Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde vært pent det! Men det meste er foreløpig på vent, skulle jo egentlig ha hattehylla di og. Må få på plass ny jobb først. Interiøret kjøpte jeg for en stund siden og framsetene fikk jeg ganske billig, ellers hadde jeg ventet med det og :) Men skal plinge deg etterhvert så kan vi gjøre en handel om du enda har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut :) Er en kompis som skal få hjelpe meg med det så det går litt glattere, og han sa han hadde mulighet tidligst til helgen. Så får se, jo tidligere jo bedre! Må også få flyttet over bryterpanel på førersetet fra standardstolene jeg har liggende, da den store knappen er knekt på komfortsetene. Det får jeg kanskje gjort i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en liten pakke fra eBay idag som jeg har ventet på :) 

For i og med at koppholderen min foran ser slik ut:

DSC_0245.JPG

Så bestilte jeg tidligere en slik:

DSC_0246.JPG

Ser jo ikke like pent ut, men den får hvertfall jobben gjort. Og da slipper jeg å ha koppholderne som forbruksvare siden de knekker annenhver dag. Så da var det ut med den gamle:

DSC_0248.JPG

Og inn med den nye!

DSC_0250.JPG

Ble jo OK.. Hva tenker dere?

Fikk også gitt bilen en støvsuging.

DSC_0242.JPG

Må virkelig ha nye matter snart, disse ødelegger hele helhetsinntrykket av innsiden.. Stygge, møkkete og misfarget. (Nå er det jo en stund siden siste vask av dem, men likevel)

DSC_0244.JPG

Det var vel egentlig det for denne gang :lol: Venter på at kompisen min skal få ledig tid fra jobb så han får hjulpet meg med framsetene..

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, tennbrikket skrev:

Syns koppholderen satt som ett skudd. Kunne fint vært levert sånn fra fabrikk.

Godt å høre :)

17 timer siden, Skare1 skrev:

Hadde jeg vært deg, hadde kanskje mattene vært det første jeg hadde byttet ut av alt. Originale sorte velour-matter hadde virkelig gjort seg. 

Er ikke de noe dritt å holde rene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Kjøp en universal tekstil innprignering. Det burde holde en del møkk unna 

Kan jo gå det. Aldri brukt de velour-mattene uten å ha gummimatter oppå. Tåler de eksempelvis skum og høyttrykkspyling når jeg vasker bilen da? Eller holder de seg våte i en evighet da?

35 minutter siden, Freakshow skrev:

og prøv å ikke vær så jævla møkkete når du skal inn i bilen da! :P
slutt og hopp i søledammer og rulle deg i gjørma så er du trygg! ;)

Greit å ha noe som lett kan vaskes i lengden da :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sant ^^
denne skal være helt rå, http://bilnerden.no/gtechniq-i1-smart-fabric-1709

så den kan du bruke på mattene ^^

og ja de tåler vask, men ville nok ikke brukt HT og skum. da vil jeg tru de skummer noe inn i helvette, med andre ord du blir ikke kvitt det xD
så støvsug og spray på en APC og bruk våt suger for å fjerne det, eller bare en MF klut ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville nok heller godt for velourmatter, har hatt mine siden jeg kjøpte bilen og er fornøyd :D. tørker egentlig ganske greit, forhold til gummimatter som tendens til og la vannet samle seg i lengre periode hvis du ikke er flink til og tømme det for vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Freakshow skrev:

Skal sjekke den ut, takk for tips :) Er bare det som er greit med gummimatter, at hver gang jeg vasker bilen kan jeg bare henge de opp, skumme og spyle kjapt over. Velourmatter trenger mye mer forsiktig vasking med kluter og sånt, og det blir bare slitsomt i lengden..

2 timer siden, RemyNG skrev:

Hmmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...