Turbo-HF Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=91552399 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 Lykke til med salg! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 27, 2017 Share Skrevet Februar 27, 2017 13 timer siden, Turbo-HF skrev: https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=91552399 nei men i alle dager?! du er jo ikke ferdig med bilen engang! billig syns jeg det var også lykke til med salg i allefall! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2017 16 hours ago, Gabz said: Lykke til med salg! Takker og bukker, ingen hast her! 7 hours ago, Freakshow said: nei men i alle dager?! du er jo ikke ferdig med bilen engang! billig syns jeg det var også lykke til med salg i allefall! Tja... Takk, har ingen hast, og kan absolutt være jeg ikke selger, heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2017 Da taes PKK / EU-kontroll nå etterpå idag, og sannsynligvis service, også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2017 Byttet begge pollenfiltre og renset K&N luftfilter nå idag. Luftfilteret ble rengjort igår og montert nå isted. 🤗 Beholder nok bilen i et år til tenker jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2017 (endret) Sånn, gjort litt i helgen, blant annet vasket den, byttet olje og oljefilter, filtrene ble tatt torsdag, pluss fått resatt serviceindikator, og det meste skal være i orden. Snart EU-kontroll idag, før jobben! Endret Mars 6, 2017 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 7, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2017 PKK-vist igår, kùn én eneste liten ting å pirke på, håndbrekket henger litt på venstre bak, og så skal jeg få sjekket, strammet og justert virkningen på verksted på fredag... Ikke så ille, men irriterende! janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 Da er bilen min snart fikset, med helt ny innmat på begge sider bak til håndbrekket og alt tilbehør ☺ janerik171187 og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 Godkjent! <3 janerik171187 og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2017 Vurderer nå enten blå eller gull calipperlakk janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 22, 2017 Share Skrevet Mars 22, 2017 Jeg stemmer for blå, det er mest BMW og passer fargen på bilen Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2017 On 22.3.2017 at 6:47 PM, Fredrik 90 said: Jeg stemmer for blå, det er mest BMW og passer fargen på bilen Ja, var det jeg også tenkte, men likte ikke nyansen blå, passer ikke overens med min, så da valgte jeg heller gull isteden, som en gyllen brytning / kontrast! Spent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2017 (endret) Da ble de malt igår, søndag! Endret Mars 27, 2017 av Turbo-HF RemyNG og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2017 Endelig skal sommerhjulene på idag, og fremheve de nymalte bremsecalipperne mine! (Jada, fotos kommer.) Jekkfestet mitt bak på venstre kanal har fått seg litt materialtretthet etter vinteren, og må derved fikses opp, så jeg. Blir mer jobb for lakkverkstedet, det, pluss ordne diverse riper på bakdøren. Høyre dør foran, altså passasjersiden, må byttes, har ny på gang! Bilder av nevnte jekkfeste: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå