Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fahad skrev:

Ser ut som det blir H&R senk allikevel, sliter litt med å komme meg inn og ut av bilen uten å skitne til buksen 😁 Bør man ta firehjulskontroll rett etter senk eller er det lurt å vente til den får satt seg skikkelig?  

Jeg ventet to-tre uker når jeg senket min :) burde la understellet sette seg etter senken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun tomler opp fra meg for alle mods utenom Hamann takvinga :P

Pleier å vente en god stund før hjulstillingskontroll. Dvs. har enda ikke hatt det på F30 min. Den ble vel senket i juni i fjor en gang :lol:

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stålende fornøyd med H&R. Tredje bilen jeg har det på nå. De funker best sammen med M-sport dempere i forhold til standard. Z4en har vært en drøm. F30en kan virke en liten anelse myk i forhold til det jeg er vant til fra tidligere.

Planen er å gå for H&R coilovers på Z4en når den skal fornyes understellsmessig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, StigJ skrev:

Stålende fornøyd med H&R. Tredje bilen jeg har det på nå. De funker best sammen med M-sport dempere i forhold til standard. Z4en har vært en drøm. F30en kan virke en liten anelse myk i forhold til det jeg er vant til fra tidligere.

Planen er å gå for H&R coilovers på Z4en når den skal fornyes understellsmessig.

 

Høres bra ut. Har M sport dempere på bilen, så da tror jeg det blir bra 👍 Gikk for 30/40 

Endret av Fahad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...