Gå til innhold

Gabz' #449 E39 - Video (s.80)


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde jeg visst du var på jakt etter vinterhjul kunne jeg solgt deg et sett med style 32 18'' med 225/40-18 Conti 6 vinterdekk, eller orginale E39 M5 hjulsett som du kunne satt vinterdekk på;) 

Så hvis du går lei 17'' så får du skrike ut :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Carlsius skrev:

Hadde jeg visst du var på jakt etter vinterhjul kunne jeg solgt deg et sett med style 32 18'' med 225/40-18 Conti 6 vinterdekk, eller orginale E39 M5 hjulsett som du kunne satt vinterdekk på;) 

Så hvis du går lei 17'' så får du skrike ut :D 

Har du bilder? :P jeg er på jakt etter nye hjul. Bor i nærheten av tønsberg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Carlsius skrev:

Hadde jeg visst du var på jakt etter vinterhjul kunne jeg solgt deg et sett med style 32 18'' med 225/40-18 Conti 6 vinterdekk, eller orginale E39 M5 hjulsett som du kunne satt vinterdekk på;) 

Så hvis du går lei 17'' så får du skrike ut :D 

De m5 hjula skulle jeg gjerne hatt bilder og specs på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Shattered skrev:

Har du bilder? :P jeg er på jakt etter nye hjul. Bor i nærheten av tønsberg. 

 

13 minutter siden, Evopower skrev:

De m5 hjula skulle jeg gjerne hatt bilder og specs på :)

Har ikke fått tatt noen bilder, derfor det heller ikke har kommet noe salgsannonse. Eneste bildene jeg har er bildene av bilen med felgene på, se i tråden om 520i'n. Send gjerne en PM hvis det er fler spm:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Carlsius skrev:

 

Har ikke fått tatt noen bilder, derfor det heller ikke har kommet noe salgsannonse. Eneste bildene jeg har er bildene av bilen med felgene på, se i tråden om 520i'n. Send gjerne en PM hvis det er fler spm:) 

Regner med de er langt over mitt budjsett uansett, men kan jo spørre hva du vil ha for de (svar på pm, så slipper vi å rote i tråden til gabz) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Evopower skrev:

 

Absolutt, hadde aldri trodd jeg skulle fått så mye før jeg så det faktisk var interesse i den prisklassen. 90 er jo veldig fair pris for den, men bruksverdien var bare litt høyere og da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne ha litt strenge krav. Også er det dette med angring også da, haha. Har jo brukt gigasummer på å få den bra, samt at den har vært problemfri og økonomisk i drift ellers, så burde nok bare bruke den videre. 

2 timer siden, Carlsius skrev:

 

Oooooh. Send PM med pris du :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide å få på de nye vinterfelgene! 

På plass på dekkverkstedet med überskitten bil:
1.JPG

 

Settes igang:
2.JPG

 

Out with the old:
3.JPG

 

And in with the new:
4.JPG

 

Balansere litt:
5.JPG

 

Fersk gummi 8)
6.JPG

 

Bilen var som sagt fryktelig skitten etter langturer:
7.JPG

 

Så da måtte selvsagt en god vask til. Myye bedre:
8.JPG

 

Oog begge nærlyspærene valgte å ta kvelden i går, så da ble det nye idag.
9.JPG

10.JPG

 

Og i orden ble det!
11.JPG

 

 

Så var det på tide med det som dere alle (forhåpentligvis) har ventet på, nemlig bilder med nye hjul.

FØR:

DSC_0381.JPG

 

ETTER:

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

 

Så fornøyd med dagens innsats og nye utseendet :D Dekkene er forresten produsert av King Meiler og heter Nord Frost Winter Tact og skal være ganske gode. Er i dim 225/45 på 17x8" felg.

Tok også med de to siste Alpina-felgene og fikk dem sjekket for ubalanse. Den ene var grei men den andre trengte litt retting likevel, så ba han ordne den og. Så om noen dager så er alle i hus igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Thundercoil skrev:

 

Takk! Hjalp fælt på utseendet dette :) 

58 minutter siden, Frode D skrev:

 

Hehe, absolutt. Takk for det! Veldig glad i den selv :) Best er den når man ser den i ordentlig sollys, da er den helt fantastisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Evopower skrev:

 

Godt å høre! Synes de ble bra, ja. Har originale 18" Alpina Softline liggende klare for sommer :D Rondell er nydelig på E39, absolutt, men er gøy å ha noe som ikke alle andre kjører med og, samt at Rondellene uansett hadde litt kantkjøring, sliten klarlakk i kantene etc. 

1 minutt siden, Sverre 2468 skrev:

 

Takk for det! Minner meg heller om Style 95, haha. Eneste som står på dem bak utenom specs er "Dezent HS", så er nok et eller annet jallamerke :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å bli off topic....

 hvordan var ice touch kontra de nye (pirelli?) dekkene? Begge kommer godt ut i tester. Kanskje ikke helt reell sammenligning siden de har forskjellige dimensjoner men..

Har piggfrie falken espia epz i 215/55-16" nå, og de er dårlige på det meste. Vurderer michelin piggdekk neste gang. E39 er en god vinterbil, men er avhengig av gode dekk likevel :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...