ArneR. Skrevet Oktober 25, 2016 Share Skrevet Oktober 25, 2016 Gratulerer med nydelig bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limping00 Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpmek Skrevet Oktober 30, 2016 Share Skrevet Oktober 30, 2016 Absolutt min favoritt i klassiske BMW verden. Blir nok en slik når jeg er ferdig med min E 30. Grattis med fantastisk flott bil 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Følger S38 og E50 må jo være midt i blinken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 (endret) bbs e50 er knalltøft, men du skal evt være veldig obs på at mange sliter med sprekker i de med magnesiumsenter. Har selv planer om e55, men tar ikke sjangsen på originale. kommer til å bestille 3 delte med billett senter fra tyskland. Endret Desember 15, 2016 av hsd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Gratulerer med nydelig bil. At det dukker opp "alternative reperasjoner" er vel vanlig på gamle biler. På 6 serien min hadde de brukt streng for å feste deler foran på fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Skal du ha gromme hjul til bilen din, så kommer disse for salg til våren. Skal poleres opp. Nye bolter er kjøpt inn. Sitter på michelin pilot sport. Vil ikke selge, men får ikke plass til 17" med de nye bremsene. Originale BBS RC090. picture upload Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 17, 2017 Forfatter Share Skrevet April 17, 2017 (endret) Da var det på tide å få ut fingern å gå til på "mafiabilen" I første omgang er det å prøve å få bilen så tett som mulig. Bunnpanne hadde sprukket og måtte byttes + finne ut av hvorfor servopumpe lakk. Servopumpe trengte ny o-ring (Greit å få byttet da denne lagde luft i bremsesystemet) Bunnpanne var fikset av en tidligere eier som har rabatt på Maxbo (Tec 7 kongen) Bort med den gamle og inn med en ny. God som ny! Endret April 17, 2017 av Hesleskaug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 18, 2017 Share Skrevet April 18, 2017 Må følge med her ! Har trua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Da faller det litt biter på plass igjen. Hardy skive er byttet Servopumpe er restaurert Mulig jeg må ha et nytt lager/foring her https://goo.gl/photos/L5Q Planene fremover er: - Nytt understell - Nye felger - Ny eksos (Kanskje i år) - Kjøre og kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 (endret) Da har jeg fått bestilt meg veteran skilter som virkelig gjorde forskjell + at jeg endelig fikk landet på hvilke hjul jeg skulle ha. Ute på kunde besøk møtte hadde tilfeldigvis kunden 6 serie han også Nyrestaurerte AC Schnitzer Rennsport Typ1 17" 9" - 10" Da er usikkerheten rundt dekk da dette kommer til bli nokså aggressivt Ser for meg 235/40(35) - 275/40 Endret August 1, 2017 av Hesleskaug skriveleif Skulebollen, BjornarHS, hsd og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 29, 2017 Share Skrevet Mai 29, 2017 (endret) ACS1 er tøft med original finish og breie kanter. Er jo blitt veldig trendy med mørke senter på de, men synest dette er vel så tøft. Blir også knallbra med 17" Endret Mai 29, 2017 av hsd Hesleskaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mai 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2017 14 minutter siden, hsd skrev: ACS1 er tøft med original finish og breie kanter. Er jo blitt veldig trendy med mørke senter på de, men synest dette er vel så tøft. Blir også knallbra med 17" Takk for det! Har aldri vært fan av sorte senter selv men syns orginale sølvfargen matchet bilen greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 30, 2017 Share Skrevet Mai 30, 2017 Det der blir perfekt Hesleskaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Juli 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2017 Endelig fått dekk på felga etter litt prøving og feiling Syns det ble fint stuk på den nå. Selvfølgelig alltid noe som kan gjøres men nå får jeg kjøre litt også. Hawkon88, 635csi, Bols'n og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå