ahj Skrevet Februar 16, 2017 Share Skrevet Februar 16, 2017 1 time siden, Fahad skrev: Ser ut som det blir H&R senk allikevel, sliter litt med å komme meg inn og ut av bilen uten å skitne til buksen 😁 Bør man ta firehjulskontroll rett etter senk eller er det lurt å vente til den får satt seg skikkelig? Jeg ventet to-tre uker når jeg senket min burde la understellet sette seg etter senken. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Myr bedre enn M-sport nå ja Men synes du mangler M-speildekslene som prikken over i-en Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 (endret) Kun tomler opp fra meg for alle mods utenom Hamann takvinga Pleier å vente en god stund før hjulstillingskontroll. Dvs. har enda ikke hatt det på F30 min. Den ble vel senket i juni i fjor en gang Endret Februar 17, 2017 av StigJ Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 (endret) Takk for det, Stig. Den ser faktisk bedre ut i virkeligheten 😀 Er du fornøyd med H&R? Endret Februar 17, 2017 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 3 timer siden, danskiii skrev: Myr bedre enn M-sport nå ja Men synes du mangler M-speildekslene som prikken over i-en Helt enig 👍 Skal sjekke ut prisen på de, men tror de koster en del hehe danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Stålende fornøyd med H&R. Tredje bilen jeg har det på nå. De funker best sammen med M-sport dempere i forhold til standard. Z4en har vært en drøm. F30en kan virke en liten anelse myk i forhold til det jeg er vant til fra tidligere. Planen er å gå for H&R coilovers på Z4en når den skal fornyes understellsmessig. Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 (endret) 57 minutter siden, StigJ skrev: Stålende fornøyd med H&R. Tredje bilen jeg har det på nå. De funker best sammen med M-sport dempere i forhold til standard. Z4en har vært en drøm. F30en kan virke en liten anelse myk i forhold til det jeg er vant til fra tidligere. Planen er å gå for H&R coilovers på Z4en når den skal fornyes understellsmessig. Høres bra ut. Har M sport dempere på bilen, så da tror jeg det blir bra 👍 Gikk for 30/40 Endret Februar 17, 2017 av Fahad StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 (endret) Digg med firehjulstrekk 😀 Har også fått på H&R fjærer, legger ut bilder etterhvert. Er kjempefornøyd med sluttresultatet Endret Februar 22, 2017 av Fahad StigJ, Walkabout, BimmerFan! og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Beist Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Senket X6 ❓ Nice 😎 Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 40 minutter siden, Tony Soprano skrev: Senket X6 ❓ Nice 😎 Stemmer 😀 Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 (endret) Her ser man forskjell. Vil nok senke seg litt til etterhvert. Bilen føles mer behagelig å kjøre, sitter mye bedre på veien og det ble ikke for stivt heller. Endret Februar 22, 2017 av Fahad Thundercoil, Gorg, danskiii og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Veldig bra, ble ganske perfekt høyde nå Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Perfekt,helt enkelt.:). Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Februar 23, 2017 Share Skrevet Februar 23, 2017 Du er så RÅ på å få bilene dine til å appellere til meg Jeg tror det er ingen ting av mods du har gjort på bilene din som jeg ikke har likt. Nydelig rett og slett! Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå