Freakshow Skrevet Januar 10, 2017 Share Skrevet Januar 10, 2017 6 timer siden, Turbo-HF skrev: Noe småfix som må taes... fordi? du var ute å leka deg litt for mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2017 1 hour ago, Freakshow said: fordi? du var ute å leka deg litt for mye? Nei, kommer tilbake på det senere.. Var uansett noe som må lakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 Sånn, da var overraskelsen på plass Endelig en plass å få leid og stå innendørs og vaske bilen, er for kaldt til å stå ute, og nå måtte det bare gjøres, før og fordi saltlaken og skjolder må vekk, dessuten oppdager dere kanskje en liten endring, dere som ikke har sett det, allerede? Bilder før og etter vask, og herlig å endelig kunne få brukt 50 minutter på vask, shine og en grundig håndvask! Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Faceliftfanger Veldig pent! Bare få inn tåkelys og deksler så blir det bra. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 2 minutes ago, Gabz said: Faceliftfanger Veldig pent! Bare få inn tåkelys og deksler så blir det bra. Takker, det stemmer, og trimlistene venter på at lakken tørker mer og pusses opp, pluss kurvelysene er bestilt og på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Niice Er ofte jeg savner faceliftfangeren min foran framfor M! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Det så mye bedre ut med faceliftfangeren. Om du bytter ut grillen, så er fronten komplett i mine øyne! Turbo-HF og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 46 minutes ago, Gabz said: Niice Er ofte jeg savner faceliftfangeren min foran framfor M! Enig, alle har jo M, som i alle///Mannseie.... 4 minutes ago, Saltkjelen said: Det så mye bedre ut med faceliftfangeren. Om du bytter ut grillen, så er fronten komplett i mine øyne! Takker, nei, grillen skal være sånn, bytter ikke panser eller Ebay-griller jeg har prøvd før Jimbo92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Nå var ikke eBay-griller tanken min, men heller original facelift med tykk omramming eller V8 grill med tykk omramming og blanke riller. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Enig med saltkjelen her. "Facelift" bil må ha faceliftgrill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 Facelift fronten hjelper mye! Men syns nyrene burde byttes. De du har på nå ødelegger veldig for looken ellers. Vanlige facelift med krom kant og sorte riller er veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 10 minutes ago, DanielStance said: Facelift fronten hjelper mye! Men syns nyrene burde byttes. De du har på nå ødelegger veldig for looken ellers. Vanlige facelift med krom kant og sorte riller er veldig pent. Jeg synes derimot ikke det... Blir nok chrom facelift etterhvert, men ikke prioritert akkurat her og nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 16 minutter siden, Turbo-HF skrev: Jeg synes derimot ikke det... Blir nok chrom facelift etterhvert, men ikke prioritert akkurat her og nå. Funker sikkert det. Syns bare de du har nå ser veldig matt grå ut. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 15, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2017 11 minutes ago, DanielStance said: Funker sikkert det. Syns bare de du har nå ser veldig matt grå ut. De er lakkert egenhendig, av Biltema krom. Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 15, 2017 Share Skrevet Januar 15, 2017 får følge denne jeg da så får vi se på de stolene dine en dag Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå