Gå til innhold

Off Topic-tråden, versjon 4(?)


awt
 Share

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Eystein Ose skrev:

Noen som vet om drivaksling må ut ved bytte av fjærer foran på f11 xdrive?

Ville løsnet bolten, for og slippe og risikere at aksling detter ut. Men slipper ta den ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, BMWE39turbo said:

Er optimist å prøver meg her inne, ingen som skal forbi München området og kan ta med et e82 carbonpanser hjem i nærmeste framtid?😅 tenker rundt 5k i betaling(?)

 

Aah du kommer 1 uke for sent🙈 Var på ferie der forrige uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til @Olaandrefsin store fortvilelse skal jeg straks en runde med campingvogn. Mener å ha lest en plass at man skal unngå å bruke ACC når man drar henger. Men finner ikke igjen hvor jeg har lest det. Noen som vet noe om det? @awt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Til @Olaandrefsin store fortvilelse skal jeg straks en runde med campingvogn. Mener å ha lest en plass at man skal unngå å bruke ACC når man drar henger. Men finner ikke igjen hvor jeg har lest det. Noen som vet noe om det? @awt?

🥵😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Markus E30 skrev:

Campingvogn kan jo være gøy, men viktig å kjøre forbi bobilene😁😁

Var god plass til 2 i det hotellrommet her.

20210729_174946.thumb.jpg.25e891da3edc59ad9462361d03e428c1.jpg

I Stryn? Ja, det er kun de som ikke evner å følge fartsgrensen eller slippe forbi andre jeg har utviklet en heftig allergi mot. Kunne faktisk fint reist på tur i noe slikt selv, uten å "rope for høyt" om det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Eystein Ose skrev:

Til @Olaandrefsin store fortvilelse skal jeg straks en runde med campingvogn. Mener å ha lest en plass at man skal unngå å bruke ACC når man drar henger. Men finner ikke igjen hvor jeg har lest det. Noen som vet noe om det? @awt?

Aldri hatt problemer med det, og bruker det mykje 🤔 

Vogntoget i år: 2900kg bil på under halv tank, + vogn på 2020😅 Bikker nok 5 tonn på veg heim fra Sverige da ja 😅

IMG_20240709_203638543_HDR.jpg

Endret av Skulebollen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Olaandref skrev:

I Stryn? Ja, det er kun de som ikke evner å følge fartsgrensen eller slippe forbi andre jeg har utviklet en heftig allergi mot. Kunne faktisk fint reist på tur i noe slikt selv, uten å "rope for høyt" om det 😅

Gammelt bilde🤪 Kjekt med en vogn som orker 100km/t. 

Bare å få lånt seg vogn😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Eystein Ose said:

Til @Olaandrefsin store fortvilelse skal jeg straks en runde med campingvogn. Mener å ha lest en plass at man skal unngå å bruke ACC når man drar henger. Men finner ikke igjen hvor jeg har lest det. Noen som vet noe om det? @awt?

Kanskje fordi ACC bruker i større grad bakbremser for bremsing i stedenfor alle 4 ved normal bremsing. Eller ACC skjønner ikke at det er ekstra vekt? 
det er bare gjetting fra min side men det er eneste 2 grunner jeg kommer på hvorfor det eventuelt skal være sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synst å huske det hadde noe med høg slitasje på bakbremsene på bil. Har ikke hatt problem med vanlig cruisecontroll, men dette er første turen med Adaptiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅ min F10 så hadde jeg motsatt problem, den bremset nesten ikke bak. Jeg kjørte mye med adaptiv cruisekontroll og da bremset den nesten bare på forhjulene.

Endret av uglefossen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er generelle tanker om uoriginale kjølevæske slanger?

Tenkte bytte ut når eg først skal igang, originalt på gs koster det 4471, originalt på koed 3961 pluss frakt.

Så har man uoriginalt hos autodoc, metzger, topran og vaico til 1851 pluss frakt. 

Er det verdt å gå for originalt på slike deler, eller er det samme type materiale så det er kun bmw logoen man betaler ekstra for?

 

 

Screenshot_20240713_091342.jpg

Endret av BMWE39turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...