Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Da, mine damer og herrer, er endelig coilovers bestilt :) Og det var jaggu på tide. Ble Supersport Black Evolution!

311591.jpg

Har også bestilt brukte, men originale shadowlinelister. Bilen er ferdig på lakkering i morgen eller fredag, så det blir veldig godt å se den igjen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger også med en liten oppdatering fra rustfjerningen og lakkeringen. Starter med utgangspunktet:

kanal_1.JPG

kanal 2.JPG

kanal_3.JPG

dørkarm.JPG

bakskjerm.JPG

bakskjerm_2.JPG

Var også litt i hjulbuen høyre bak.

Så bilen ble da levert til verkstedet og de satte raskt igang. Litt underveisbilder:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

Ja, her er diffuseren til bakfanger lakkert, og dette ble tatt opp med lakkerer så den skal lakkes tilbake til svart i morgen.

9.jpg

10.jpg

Så nå er alt av rust tatt! Begge kanaler og begge bakskjermer skal lakkeres, og fangere er allerede tatt. Kommer selvsagt ordentlig oppdatering når alt er montert sammen og ferdig! Veldig spent :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har verkstedet er profesjonell og ordentlig så han er nok behjelpelig om det skulle komme tilbake. Fikk veldig bra pris uansett. 

Men anyways, bilen er så å si ferdig nå så får bekreftelse om et par timer om jeg får hentet i kveld, som jeg mest sannsynlig får gjort. Så får det komme oppdatering da :)

mms_20160602_130004.jpg

Ellers så er bestilling på coilovers lagt inn av forhandler til hovedlageret i Berlin i dag, så det kommer rett derfra til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir pent med den looken du går for! Ble det kappet ut rusten bak..eller kun slipt? På min måtte de ta opp igjen arbeidet etter 20mnd grunnet rusten kommer innenfra og ut :/

Men viss det kommer igjen så er det bare å få reklamert på det vil jeg tro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusten på begge kanaler foran, og høyre bakskjerm ble kappet og sveist. Venstre bakskjerm hadde minimale bobler så der holdt det med puss. Og ja, går nok å reklamere litt eventuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt over at de ikke tok av forskjermer når det tydelig er rust opp under i alle fall på førersiden, kommer jo ikke til å slipe bort noe rust uten å ta de av. 

Eller hadde de kanskje tatt de av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke, nei. Men igjen så var dette en svart jobb utført billig, og de gjorde bare det som ble avtalt. Men om det kommer tilbake så er han sikkert behjelpelig med orden på det. Og blir det veldig ille så sier jeg fuck it, og sender den til Polen for hellakkering til Imola :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått knipset noen veldig kjappe bilder for å vise ferdig resultat. Bilen er ganske skitten og full av insekter i fronten etter turen til og fra, men har fått beskjed av lakkerer å ikke vaske med høyttrykkspyler på 2-3 dager for sikkerhets skyld, så. Men jeg er veldig fornøyd med resultatet, og bilen ser helt annerledes ut! 

Rust borte!

_dsc5815.jpg

_dsc5818.jpg

Og noen helhetsbilder:

_dsc5776.jpg

_dsc5811.jpg

_dsc5829.jpg

_dsc5787.jpg

_dsc5768.jpg

_dsc5795.jpg

_dsc5774.jpg

_dsc5805.jpg

_dsc5825.jpg

_dsc5847.jpg

Nå ser dere også hvorfor jeg er stressa etter å få på ny endepotte :lol: Og senk! Men sistnevnte er i hvertfall på vei fra Tyskland as we speak. Skal også få på splitter nye dekk snart :) Og ja, kjørelyset på venstre side har gått bak. 

Hva synes dere?

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...