Gå til innhold

Ny E71 X6 xDrive50iA


 Share

Anbefalte innlegg

Gikk til innkjøp av en småsjelden X6 rett før jul. Er vel egentlig kjøpt til kona, men jeg er heldig og får prøve den innimellom.. :)

2009 modell xDrive50iA som kun var kjørt ca 55tusen. Bil som er importert fra Østerrike. 

Prestandamessig er bilen ganske heftig mtp størrelse og vekt. Går omtrent som en E39 M5. 408hk og 600nm. Frister litt med ESS chip som gir ca 510hk og 700nm.. Dette er vel en av de FÅ hvis ikke eneste BMW jeg har eid og kjørt som virkelig gir grom låt originalt. Alle andre V8 BMW man må til med effektanlegg etc.. Denne minner meg litt om AMG sitt lydbilde..

 

Litt info om bilen for de som liker utstyr:

-Sportspakke

-Navi proff
-Head up

-Massasjeseter foran

-El. komfortseter med varme og kjøling

-Glassluke
-El. bakluke

-HiFi Proffesional

-Adaptive Drive

-Mørke ruter

-Webasto

-USB

-Avt. hengerfeste (ubrukt)
-Adaptive Xenon
-PDC

-Takrails
-DVD system for baksetet

-4 soners klima

-Varme i bakseter

-Varme i ratt
-Keyless

-Soft close dører

-Individual skinntrukket dashbord og skinn på dører

-TV funksjon

-DVD veksler
-Lyspakke

-Fjernlysassistent

-Stigtrinn i alu

-Aktiv Styring

 

-20" Alu sommer

-20" Alu vinter

Uppgrades vet jeg ikke.. Hadde den kanskje kledd 40mm senk? Har byttet til mer blåhvitt lys i angel eyesene og led på skiltlys..

 

Skal få fikset flere bilder - men her er noen få.
post-38291-0-16420600-1452863651_thumb.j

 

post-38291-0-24247400-1452863674_thumb.j

post-38291-0-58715100-1452863682_thumb.j

post-38291-0-24189600-1452863687_thumb.j

post-38291-0-02993700-1452863692_thumb.j

post-38291-0-85532100-1452863695_thumb.j

post-38291-0-45942200-1452863700_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er i det hele tatt poenget om det liksom ikke er DIN bil en gang? Men dine penger som går til den? Sånn bil er en av mine drømmebiler, skulle jeg brukt så mange penger på den, men ikke brukt den selv en gang, unntatt med "lov", så ville jeg gått dypt inn i meg selv, ærlig talt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke lyden i E9x er så grom før man setter på effektanlegg. De aller fleste gjør jo også det..:) skal prøve å få tatt er lydklipp.

Ellers får jeg jo seff lov å kjøre den når jeg vil. Det var ironi?, men jeg har ny xc70 som firmabil som jeg bruker til daglig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er i det hele tatt poenget om det liksom ikke er DIN bil en gang? Men dine penger som går til den? Sånn bil er en av mine drømmebiler, skulle jeg brukt så mange penger på den, men ikke brukt den selv en gang, unntatt med "lov", så ville jeg gått dypt inn i meg selv, ærlig talt!

Viktig å gjøre kona fornøyd. Jeg solgte konas rustne Subaru og kjøpte X3 30d til henne. Nå får jeg så mye og så bra sex som jeg aldri har fått før! Og innimellom får jeg kjøre bilen hennes også!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig bil dette! Den kler et bøllete look, så senk, store felger og Performance-grill hadde blitt hissig her :)

 

En ting jeg aldri har likt på X6 er det aluminiumtrinnet ved dørene, blir så offroad-preg. Hadde det vært min bil hadde jeg fått lakkert dette slik at det matcher resten av bilen og blir mer diskré.

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke lyden i E9x er så grom før man setter på effektanlegg. De aller fleste gjør jo også det.. :) skal prøve å få tatt er lydklipp.

Ellers får jeg jo seff lov å kjøre den når jeg vil. Det var ironi, men jeg har ny xc70 som firmabil som jeg bruker til daglig..

Gjør det aller fleste det?  [-X

Her skal det være orginalt! 

 

Jeg tror barnet som begynnte å grine i parkeringshuset da jeg startet opp syntes det var nok!  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Hvordan er performance grill på denne? V8ern har titan grill, mens andre har sort.

Kunne tenkt meg senk og spacere - vi får se hvor lenge jeg har bilen også og fleste kjøpere vil vel kanskje ha det mest mulig org. Enste som er synd er at X6 ikke har skjermbreddere som X5 har. Tror det hadde vært litt bøllete ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...