paukri Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Var i sverige nylig og handla meg ny bil/prosjekt, planen er å få denne helt strøken igjen! Bilen er en 1998 Alpina b10 v8, 4,6l 340hk med switch tronic. Har ikke så mange bilder enda, men skal se om jeg får lagt ut litt fler etter hvert, blir litt lakkering i løpet av vinteren. Ivrig86, Fredrik 90, Cbrooen og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Sykt fet bil du har anskaffet deg! Følger spent med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Gratulerer med skikkelig go`bil! Blir spennende å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Dette er ikke hverdags... Tøft. Synd å høre at den ikke var strøken. Godt at den har kommet i riktige hender! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Gratulerer med flott og grom bil! Dette blir den andre sedan b10 4,6 e39 som finnes i Norge. (Tok selv inn den første, ligger på finn nå) Finnes også to stk touringer, så sjeldent syn disse b10 4.6. Hvordan planer har du for denne? Legg ut flere bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 23, 2016 Forfatter Share Skrevet September 23, 2016 Bilen er veldig bra egentlig, men den trenger litt lakk stell, så blir det i første omgang.. fikk med masse dokumentasjon på bilen når jeg kjøpte den, veldig artig. Var vist en av Sveriges rikeste menn som kjøpte denne ny i 1998. Gleder meg til å få den i stand i løpet av vinteren, så blir det skilter til våren. Bilen er nr 280. Ivrig86 og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Gøy du lager tråd her :). Bilen sdr veldig fin ut og glezer meg til å se den live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Dette er skikkelig grombil, dette blir bra Paul Robert Synes den ser veldig hel og pen ut, artig at historikken er kjent. Det tror jeg faktisk har litt å si for bilens verdi. Så som jeg sa til Jan Erik så håper jeg å se denne på turen til Ringen neste år Litt kult at dere nå har de to råeste E39ene i familien, din far med E39 M5 og du med denne Ivrig86 og paukri reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 24, 2016 Forfatter Share Skrevet September 24, 2016 10 timer siden, Fredrik 90 skrev: Dette er skikkelig grombil, dette blir bra Paul Robert Synes den ser veldig hel og pen ut, artig at historikken er kjent. Det tror jeg faktisk har litt å si for bilens verdi. Så som jeg sa til Jan Erik så håper jeg å se denne på turen til Ringen neste år Litt kult at dere nå har de to råeste E39ene i familien, din far med E39 M5 og du med denne må bare få handla deg no gammelt artig du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 43 minutter siden, paukri skrev: må bare få handla deg no gammelt artig du også! Ja jeg har lyst, tro meg paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 14 hours ago, paukri said: Bilen er veldig bra egentlig, men den trenger litt lakk stell, så blir det i første omgang.. fikk med masse dokumentasjon på bilen når jeg kjøpte den, veldig artig. Var vist en av Sveriges rikeste menn som kjøpte denne ny i 1998. Gleder meg til å få den i stand i løpet av vinteren, så blir det skilter til våren. Bilen er nr 280. Nå ser jeg for meg Ingvar Kamparad i en Alpina B10 på ikea Stilig bil. Følger spent med her paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet September 24, 2016 Share Skrevet September 24, 2016 gratulerer med stilig bil, bare å pøse på med bilder paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 24, 2016 Forfatter Share Skrevet September 24, 2016 7 timer siden, minim skrev: Nå ser jeg for meg Ingvar Kamparad i en Alpina B10 på ikea Stilig bil. Følger spent med her hehe... var ikke han... husker ikke navnet i farta, men har ett dokument med navnet på.. skal se om jeg kan ta bilde av det etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 25, 2016 Share Skrevet September 25, 2016 Skikkelig drømmebil du har skaffet deg. Riktig motor og farge uten tvil. Men må bare spørre...er det en original imolarød M5 som står og fyller bensin sammen med deg på Shell? Har aldri sett en E39 levert i den fargen fra fabrikk i virkeligheten. paukri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet September 25, 2016 Forfatter Share Skrevet September 25, 2016 (endret) 1 time siden, Werther skrev: Skikkelig drømmebil du har skaffet deg. Riktig motor og farge uten tvil. Men må bare spørre...er det en original imolarød M5 som står og fyller bensin sammen med deg på Shell? Har aldri sett en E39 levert i den fargen fra fabrikk i virkeligheten. takk! ja det er min far sin... orginal e39 m5 med 115000 på telleren... måtte jo kjøre stil for å hente ny bil... e60'en er min andre Bmw... en 530d Endret September 25, 2016 av paukri Werther, HenrikSolberg og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå