magneten Skrevet Juni 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2016 3 minutter siden, papertiger skrev: Rått! Hvorfor Yellowstuff? Støver de lite? De klossene som står på vår bil nå støver noe vanvittig. Umulig å holde felgene rene. Det var de som var inkludert i tilbudet Yellowstuff skal også være gjevnt over best for mitt bruk, men tror de støver mye? Redstuff skal støve lite. Får prøve det neste gang [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 30, 2016 Share Skrevet Juni 30, 2016 Jeg har kjørt med Yellowstuff i flere år nå på min. Passer meget bra til bilen. Støver ikke noe mer enn originalklosser. Heller mindre. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Veldig bra oppgradering, ser meget bra ut magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 I support this upgrade magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 Takker! Ble meget fornøyd med Biltema-lakken 11 timer siden, StigJ skrev: Jeg har kjørt med Yellowstuff i flere år nå på min. Passer meget bra til bilen. Støver ikke noe mer enn originalklosser. Heller mindre. Godt å høre Du får ha takk for inspirasjon igjen, @StigJ! Hadde jeg ikke sett hvor tøffe dine bremser var på Wings & Wheels så hadde jeg kanskje spart meg for denne utgiften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Yellowstuff er knall.. Var fornøyd med mine også magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Hehe. Du leder vel godt på modifiseringsskalaen allerede. Du har hatt det rimelig travelt på den korte tiden du har hatt bilen. Er det EBC turbogrooveskiver du har satt på? De var veldig like mine men fremdeles ulike mtp fargen. Byttet mine i fjor og da fikk jeg helt sorte skiver fremme mens de bak var av type gulleloksertlook. Så jeg lakkerte de sorte de også siden slissene og hullene ville blitt ulike fremme og bak. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2016 Det er EBC Turbogroove, ja Virker som de har faset ut gull-looken. Bra du lakkerte. Ser fresht ut med sort også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 1, 2016 Share Skrevet Juli 1, 2016 Utrolig flott arbeide! Likte godt bilen med de litt mørke felgene, men lyse felger på mørk bil er helt klart i min "gate". Hvordan ble overflaten på plastikdippen med klar lakken fra plastidip? Ble den glattere/smoothere/sterkere? Vurdere å legge et par lag klarlakk på min dippeded deler for å øke motstandsstyrken. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2016 10 timer siden, fxslin skrev: Utrolig flott arbeide! Likte godt bilen med de litt mørke felgene, men lyse felger på mørk bil er helt klart i min "gate". Hvordan ble overflaten på plastikdippen med klar lakken fra plastidip? Ble den glattere/smoothere/sterkere? Vurdere å legge et par lag klarlakk på min dippeded deler for å øke motstandsstyrken. Hjertelig! Helt klart finere med lyse felger! Ingen tydelig forskjell på dippen før og etter klarlakken, kanskje en liten smule mindre nuppete? Skader jo ikke med et lag ekstra, uansett. Den var skremmende enkel å rive av til slutt, så jeg vet ikke hvor mye sterkere den ble. Klarlakk-dippen jeg brukte hadde hvertfall UV-beskyttelse slik at dippen ikke falmer så raskt Her er før klarlakk. Etter klarlakk. Før klarlakk. Etter klarlakk. Her et closeup av før klarlakk Ser hvor nuppete det blir. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2016 (endret) Måtte jo ordne bremsene bak også Rustklump her også. Fram med tannbørsten! Etter litt puss og suss! Her har jeg allerede vært ute med kobberfettet Kobberfett, vet du! Min beste venn Tok Aluminiums-pastasaus på bolten i midten, slik at det blir nogelunde likt fremme og bak Boom goes the dynamite! Med kyssemerke fra felgen Med hjul på Forhjulet i garasjen. Nå vil jeg ut i solen for å se dette her Fremme. Bak. Magne likes this. Etter en liten innkjøring. Ti rolige nedbremsinger fra 50 til 5 km/t, og to kraftigere fra 70 til 10 km/t. Stakkars lakken Det var ikke så lett å stoppe når jeg endelig var ute å trillet igjen Nå synes jeg bilen ser nokså ut som: Endret Juli 5, 2016 av magneten sandersander, Marius2002, awt og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 Bilen klargjøres for biltur Ble sånn passe ren og klar Så var det pakkingen da Ferdigpakka v1.0 gikk jo skremmende greit! Klar! Ferdigpakka v2.0 som inkluderer alt vi hadde glemt i v1.0 Gikk supert det óg Ready Kjører naturligvis intet mindre enn dobbel-navigasjon Førsve vannhullet, ved Åmot Ankommer Larvik. Navigasjonene tok oss en veldig spesiell bakveg. Måtte nesten ta bilde Endelig ed skild vi kan godt lige! Ligger godt an. Kom to timer tidligere enn planlagt Takk for jaget, Titansølv E61-stasjonsvogn! Du vet hvem du er Ganske fin soloppgang. ColorLine SuperSpeed 2! Stemning på kaien mens vi sov i bilen Leder gruppa fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 (endret) Pennybrett?!? du som kjører Z4 må ha en god gammeldags cruiser fra Powell-Peralta..! Ellers fortsatt en lekker bil Endret Juli 8, 2016 av Marius2002 Du skal ha for å prioritere å ha med brett da, thumbs up! magneten og 23732 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Lurer fælt på hvordan bilen din hadde sett ut med sotet oransje blinkere rundt om magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 8, 2016 Share Skrevet Juli 8, 2016 Kred for rulleskøytene Knestrømper, pannebånd og kort skjorts i bagen? Quote Hvordan fikk du dette så rent!? magneten og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå