Kolstad Jr. Skrevet Februar 10 Forfatter Skrevet Februar 10 Da var 320d'! Solgt. Under 24 timer etter annonsering 👍 Har imidlertid fått sansen for 3-serie igjen, skulle ønske de hadde mer hengervekt, da hadde E61 havnet på finn 😅 BimmerFan!, gnilb, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6
Kolstad Jr. Skrevet Onsdag kl. 17:02 Forfatter Skrevet Onsdag kl. 17:02 (endret) Da ankom dette nyopptrekte M-sport rattet til E61'n 😍 Spørsmålet jeg stiller dere er da følgende: Skal jeg beholde plastdekslene som sitter på M-rattet, eller bytte over fra det gamle sportsrattet, med alu-finishen? 🤔 Liker igrunn begge deler, men det er jo ikke noe snev av M-pakke ellers... Endret Onsdag kl. 17:02 av Kolstad Jr. sveigis reagerte på dette 1
Kolstad Jr. Skrevet 12 timer siden Forfatter Skrevet 12 timer siden Nytt ratt montert, alltid like gøy 😊 Ampera, KMT, laffe og 1 annen reagerte på dette 4
Saltkjelen Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Lekkert! Det er noe spesielt med et nytt og matt ratt. Jeg stemmer for sølvdeksel da det gir en rød linje sammen med de øvrige sølvdetaljene, men begge deler er flotte. Jeg ville i alle fall spart på det til den gangen belegget slites ut på M-dekselet. Kolstad Jr. reagerte på dette 1
ehaugsnes Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 30 minutter siden, Saltkjelen skrev: Lekkert! Det er noe spesielt med et nytt og matt ratt. Jeg stemmer for sølvdeksel da det gir en rød linje sammen med de øvrige sølvdetaljene, men begge deler er flotte. Jeg ville i alle fall spart på det til den gangen belegget slites ut på M-dekselet. Jeg stemmer og for sølvdeksel! Det er plana mi i e65 og, siden det matcher listene på dørtrekka😊 syns det så mye bedre ut i e61 og!
papertiger Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lekkert! Sølvdeksel. Nytt ratt er som ny bil Hvor fikk du dette trekt opp? Saltkjelen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå