Gå til innhold

Hva er penest? Hvite eller oransje blinklys?

Gabz
 Share

Hva er penest?  

20 stemmer

1. 1. Hva er penest?

• Oransje foran og bak.
    • Hvite foran og bak.
    • Oransje foran, hvite bak.

Anbefalte innlegg

Dudes and dudettes, jeg trenger litt meninger her. Jeg har en E39 facelift i Schiefergruen metallic. Den har nå oransje blinklys både foran og bak. Har tenkt å oppgradere til xenon og har liggende et sett med frontlykter som har hvite blinklys. Sliter med å finne noen som vil bytte i noen med oransje, og har samtidig begynt å lure litt på om jeg synes oransje eller hvite blinkers er penest, men jeg vipper nok mest mot oransje. Hva synes dere? Hva med oransje foran og hvite bak? 

Legg igjen stemme, og gjerne en kommentar med hvorfor :)

Noen tilfeldige biler av min som har oransje:

4.jpg

5.jpg

3.jpg

1.JPG

Og noen biler i samme farge med hvite:

Image00001.jpg

Image00003.jpg

71a979u-960.jpg

6zae76.jpg

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Reef89 skrev:

US lykter med markeringslys er det peneste syns jeg.

Aldri hatt sansen for de amerikanske lyktene, egentlig. Ser så umoderne ut i forhold til de andre med stripene på siden der :P 

3 minutter siden, jed skrev:

Hvite uansett farge på bil :)

Takk for innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gabz skrev:
3 minutter siden, Reef89 skrev:

Ja det er faktisk sant, det er jo bare en stor refleks med en diode i. Men en skiller seg ut med de og små detaljer legges merke til ;)

Men orange lykter hele veien uansett. 

Orange er og ser så "gammelt" ut.

men sånn som med alt gammelt så kommer det væll på mote igjen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E46 preface er jo en av de bilene som faktisk kler orangeblink aller best. Synes også e39 er veldig i grenseland, men med mørkere farger synes jeg også det fungerer bra.

Orangeblink er tidløst, men de må stå i kontrast til fargen på selve bilen. Her er det etter min mening ikke noen fasit, men farger som avusblau, BRG eller mørke gråfarger kler så er det ikke noe å stusse i. Fargen på din bil derimot Gabz synest jeg derimot ikke er sterk nok til å få den looken mange ønsker med orangeblink, likte best bildene med hvite.

8724915325_70510bfda3_c.jpg

Endret av hsd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier om at fargen ikke er sterk nok, er så å si motsatt av hva jeg tenkte på akkurat denne, egentlig. Synes fargen er såpass lys at hvite blink blir så blasst. Synes oransje blinklys ga en fin kontrast. Men igjen tror jeg hvit kunne blitt litt cleanere også. Synes spesielt bak at hvit er en del penere. Hmmmmmm :-k

Takker for øvrig for alle innspill!

Endret av Gabz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutes ago, Gabz said:

Det du sier om at fargen ikke er sterk nok, er så å si motsatt av hva jeg tenkte på akkurat denne, egentlig. Synes fargen er såpass lys at hvite blink blir så blasst. Synes oransje blinklys ga en fin kontrast. Men igjen tror jeg hvit kunne blitt litt cleanere også. Synes spesielt bak at hvit er en del penere. Hmmmmmm :-k

Takker for øvrig for alle innspill!

Ja, det bunner ut i personelig preferanse. Er selv alltid glad i orangeblink uansett, da jeg ser på det som mere litt mere oem. Bilen ser jo med en gang noen år nyere ut med hvite, men jeg synes du burde prøve hvite bak og orange forran slik du tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...