Gabz Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 Vil egentlig ikke si det, nei. Siden jeg kjøpte det har jeg vel justert 4 ganger kanskje. Føler ikke at jeg overstrammer heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 De skruene er jo myke som smør. Ene skrua mi er sånn halvveis runda. Får slått i en torx som sitter greit men. Burde vært bytta ut, med litt bedre skruer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 Jepp, var det jeg måtte på de tre andre. Slo inn en torx, fikk den ut og byttet til en kraftigere skrue med samme gjenger, bare med phillips-hode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 (endret) Fått gjort to ting idag! Det første var armlene i skinn. Fant et billig til salgs så da måtte jeg slå til. Dette var originalt beige skinn så har blitt trekt om og fått noen skrukker oppå i etterkant. Litt irriterende men ikke så ille. Spesielt ikke til prisen jeg betalte. Uansett så ble det en stor forbedring både med skinn og mulighet til å skyve fram. Før: Etter: Det neste var svarte sidelister på dørene. Synes dette var noe jeg måtte ha for å få det mer komplett og helhetlig pent sammen med listene på fangerne. Synes sluttresultatet ble veldig bra! Gadd ikke punge ut så mye ekstra for M5-lister så dette er vanlig shadowline-lister fra en preface bil. Før/etter: Beklager skitten bil igjen, denne var nyvasket i går.. Endret Februar 10, 2017 av Gabz BjornarHS, Skulebollen, Fahad og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Februar 10, 2017 Share Skrevet Februar 10, 2017 Likte høyden på bilen nå er dette etter at du måtte heve den? Svarte lister ga mer helhet siden fangerne også hadde svarte lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 Stemmer, måtte heve 2cm. Synes den er fryktelig høy nå, haha Ja, synes det gjorde helheten med ryddig med svarte lister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 11, 2017 Share Skrevet Februar 11, 2017 Flott med nye sidelister, og høyden ble jo helt perfekt etter at du fikk justert den opp to centimeter. Hawkon88 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2017 Takk for det! Godt å høre at hvertfall noen liker den sånn, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2017 Siden det var bikket 10kkm siden sist, så var det idag på tide med oljeskift igjen Byttet også viskere, da de hadde blitt godt slitne i både gummi og ledd.. tennbrikket og Hostine reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 Var på godkjenningstime i dag, og SVV var like hyggelige å ha med å gjøre som vanlig Glemte at jeg hadde 225-dekk i stedet for 235, så dette gikk jo ikke an. Neinei, farlig dette. Er jo bedre å ha breiere dekk som gir større sjanse for subbing, synes dere ikke? Og hjulstillingspapirene på høyden var en hel måned for gamle, så det var helt ugyldig selv om det er HELT likt som det var forrige gang jeg var på akkurat samme høyde. Så da blir det 2000kr til der som må brukes, samt 600kr for denne godkjenningstimen som var helt unødvendig, pluss enda en jeg må ta. Også må jeg få lånt eller kjøpt et annet sett med hjul til godkjenning, siden disse var skrekkelige 1cm for smale i bredden. Elsker norsk bilsystem HenrikSolberg og Magnus. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Huff, så pirkete de skal være da! Blir fort dyrt når de skal holde på slikt. Har ikke fått godkjent senkesettet mitt enda heller, 4 hjulskontroll-papirene er vel 3-4 mnd gamle. Må antakelig ta ny 4hjulskontroll da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 Blir det.. Har heldigvis en kompis som kaaanskje har felger med dekk som passer til papirene så jeg får dem godkjent, ellers må jeg skaffe et annet sett. Får se hvordan det går Nei, regelen er bare at det må være under 6 mnd gammelt, så du er all good. osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 (endret) Så mye pes, du har ikke vurdert å bare kjøre original høyde, og ha en bil i stua hjemme som ligger helt nede i bakken? Endret Februar 15, 2017 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2017 Hadde neppe gått gjennom dette hvis jeg ikke synes det var verdt det for å ha fin bil resten av tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Februar 15, 2017 Share Skrevet Februar 15, 2017 Satans vegvesen.. Man treng bare å være født å ha ett navn, før å kunne jobbe i vegvesnet he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå