Ellingsen B. Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Gikk til innkjøp av en småsjelden X6 rett før jul. Er vel egentlig kjøpt til kona, men jeg er heldig og får prøve den innimellom.. 2009 modell xDrive50iA som kun var kjørt ca 55tusen. Bil som er importert fra Østerrike. Prestandamessig er bilen ganske heftig mtp størrelse og vekt. Går omtrent som en E39 M5. 408hk og 600nm. Frister litt med ESS chip som gir ca 510hk og 700nm.. Dette er vel en av de FÅ hvis ikke eneste BMW jeg har eid og kjørt som virkelig gir grom låt originalt. Alle andre V8 BMW man må til med effektanlegg etc.. Denne minner meg litt om AMG sitt lydbilde.. Litt info om bilen for de som liker utstyr:-Sportspakke -Navi proff-Head up -Massasjeseter foran -El. komfortseter med varme og kjøling -Glassluke-El. bakluke -HiFi Proffesional -Adaptive Drive -Mørke ruter -Webasto -USB -Avt. hengerfeste (ubrukt)-Adaptive Xenon-PDC -Takrails-DVD system for baksetet -4 soners klima -Varme i bakseter -Varme i ratt-Keyless -Soft close dører -Individual skinntrukket dashbord og skinn på dører -TV funksjon -DVD veksler-Lyspakke -Fjernlysassistent -Stigtrinn i alu -Aktiv Styring -20" Alu sommer -20" Alu vinterUppgrades vet jeg ikke.. Hadde den kanskje kledd 40mm senk? Har byttet til mer blåhvitt lys i angel eyesene og led på skiltlys.. Skal få fikset flere bilder - men her er noen få. S. Gunstad, Tommy H, Marius2002 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Heftig sak!! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Feeeit bil! Venter spent på lydklipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Msport Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Lyden i E9X M3 er da rimelig heftig og da xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plexus Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Hva er i det hele tatt poenget om det liksom ikke er DIN bil en gang? Men dine penger som går til den? Sånn bil er en av mine drømmebiler, skulle jeg brukt så mange penger på den, men ikke brukt den selv en gang, unntatt med "lov", så ville jeg gått dypt inn i meg selv, ærlig talt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2016 Syns ikke lyden i E9x er så grom før man setter på effektanlegg. De aller fleste gjør jo også det.. skal prøve å få tatt er lydklipp. Ellers får jeg jo seff lov å kjøre den når jeg vil. Det var ironi?, men jeg har ny xc70 som firmabil som jeg bruker til daglig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex1hw Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Alltid noen som skal være sjalu, han får da vell pokker bruke penger på hva han vill? Det er jo hans penger ikke dine? Dritkul bil! Er flere enn Gabz som venter på lydklipp fra V8ern ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Hva er i det hele tatt poenget om det liksom ikke er DIN bil en gang? Men dine penger som går til den? Sånn bil er en av mine drømmebiler, skulle jeg brukt så mange penger på den, men ikke brukt den selv en gang, unntatt med "lov", så ville jeg gått dypt inn i meg selv, ærlig talt!Viktig å gjøre kona fornøyd. Jeg solgte konas rustne Subaru og kjøpte X3 30d til henne. Nå får jeg så mye og så bra sex som jeg aldri har fått før! Og innimellom får jeg kjøre bilen hennes også! Tommy H, Ellingsen B., EasyL og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 (endret) Heftig bil dette! Den kler et bøllete look, så senk, store felger og Performance-grill hadde blitt hissig her En ting jeg aldri har likt på X6 er det aluminiumtrinnet ved dørene, blir så offroad-preg. Hadde det vært min bil hadde jeg fått lakkert dette slik at det matcher resten av bilen og blir mer diskré. Endret Januar 15, 2016 av Walkabout Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Msport Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Syns ikke lyden i E9x er så grom før man setter på effektanlegg. De aller fleste gjør jo også det.. skal prøve å få tatt er lydklipp. Ellers får jeg jo seff lov å kjøre den når jeg vil. Det var ironi, men jeg har ny xc70 som firmabil som jeg bruker til daglig.. Gjør det aller fleste det? Her skal det være orginalt! Jeg tror barnet som begynnte å grine i parkeringshuset da jeg startet opp syntes det var nok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2016 Share Skrevet Januar 15, 2016 Kjempeflott bil Herlig å se noen velge biler med skikkelig motor, alt er jo diesel og hybrid i dag. Stor tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Om du ikke har veldig behov for bakkeklaringen hadde jeg lett sluppet den ned 40mm. Nydelig bil med rå motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Takker! Hvordan er performance grill på denne? V8ern har titan grill, mens andre har sort. Kunne tenkt meg senk og spacere - vi får se hvor lenge jeg har bilen også og fleste kjøpere vil vel kanskje ha det mest mulig org. Enste som er synd er at X6 ikke har skjermbreddere som X5 har. Tror det hadde vært litt bøllete ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Skikkelig grom X6, Mr Ellingsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Januar 17, 2016 Share Skrevet Januar 17, 2016 Flott bil og perfekt motorvalg. Om den hadde kledd 40mm senk?? Nei, den hadde kledd 100mm senk hehe Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå