andreaskarm Skrevet April 10, 2017 Share Skrevet April 10, 2017 Ingeniør løsning😉😉 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 13, 2017 Forfatter Share Skrevet April 13, 2017 (endret) I dag har jeg hatt av hjulene og vasket hele hjulhuset og bremsene. Godt å få vasket felgene og hjulboltene på skikkelig vis også Påførste Scholl Boost i hjulhuset, det ble meget bra Herlig med skinnende blanke bremsekalippere Tok dessverre ikke bilder under prosessen, men knipset et par etter komplett vask Det var superdeilig å spyle bilen med rennende vann fra lavtrykkern i dag Føler jeg sparte mye tid og krefter, alle såperester bare rant bort Påførte også "Black Wow" på diverste sorte detaljer/lister på eksteriøret. Det gjør seg det Nå er bilen klar for biltreff i morgen Snakkes på Påsketreffet ved Rådhusplassen i Haugesund kl. 13:00 i morgen Endret April 13, 2017 av magneten fxslin, Freakshow, fupsaker og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 (endret) Når kjører du oppover da? Mulig jeg skulle kjørt oppover også å sett pling på meg på 41529760 så kan vi med bmw komme ilag, er vel bare amcar? 😅 Endret April 14, 2017 av leif harald magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 Grei løsning på å tørke bilen med slange. På min Stihl-htspyler kan jeg bare ta av ytterste delen og få en jevn stråle fra pistolen. Med strømmen av selvfølgelig. Mulig det funker på kerscher også. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 14, 2017 Forfatter Share Skrevet April 14, 2017 5 timer siden, Frode D skrev: Grei løsning på å tørke bilen med slange. På min Stihl-htspyler kan jeg bare ta av ytterste delen og få en jevn stråle fra pistolen. Med strømmen av selvfølgelig. Mulig det funker på kerscher også. Takk Og takk for tips! Får en jevn stråle fra Karscheren også, men det bli altfor svakt trøkk 6 timer siden, leif harald skrev: Når kjører du oppover da? Mulig jeg skulle kjørt oppover også å sett pling på meg på 41529760 så kan vi med bmw komme ilag, er vel bare amcar? 😅 Kjekt du ville kjøre ilag, @leif harald! Det var en god dose amcar, ja. Men noen tyskere også Her ruller vi i stil Latterlig tøff M3! Digger Yas Marina-blåfargen. Vi reppet BMW hardt på treffet. Rett ved inngangen Myye folk! Bra oppmøte og fantastisk vær Jarles M3 var på plass Motorsykkel i karbonsvart Selvfølgelig med drone på stedet Det var litt mye cowboy på treffet, men det er helt ålrait Herlig Datsun Føler det bare kom mer og mer folk Jeg fikk oppleve min store drøm om å ha panseret oppe på biltreff Skikkelig gøy når folk kommer å kikker å tar bilder Masse folk! Denne doningen vant "Coolest Cruiser" Etter noen timer på treff ble treffet rullende. Det ble cruising på kaien og litt innover Karmøy Pit stop på McDonalds Tilbake på treff-stedet for nachspiel og prisutdeling. Prisene som ble utdelt var "Longest Distance Traveled", "Coolest Cruiser", "Best Motorcycle" og "Best Classic" Det ble ingen priser på meg denne gang Kjempekjekk bildag! Gøy med så mange oppmøtte og så utrolig fint vær! Ser frem til mange flere treff Fahad, awt, sydenfareren og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 Takk lige så. Bra dag med kjempe vær 👌 Når dere skulle på ringen btw? Jeg og en kompiss vurderer å reise i år men får se 😄 magneten og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 Var jaggu heldig med været også. Så moro ut!!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 14, 2017 Forfatter Share Skrevet April 14, 2017 4 timer siden, leif harald skrev: Takk lige så. Bra dag med kjempe vær 👌 Når dere skulle på ringen btw? Jeg og en kompiss vurderer å reise i år men får se 😄 Sleng dere på, en helg kan da ikke skade? Jeg og @andreaskarm tar nattbåten fra Stavanger på torsdag, 27. april. Så blir vi i Nürburgring til søndag før vi freser hjemover andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 14, 2017 Share Skrevet April 14, 2017 6 timer siden, leif harald skrev: Takk lige så. Bra dag med kjempe vær 👌 Når dere skulle på ringen btw? Jeg og en kompiss vurderer å reise i år men får se 😄 Sleng dere med. Vi er 7 stk som reiser. Er lite ledig på hotellet så dere må booke nå magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 15, 2017 Share Skrevet April 15, 2017 Aaa, jeg reiser på jobb 24. April 😬😬 kompiss av meg med f80 m3 kommer ikke hjem fra jobb før 1. Mai. Så det passet Max dårlig 👎 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 15, 2017 Forfatter Share Skrevet April 15, 2017 (endret) 2 timer siden, leif harald skrev: Aaa, jeg reiser på jobb 24. April 😬😬 kompiss av meg med f80 m3 kommer ikke hjem fra jobb før 1. Mai. Så det passet Max dårlig 👎 Det finnes alltid neste år.. Eller kanskje senere i år?! Da får vi med hele bøtteballetten, inkludert @andreaskarm, @awt, @jarle.t og @StigJ! Mimrer tilbake da vi hilset på vår gamle (nyeste) venninne Sabine Schmitz på Nürburgring for noen år tilbake. Leide hver vår Lotus Exige S med 240(?) hk og hylende kompressor og freste rundtom Endret April 15, 2017 av magneten Gorg, BjornarHS, andreaskarm og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 15, 2017 Forfatter Share Skrevet April 15, 2017 (endret) Fikk bilen min tegnet av @hotarautomotiveart på Instagram Tøft! Det skal henges opp i garasjen Det skal sies at det aller helst skulle hengt på soverommet, men det får bli med drømmen Endret April 15, 2017 av magneten Gorg, awt, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 17, 2017 Forfatter Share Skrevet April 17, 2017 Det er så fint med sol! Parkerer alltid bilen slik at jeg kan se den fra terrassen Freakshow, fupsaker, leif harald og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 23, 2017 Forfatter Share Skrevet April 23, 2017 Lite nytt her, utenom Quick Detailer og Tyre Shine Har to-tre ting på vei posten, da! Og noe litt mer saftig som skal skje senere Men modellbilen fikk en liten oppshinings i dag. Må jo ha matchende farge på interiøret hvertfall Fahad, danskiii, norbakken og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet April 30, 2017 Forfatter Share Skrevet April 30, 2017 Happiness is a place on earth! Herlighet så gøy det er her nede BimmerFan!, Freakshow, fxslin og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå