StigJ Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 Du får ta turen sørøver da Ser bra ut dette her. En ting jeg ville gjort så fort som mulig var å få på slitefolie bak hjulene. Siden du har denne knekken innover helt nede ser jeg for meg lakkspising ganske så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 28, 2016 Share Skrevet September 28, 2016 Bare til å gi en lyd om du trenger bilder! Trenger ikke noe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 Takk for tilbudene gir dere en lyd når jeg har fått tatt litt stell på den 😊 Ja skal folie bak hjulene etter hvert men lakken skal få stå så lenge som mulig før jeg gjør det 😊 Sånn av rein nysgjerrighet hva mener folk denne kunne vært verd ved salg. Aka ikke drømme pris 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 29, 2016 Forfatter Share Skrevet September 29, 2016 Marius2002, Sondre92, Gorg og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Utrolig stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 Space litt så blir dette veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 15, 2016 Share Skrevet Oktober 15, 2016 Ke e grunnen til du ikkje bredda sideskjørtet framme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2016 On Saturday, October 15, 2016 at 18.25, RF91 skrev: Ke e grunnen til du ikkje bredda sideskjørtet framme? Samme grunn for at jeg ikke breddet helt ned bak på fangeren 😊 Det er for og få den libertywalk stilen hvor man får bilen til og se breiere ut ved hjelp av og vise deler av dekket 😊 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2016 Mulig jeg har lagt de ut før men men danskiii og wSax reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 26, 2016 Share Skrevet Oktober 26, 2016 selge alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2016 Nja bare en lufting for å se hvor jeg skal ligge meg i pris å slik men tviler litt på at jeg kommet til og selge den nå 😂 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 27, 2016 Share Skrevet Oktober 27, 2016 Pff! Innen noen uker skriver du her at 1eren er solgt og nytt prosjekt handlet inn Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Oktober 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2016 9 timer siden, StigJ skrev: Pff! Innen noen uker skriver du her at 1eren er solgt og nytt prosjekt handlet inn Hehehe alt er jo mulig 😂 har fått et bud på den nå men er litt lavt så er ikke sikker på det 😂 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet November 23, 2016 Forfatter Share Skrevet November 23, 2016 Glassblåst og lakket noen hjul jeg hadde liggende 😁 gjør litt innimellom men har hatt meg en god pause fra alt av kjøretøy nå 😂 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2016 http://www.finn.no/86860373 For de som vil ha en spesiell bil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå