Saltkjelen Skrevet Februar 4, 2017 Share Skrevet Februar 4, 2017 Vet at facelift kun kom med lakkerte lister (med unntak av M-sport/M5), men det forklarer jo helt klart hvorfor "shadowline"-listene da passet. Synes det var mildt sagt merkelig at pre-facelift shadowline listverk skulle passe og ikke listverk med chrome. Når det er sagt, fikk man også facelift med chrome listverk, men da med chromestripen i bunn og lakkerte lister. Ellers var det et slikt oppsett jeg siktet til med A-, B- og C-stolpedeksler i sort høyglans, HF. Dette tror jeg hadde gjort seg med facelift listverk med chromestripe lakkert i samme sortfarge eller i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2017 On 04.02.2017 at 6:54 PM, Saltkjelen said: Vet at facelift kun kom med lakkerte lister (med unntak av M-sport/M5), men det forklarer jo helt klart hvorfor "shadowline"-listene da passet. Synes det var mildt sagt merkelig at pre-facelift shadowline listverk skulle passe og ikke listverk med chrome. Når det er sagt, fikk man også facelift med chrome listverk, men da med chromestripen i bunn og lakkerte lister. Ellers var det et slikt oppsett jeg siktet til med A-, B- og C-stolpedeksler i sort høyglans, HF. Dette tror jeg hadde gjort seg med facelift listverk med chromestripe lakkert i samme sortfarge eller i bilens farge. Kan være jeg får fatt i et annet sett med blå lister, som burde matche? Bestilt rensekit til K&N luftfilteret mitt nå. Har også snart kjørt 10000 km siden april i fjor, med samme olje og filtre, så bytter dette snart, også, pluss fikse opp i resten av småtteriet som gjenstår før EU-kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2017 (endret) Da ble det atter en gang nye vinterfelger, denne gang originale 16" med Nokian Hakkapelitta 7 piggdekk, så for første gang har jeg kjøpt piggdekkoblat! Endret Februar 11, 2017 av Turbo-HF janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2017 (endret) Nyvasket <3 Endret Februar 12, 2017 av Turbo-HF StigJ, Werther og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2017 Store ting på gang, snart EU-kontroll og tenker på å bygge om til manuell kasse, hvis jeg ikke selger og bytter bil da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 24, 2017 Share Skrevet Februar 24, 2017 Bygge om da Er det ikke synd å selge bilen etter å ha brukt så mye penger på omlakkering? Den har jo blitt så fin nå! Turbo-HF og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2017 34 minutes ago, Gabz said: Bygge om da Er det ikke synd å selge bilen etter å ha brukt så mye penger på omlakkering? Den har jo blitt så fin nå! Ja, du sier noe, Gabz! Ja, heldigvis så blir det til det, har noe på gang med donorbil, så satser på at jeg bygger om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 24, 2017 Share Skrevet Februar 24, 2017 Nice, det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 24, 2017 Share Skrevet Februar 24, 2017 tenker du bytte motor også? eller bare bygge om til manuell? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2017 2 minutes ago, Freakshow said: tenker du bytte motor også? eller bare bygge om til manuell? Nei, bare bytte gearkasse! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Februar 24, 2017 Share Skrevet Februar 24, 2017 Satt å kikket på E39 i dag på finn og fant ut at det nesten bare er lurvete eksempler til salgs, og hvis jeg skulle hatt E39 måtte det være noe ala din . Også kommer du med denne posten i dag Tenkt noe på pris om det eventuelt skulle bli salg? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2017 Hehe, tusen takk! Det er jo svært hyggelig, og et kompliment å høre! Har ikke kommet så langt enda... Velger nok å utbedre det som står igjen å fikse og bygge om til manuell, ser det ut som, for jeg er kresen på tilstand og utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 25, 2017 Share Skrevet Februar 25, 2017 du skal ikke endre farge i topic ennå a? hehe Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2017 15 minutes ago, janerik171187 said: du skal ikke endre farge i topic ennå a? hehe Njæ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Blir nok salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå