magneten Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 2 timer siden, papertiger skrev: En morsom historie rundt den LFA'en, er at eieren fikk kommunen til å høvle av fartshumpene på hjemme på Hundvåg der han bor fordi han målte de til å være høyere enn de max. 10cm de kan være, og dermed ikke kom over med bilen Ja, lurte på om det var denne Skamtøft 2 timer siden, andreaskarm skrev: Det ble tøft. Kanskje jeg skulle tatt mine felger også Får vel skjult litt av kantkjørings merkene da til tidligere eier 28 minutter siden, [space] skrev: Har tenkt samme tanke selv. plastidipen vil vel skjule mange av kantkjøringssårene forrige eier klarte å få på samtlige sommerfelger. Ble jo lekkert resultat, og kjapt og enkelt ser det ut til? (og billig). Hm! Ja, bare til å kjøre på! Superenkelt Må(?) bare legge litt skjel i maskeringen Jeg vet ikke hvordan det er å "justere" etterpå. Maskeringen var bare til å rive av og ble helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Få se de på bilen nå da! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 Greit awt, sandersander, [space] og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Pent! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Er det der med eller uten klarlakk? Hadde nok sett enda bedre ut med skikkelig blanke felger. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 13 minutter siden, Gabz skrev: Pent! Takk, man 5 minutter siden, [space] skrev: Er det der med eller uten klarlakk? Hadde nok sett enda bedre ut med skikkelig blanke felger. Det er uten klarlakken Ble kanskje litt mørkt og matt, men ganske tøft også Klarlakken kommer nok ramlende inn med posten om noen dager. Det bler nok mye bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Ja, mitt førsteinntrykk var også at det var litt for mørkt. Mulig klarlakken retter opp det inntrykket litt. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 24, 2016 Share Skrevet Juni 24, 2016 Din bil er jo litt mørkere, men denne felgfargen tror jeg hadde passet bra: Custom Powdercoated a Silver from the new Maserati's magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 Liker smaken din, @[space]. Flørter også med original BMW-felgfarge, bare litt mørkere. Maserati-fargen var jo nettopp det.. Jeg er bare så forelska i det photoshop-bildet hvor vi bytta hjul. Får lyst til å kjøre til månen! Satser på plastidip-klarlakk gjør fargen litt "lysere" og holder seg til august Kan bli bedre i skikkelig sollys også, da. Regnet jo i dag. Farlig, farlig! [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 (endret) Det var ikke bare plastidip jeg kjøpte på Biltema Vipps! Satser livet mitt på to støttebukker fra Biltema til 79,- Ser en smule rart ut? En dråpe HMS. To dråper HMS, kjører en stopper fremme og en bak Hjul av! Plopp! Her skal det skje saker og ting Greit gjenbruk av en potte som var blitt for gul for stuen? Nå snakker vi. Gjennom trakten Fra trakt mot bremsen. Bremsen. Fra bremsen mot trakt. Prøver å treffe det lille hullet i backplaten for flest mulig hestekrefter ekstra! Med hjul på Det ble en midlertidig løsning i bremse-enden. Røret lager en god ploppelyd når det dras ut og inn. Så nå høres det ut som en veldig rar frosk eller et ustemt trekkspill hver gang jeg snur på rattet Må få tak i en myk slange med overgang, og kanskje lage noen hull i backingplaten. Det skjer nok ganske snart Endret Juni 26, 2016 av magneten fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfaduden Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 (endret) Håhåii! Her har det skjedd litt. Stryk litt du, MYE! Veldig mye fine ting du gjør. Liker den godt uten solfilm og med telefonholder jeg Gullfelgene kan du bare ha på hylla. Likte de ikke! Likte ikke den sinnsyke veiskrapa di heller. Fin som den er nå! Nå må jeg finne en Z3C eller Z4C selv. Får veldig lyst på når jeg ser din... Endret Juni 27, 2016 av Alfaduden magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 Ble veldig bra med felgene! Gjør veldig mye bra med bilen Men tror jeg selv ville valgt en lysere farge, men fort gjort når man har plastidippet. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juni 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2016 8 timer siden, Alfaduden skrev: Håhåii! Her har det skjedd litt. Stryk litt du, MYE! Veldig mye fine ting du gjør. Liker den godt uten solfilm og med telefonholder jeg Gullfelgene kan du bare ha på hylla. Likte de ikke! Likte ikke den sinnsyke veiskrapa di heller. Fin som den er nå! Nå må jeg finne en Z3C eller Z4C selv. Får veldig lyst på når jeg ser din... Hjertelig takk! Helt enig med deg Begynner å bli fornøyd med looken, trenger bare den magiske fargen på felgene 1 time siden, Gorg skrev: Ble veldig bra med felgene! Gjør veldig mye bra med bilen Men tror jeg selv ville valgt en lysere farge, men fort gjort når man har plastidippet. Takk, takk! Ble litt for mørke. Tok bare den første gummilakken jeg fant som var grå. Felgene skal pulverlakkeres i august uansett Fikk plastidip-klarlakken i posten i dag. Håper den vil skape en illusjon av lysere-het Visst ikke så liker jeg dem bedre uten dippen, men vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 Du får vel tak i bremseskjold med hull i for lufting? Mener jeg har sett dette tidligere. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 27, 2016 Share Skrevet Juni 27, 2016 1 time siden, andreaskarm skrev: Du får vel tak i bremseskjold med hull i for lufting? Mener jeg har sett dette tidligere. Det skal være mulig å få, husker jeg fant og var nær å bestille til min E82 også Skal se om jeg ikke får sendt deg noen forslag ikveld @magneten ang farger. Fant en utrolig pen krem/eggehvit som var fantastisk til typ din blå, samt noen sølv. Vet du har satt deg i farge, men litt service må man da yte :) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå