Gå til innhold

BMW F30 LCI X DRIVE individual M Performance nye bilder side 2

DR_XX
 Share

Anbefalte innlegg

10 timer siden, M3Turbo1000 skrev:

Veldig fint!Husk å bruke hansker på dette rattet når du kjører.Ellers er rattet stygt etter 10000km.Og da er det ikke annet å gjøre enn å bytte det.(Snakker av erfaring).😢

Takk :) oi er den så dårlig? Bør vel være garanti sak? Den er jo ikke akuratt gratis ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, M3Turbo1000 skrev:

Ikke garanti. Dette er alcantara ratt. Det blir stygt av ingenting. Er mer egnet til banekjøring med hansker.

Verste er håndkrem osv og svette hender osv. 

Har alcantara ratt i min. Blir møkkete ja, men med rens av rattet er det som nytt igjen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, M3Turbo1000 skrev:

Ikke garanti. Dette er alcantara ratt. Det blir stygt av ingenting. Er mer egnet til banekjøring med hansker.

Verste er håndkrem osv og svette hender osv. 

Ok takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F3X ble så utrolig mye penere og mer modernisert etter facelift utgaven kom på markedet, -baklyktene er svært lekre i helrød.
-Og når det kommer til interiøret ditt, spotless...!  
Eneste jeg ville satt fingeren på er nok felgene, personlig syntes jeg ikke de står i stil til bilen, den er "for classy" og felgene kan nok etter min smak bikke over til noe harry, pga. sort/sølv kombinasjonen.
Dette er som sagt subjektivt.

Uansett, F30 er et herlig karosseri.

Endret av Peak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.7.2016 at 23.56, Peak skrev:

F3X ble så utrolig mye penere og mer modernisert etter facelift utgaven kom på markedet, -baklyktene er svært lekre i helrød.
-Og når det kommer til interiøret ditt, spotless...!  
Eneste jeg ville satt fingeren på er nok felgene, personlig syntes jeg ikke de står i stil til bilen, den er "for classy" og felgene kan nok etter min smak bikke over til noe harry, pga. sort/sølv kombinasjonen.
Dette er som sagt subjektivt.

Uansett, F30 er et herlig karosseri.

Tusen Takk :) syns felgene kler bilen jeg :) er litt sånn Original typen jeg hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.7.2016 at 20.57, ahj skrev:

Har alcantara ratt i min. Blir møkkete ja, men med rens av rattet er det som nytt igjen. :) 

Ja er det ikke der feilen ligger? Man tror det blir utslitt og det ser slik ut, men det er bare drit som ligger i fibrene?

Løsningen: http://swissvax.no/alcanta-rens-for-alcantara-250-ml.html

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, StigJ skrev:

Ja er det ikke der feilen ligger? Man tror det blir utslitt og det ser slik ut, men det er bare drit som ligger i fibrene?

Løsningen: http://swissvax.no/alcanta-rens-for-alcantara-250-ml.html

Vil ikke si at det ser utslitt eller slitt når det blir møkkete. Men heller man mister god følelsen når man holder i det. For fibrene legger seg ned av møkka. En kjapp runde med rens så er rattet som nytt igjen. 

Av erfaring burde man ta en kjapp runde en gang i måneden så føles det som nytt nesten hele tiden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi denne tråden har jeg ikke sett noe som jeg tydeligvis må gjøre :).

Gud bedre for en nydelig bil du har fått deg .

Helt perfekt på alle måter både ut og inni .

Ser også du  bor i Sandefjord ,en plass jeg er mye da svigers er derfra :).

Igjen nydelig bil .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...