisert hos oss sånn 2010. Videre målinger og testing gjorde at vi lanserte dette i 2012-13. Ser mange andre har begynt å skjønne det de siste årene :) , eller kanskje mer riktig hørt om det og fått løsningen servert. 

 

 

Jeg har prøvd å få tak i Hans-Marius en stund angående montering av dette, uten hell, så snakker du med han så gjerne nevn meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, mowz skrev:

Litt glattere, men ikke glatt. Meget godt å holde i, gir en helt annen følelse. :-) Prisen er vel litt i overkant for originalt, men går an å få noen som driver med slikt til å få laget både flat bunn og trekke om samt ///M farger i sømmene om man vil til en langt billigere penge.

Etter som jeg skjønner er det ikke alle som har problemet, men jeg er da en av de heldige vinnerne.....:roll: Får håpe jeg får orden på dette snart!

Skjønner :) Regner med det er greiere enn skinn mtp både varme og kulde når man skal holde i det også :P

Ja har sett en del av de som trekker om ratt ofte tilbyr alcantara også :) Flat bunn har jeg aldri vært spesielt fan av. I hvertfall på BMW ratt. Men ja regner med dette kostet litt mer siden det er BMW sitt :D

Aha.. Er vel verdt å tenke på for alle som skal trimme diesel BMWene sine mer enn en enkel steg 1 eller 2 tune :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives i denna cockpiten :-D Jeg fikk erta på meg en M2 og en E92 M3 her om dagen. Så og si dødt løp mellom M2'en fra 100km/h og oppover mens E92 M3 fikk ca 2 bil-lengder i løpet av 4de gir :-) Tror de ble litt overraska.....

20190402_174907.jpg

Endret av mowz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Daniel. skrev:

Skjønner :) Regner med det er greiere enn skinn mtp både varme og kulde når man skal holde i det også :P

Ja har sett en del av de som trekker om ratt ofte tilbyr alcantara også :) Flat bunn har jeg aldri vært spesielt fan av. I hvertfall på BMW ratt. Men ja regner med dette kostet litt mer siden det er BMW sitt :D

Aha.. Er vel verdt å tenke på for alle som skal trimme diesel BMWene sine mer enn en enkel steg 1 eller 2 tune :)

Egentlig ikke så fan av det selv, flat bunn altså, men dette rattet har såpass liten del som er flat og jeg har litt lange bein så det passa bra. Pluss at det gav litt til opplevelsen at det ikke var trill rundt. #Racecar

Ja det burde vel nevnes for steg 4 pakka i alle fall :-) Jeg hadde nok gått for det med en gang om jeg hadde visst om det.

Endret av mowz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mowz changed the title to Min e91 325d LCI Steg 4 + S1000RR (E92 M3 for en dag)
4 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Lå oss bli enige om å være uenige 

Neida, helt enig i at V8 er gromt! :-) Den eksosen gjorde seg godt på denne, kaldstart inne bromma som balsam for sjelen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎09‎.‎04‎.‎2019 den 23.05, Gabz skrev:

E9x M3 er skamrå biler :) Veldig høyt på listen over drømmebiler. Den jeg kjørte hadde nesten strake rør den også, helt fantastisk lyd, rullet rundt med konstant glis.

Var moro :-) Blir kanskje litt mer lyd i diesel purka nå og :-D;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått henta ut sykkelen! My god for et drag og for en lyd :-D like moro hver vår. Måtte restaurere noe carbon deler som hadde blitt falmet, lite UV beskyttelse på de. Pussa de ned og la på ny klarlakk så ble de fine igjen! 14 Mai blir det dynokjøring og custom map på denne også.

 

20190413_202104.jpg

                                                Snapchat-2131288775.jpg

20190414_140116.jpg

Endret av mowz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • mowz changed the title to Min e91 325d LCI Steg 4 + S1000RR (Sykkelsesong i gang! Carbon "restaurering")
  • mowz changed the title to Min e91 325d LCI Steg 4 + S1000RR (EU godkjenning + Awron måling hk/Nm)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...