Lazyman Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 3 minutter siden, [space] skrev: Skulle jeg hatt en ny Z4 skulle det vært cab på nytt. 3.0Si / Z4M cab. Slår coupé any day, selv om coupéen har litt småfrekke linjer. Ikke for å være frekk, men du blir kjørt i fra med Coupen kontra cab! I know:-) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Men jeg sitter i friluft, med vind i håret, og hører den deilige eksoslyden din når du akselererer fra meg Lazyman, Fredrik, magneten og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Det er jo sant Men hvis jeg ikke får luft 2 minutter siden, [space] skrev: Men jeg sitter i friluft, med vind i håret, og hører den deilige eksoslyden din når du akselererer fra meg Det er jo helt sant Men hvis jeg ikke får nok luft, så bytter jeg bil:-) Til kjæringas s store fortvilelser! Hva skal du med to! Kjekt å ha sier jeg! hehe StigJ, [space] og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 (endret) 59 minutter siden, [space] skrev: Jeg er på Zito-siden her. Hva med Zitoene med annen finish? Jeg var farlig nær å bestille bronsefarget Zito Men det ser så rart ut med kontrastfarget sort i tillegg. Kunne prøvd å matche granitt-fargen på nyrene? Litt tammere sølv? De er ganske skrikende nå. De heter jo Hyper Silver, tross alt 47 minutter siden, StigJ skrev: Og jeg er omvendt. Kunne ikke vurdert roadster. Men så liker jeg generelt ikke biler uten tak Joda de kan være meget pene (som gamle din), men ville ikke eid en selv. Jeg er også 100% på Coupé-siden. Se den rompa Også har den jo hatchback God plass! Endret Juni 17, 2016 av magneten Gorg, Alfaduden og Lazyman reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Ingen tvil om at den er hot nei... magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Synes de ser litt rare ut med sort på sidene ja. Synes du valgte riktig jeg Og bilen din er definitivt penest med Zitoene. Og nesten delt førsteplass med 230ene. Freakshow og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Liten morsom historie fra Moss. BMW og Ford holder til i samme bygg nå! og da jeg hadde M-cupen inne for senking, kom Ford-gutta bort til bilen og spurte om det var ny modell fra BMW ! det sier litt om designet på denne bilen magneten, Peak og StigJ reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 7 minutter siden, StigJ skrev: Synes de ser litt rare ut med sort på sidene ja. Synes du valgte riktig jeg Og bilen din er definitivt penest med Zitoene. Og nesten delt førsteplass med 230ene. Helt enig Men synes det ble tøft (på en annen måte) med 63 også 1 minutt siden, Lazyman skrev: Liten morsom historie fra Moss. BMW og Ford holder til i samme bygg nå! og da jeg hadde M-cupen inne for senking, kom Ford-gutta bort til bilen og spurte om det var ny modell fra BMW ! det sier litt om designet på denne bilen (Bilde) Ja! Flere som spør om bilen er helt ny Det er gøy Fytti rakkern altså! Grattis med M-Coupé. For et beist! Lazyman reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazyman Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 @magneten M-Coupe har alltid stått høyt på ønskelisten. Dette er en samlerbil, helt klart (1815 stk) . Bilen har gått under 30, og kjørt av kun en kvinnelig kjører Hun solgte den til en samler som aldri registrerte den i Tyskland. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 3 timer siden, StigJ skrev: Håper du bytter tilbake til Style 230 eller Zitoene til søndag Syntes ikke 63ene stod i stil til resten av bilen. Wings and wheels? Lurer på å ta turen bortom. StigJ og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 1 minutt siden, Lazyman skrev: @magneten M-Coupe har alltid stått høyt på ønskelisten. Dette er en samlerbil, helt klart (1815 stk) . Bilen har gått under 30, og kjørt av kun en kvinnelig kjører Hun solgte den til en samler som aldri registrerte den i Tyskland. Herlighet.. Så sinnsykt deilig. Da er det jo nybil, da! 1 minutt siden, papertiger skrev: Wings and wheels? Lurer på å ta turen bortom. Yes! Blir Coupé-Party der StigJ og Lazyman reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Har også blitt spurt om det er en nyere BMW-modell jeg har. Sånn har jeg aldri sett før har det blitt sagt. Og da jeg har fortalt at bilen snart er 10 år så har de nesten ikke trodd på meg magneten og Lazyman reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2016 Gøy å ha så kraftig motivasjon for å rydde (rote?) i garasjen og skape et hyggelig miljø for Zen Sykkelstativet har blitt nedgradert (oppgradert?) fra leiligheten til garasjen Viktig å ha det på "line" [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 En nabo på Lambertseter sa til meg en gang at jeg ikke kunne bo der med sånn dyr bil. Hele gata var jo full av kjipe familiebiler i samme prisklasse, men folk tror automatisk disse koster mye. (3.0 og M gjør jo forsåvidt det da men..) magneten, And-reas og Lazyman reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 8 timer siden, StigJ skrev: Ikke så mange coupeer å finne i alle fall.. Denne er nok enda ikke solgt. Kun utgått annonse http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72502001 Men denne ser dønn strøken ut: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=77324762 er det kun 15 coupe´er i norge? oO magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå