magneten Skrevet Januar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2017 5 minutter siden, StigJ skrev: Åsså må du ikke glemme Hiluxen da. Ikke rart du smiler rundt Helt sant, setter stor pris på den også Kjørte nettopp et lite lass med lange lekter på HiLuxen Tøff og uendelig praktisk StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Januar 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2017 Sommer-coupéen lekte litt med vinter-coupéen i kveld Freakshow, fupsaker, Cbrooen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 Begynner å klø i fingrene etter å kjøre Z igjen nå kan jeg tenke meg Antar den får stå mye i ro nå om vinteren. Likte karbondetaljene. Syns du er en modig mann som turte å gå løs på bakfangern din på den måten magneten og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Januar 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2017 2 timer siden, Dal-z skrev: Begynner å klø i fingrene etter å kjøre Z igjen nå kan jeg tenke meg Antar den får stå mye i ro nå om vinteren. Likte karbondetaljene. Syns du er en modig mann som turte å gå løs på bakfangern din på den måten Klør overalt! Har ikke kjørt den siden oktober. Kjørte den varm noen runder i garasjen forrige uke eneste... Det gav mersmak Takk Har drømt om den diffuseren så lenge og girt meg såpass opp at det gikk ganske greit. Tok meg veldig god tid til å måle og dobbelsjekke alt Ble grisefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 Da skjønner jeg at du gleder deg! Det nærmer seg stadig Du har absolutt god grunn til å være fornøyd, så mye bedre ut! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Januar 30, 2017 Share Skrevet Januar 30, 2017 Du er ikke alene om å vente....... Klør i fingra pusle "på" og kjøre med Z'en (riktignok bare en Z3'er da) her huset også:-) magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 Har vært ute å trillet endel nå. Noe så ufyselig deilig Spylte bort vegsaltet i en offentlig dusj etter en liten tur i dag. Karbonfiber mot den blåfargen er så kanon Den diffuseren asså! Latterlig digg å ratte det nye rattet også fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 (endret) Jeg har rullet tilbake til de originale sideskjørtene! Coupéen beholder linjene (og formene/den lekre midjen) bedre og er mye penere/classy/glassy med de originale skjørtene, synes jeg. Hvertfall iført MonacoBlau Aeroskjørtene er uten tvil fetest på Roadsteren Bilen min ble en smule "busy" nedentil med Aero, og jeg ble aldri helt frelst, men det var gøy så lenge det varte. Spent hvordan det blir med karbonsideskjørtene/-innstigningslistene på originale sideskjørt, vi får se om det blir en slager Knipset litt bilder av den skitne piken i dag Vi ruller videre Endret Mars 10, 2017 av magneten Marius2002, Dal-z, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Mars 10, 2017 Share Skrevet Mars 10, 2017 Digger denne! Ellers, blir det ny road trip i sommer? magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 7 minutter siden, And-reas skrev: Digger denne! Ellers, blir det ny road trip i sommer? Takk Ja, må det! Kanskje ikke så langt i år eneste. Jeg tenker Nürburgring igjen hvertfall. Savnet er stort Ellers er madammen fristet til å ta noen weekend-turer rundtom i Scandinavia Har du noen planer? andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 11, 2017 Share Skrevet Mars 11, 2017 Herregud den er nydelig den bilen din!!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 Hjertelig takk, @Freakshow Jeg fikk det plutselig for meg at jeg måtte få mørke nyrer, og det behovet ble bare sterkere. Da kjørte jeg på med plastidip Gunmetal Grey på rammen, og Matte Black på rillene. Hvordan i alle dager klarte jeg å ha lyse nyrer så lenge?! Det ble jo så mye tøffere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2017 (endret) Men de var noe matte Klasker på et ti-tolvs-lag med plastidip-klarlakk Jeg er veldig tålmodig. Funker uten nyrer også Yeees! Ganske megafornøyd med det (midlertidige) resultatet! Endret Mars 11, 2017 av magneten [space], Walkabout og Fahad reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 11, 2017 Share Skrevet Mars 11, 2017 Jøss, da blei faktisk ganske so meget bra Hadde ikkje trudd da når eg såg at du skulle ha to forskjellige farga, men når eg ser resultatet so e da heilt OK å ta feil magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 11, 2017 Share Skrevet Mars 11, 2017 Ble mye bedre, men stemmer for du lakker med ordentlig lakk istedenfor, tror nok du vil bli enda mer fornøyd da Walkabout, RF91 og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå