Popza Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 (endret) Lånte bilen til dama, hun kantkjørte en av de helt nye sommerfelgene jeg satt på i går. Se vedlagte bilder, ikke helt krise men ser stygt ut synes jeg. Hvor mye koster noe slikt, og hvem gjør en slik jobb rundt Vestfold/Oslo/Telemark/Akershus? Hvordan blir resultatet etterpå, helt strøkent? Endret April 9, 2016 av Popza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 GS-felger? Spør dem hvor mye en ny koster. Sikkert mindre enn å få den fikset og lakkert. Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Har renovert to sett med felger på Østfold felgteknikk. Disse var til dels mye verre kantkjørt enn hva du har med å gjøre. Er på andre sesong med det ene settet, de ser fremdeles bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Er vel mest sannsynlig lettere, billigere, bedre å bare kjøpe en ny felg. And-reas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 15 timer siden, And-reas skrev: Har renovert to sett med felger på Østfold felgteknikk. Disse var til dels mye verre kantkjørt enn hva du har med å gjøre. Er på andre sesong med det ene settet, de ser fremdeles bra ut. Hvor mye betalte du? Dette gjelder kun en felg. Dette er GS felger. Ser de koster 2000kr pr felg. Må vel gå an å få fikset dette billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Send en mail til Oslo felgretting med bilder, da gir de deg ett cirka overslag på arbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 On 10. april 2016 at 15.11, Popza skrev: Hvor mye betalte du? Dette gjelder kun en felg. Dette er GS felger. Ser de koster 2000kr pr felg. Må vel gå an å få fikset dette billigere? Tviler jeg på Ny felg blir iallefall strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Jeg hadde mine akkurat inne for noe liknende, og de anslo 14-1500,- per felg. Jeg tok tre stk og havnet på en del over 4000,- lapper totalt, hvor av to hadde mye mindre kantkjøring en dette. Den tredje var kanskje på niva med denne. Så hvis ny koster 2000,- så blir det i grenseland, koster vel noen kroner å legge om i tillegg, så kan hende det lønner seg å reparere. Jeg brukte bulk-bilskade på Økern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 kjøp ny, å ha denne som reservefelg. StigJ og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 On 10.4.2016 at 15.11, Popza skrev: Hvor mye betalte du? Dette gjelder kun en felg. Dette er GS felger. Ser de koster 2000kr pr felg. Må vel gå an å få fikset dette billigere? Ring til de og forklar situasjonen. Spør om ikke de kan gi litt rabatt på erstatningsfelg. Utrolig hva som kan gå hvis man spør (og treffer rett person på rett dag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet April 15, 2016 Forfatter Share Skrevet April 15, 2016 Takk for svar så langt. 13 minutter siden, Daniel80 skrev: Ring til de og forklar situasjonen. Spør om ikke de kan gi litt rabatt på erstatningsfelg. Utrolig hva som kan gå hvis man spør (og treffer rett person på rett dag) Tviler på at GS gir rabatter. Aldri har jeg opplevd mer "I don't care" holdning av noen butikk jeg har handlet hos, noensinne. Men kan prøve om jeg ikke finner noen annen løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Bor du langt unna Sarpsborg? Kan du sende meg en meld med hvilken modell, str osv du trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Hadde ikke vært i tvil selv om en ny felg hadde kostet 500 mer enn fix. Faren for fargeforskjell og forskjell i strukturen er der. Og er det ikke slik at Østfold Felgteknikk helst kun vil lakke to og to slik at de i alle fall blir like på hver side av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 15, 2016 Share Skrevet April 15, 2016 Jo, står vel på siden dems at de lakker 2 pga fargeforskjell. Og kjøper du ny er det et enda større statement mot dama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå