Turbo-HF Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 14 hours ago, Fredrik 90 said: Dette blir knallbra Hans Fredrik Blir bra pen nå denne bilen, den har jo fått ett helt nytt liv. Blir bra med ny lakk også, samt få bort litt rust. Vittig det bilder hvor du sitter i baksetet, minner meg om Hightower i Politiskolen 1. Hvor han røsket ut førersetet og setter seg i baksetet på en liten Civic for å få plass bak rattet Artig film Tusen takk, Fredrik, så staselige kommentarer, ja, jeg også fikk en sterk assosiasjon til nevnte Officer Hightower fra Poilitiskolen! #Moro! Legger ved et bilde til, jeg! *Ler* Fredrik 90 og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 5, 2016 Forfatter Share Skrevet August 5, 2016 Litt småfix svært midlertidig før helgen Fått lakket over grunningen under panseret, og litt på forskjernen. Prøver nok også å skifte til ny, original starter imens jeg venter på fargebytte.... Se om det blir lettere å fyre Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 8, 2016 Forfatter Share Skrevet August 8, 2016 Her kommer en liten teaser fra helgen, i påvente av denne fargen her: <3 Gorg og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 10, 2016 Forfatter Share Skrevet August 10, 2016 Marius2002 og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 12, 2016 Forfatter Share Skrevet August 12, 2016 Litt mer på planen og innkjøpslisten; Har bestilt K&N innsatsfilter, til luftfilterboksen og ser etter 2-rørs sportseksos bakpotte. Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 Blir fint med fargebytte ^^ Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 Det blir nok bra etter hvert dette, Hans Fredrik! En venn av meg har komplett M-sport eksos til E39 sedan med M52 i svært god stand. Dette er dog med ett enderør. Om du skulle være interessert i noe slikt, send meg en PM så videreformidler jeg kontaktopplysninger. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 Tusen takk for det, Lasse! ☺ Pris og bilde? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Jeg har ingen reelle bilder av det, annet enn at jeg vet det er i svært god stand. Det er helt originalt og er komplett fra manifolder og ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 2 hours ago, Saltkjelen said: Jeg har ingen reelle bilder av det, annet enn at jeg vet det er i svært god stand. Det er helt originalt og er komplett fra manifolder og ut. Takk for illustrasjonsbildet, men vil ha 2 rør, ja.. Uansett må bilen fremvises hos Biltilsynet, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 13, 2016 Share Skrevet August 13, 2016 Fremvises for å ettermontere original eksos? Rent teknisk skal vel helt sikkert alt av eksosettermonteringer vises, men i praksis er det nok ikke nødvendig for et originalt eksosanlegg (ei heller et diskret uoriginalt anlegg). Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 14, 2016 Forfatter Share Skrevet August 14, 2016 (endret) Ok, sant... Veldig usikker på både bakpotte og hjul, så jeg vurderer bytte av felger og dekk, i tillegg... Endret August 14, 2016 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Ser etter Style 37 i 18" og nytter kanskje enten i det, eller Style 66 i 17". Funnet noen via jobben, og også en brukt sportsbakpotte. Kun 2 dager til hellakkering nå <3 Prøveutstilte kompis' vinterhjul, likte dem aldeles ikke, MAK 17": Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 17, 2016 Share Skrevet August 17, 2016 Jeg glemmer å følge med i tråder, så er alltid moro med masse bilder og oppdateringer når jeg kommer tilbake Nice! Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 17, 2016 Forfatter Share Skrevet August 17, 2016 Takk, Shattered, så hyggelig! Bilen leveres til lakkering mot slutten av uken, og det gledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå