Robin94 Skrevet Mai 20, 2017 Skrevet Mai 20, 2017 Frister bare mer å mer på min 320 å men blir kanakje ikke så kvass på en 320 som på 328??
Jokkke Skrevet Mai 20, 2017 Forfatter Skrevet Mai 20, 2017 (endret) 8 timer siden, sveigis skrev: Perfekt,:). Ser du skriver sportcat,hvilken brukte du? Det er ikke noe sport kat på bilen, er bare han som la ut videoen som skrev det. Men har byttet fremre eksosen med en ny uorg fra england, med en stor universal katt istedenfor 2stk som det er opprinnelig på 328 eksosen.. I tillegg er det 2 mindre lyddempere på 328 eksosen. Men mistenker at den nye katten gjør lyden litt mer raspete, som M3. Syns det er fett. 2 timer siden, Robin94 skrev: Frister bare mer å mer på min 320 å men blir kanakje ikke så kvass på en 320 som på 328?? Njaa, min bror hadde Eisenmann sport på sin 320, lyden var ikke like raspete. Men om du bygger om til 2rør hele veien, så får du nok samme lyd Fikk byttet lykteglass, tåkelys, og griller foran idag. Alt originalt selvfølgelig. Ikke mer såndblåste lykter og nyrer Endret Mai 20, 2017 av Jokkke Ron Jeremy, N.E.W. og Peak reagerte på dette 3
Ron Jeremy Skrevet Mai 20, 2017 Skrevet Mai 20, 2017 Flott E36! Dette er en undervurdert model etter legenden E30 (overpriset) og den fantastiske E46. Kunne tenkt meg en 328i en dag selv, med manuell selvsagt. Hatt endel av disse, spesielt har jeg gode minner om cab'en. Jokkke reagerte på dette 1
Jokkke Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Skrevet Juli 5, 2017 Evig lenge siden update jaa... Er for dårlig på dette her Det som har skjedd siden sist er ikke så mye, fikk på KW V1 coilovers for en mnd siden ca. Meeget digg senkesett! Byttet slavesylinderen idag, denne takket for seg forrige uke. Min egen toskeskap å kjøpe slike ting brukt! Så ny original ble montert og luftet systemet. Ellers var vi en tur i Bud på GS treffet, og stod utstilt på vårmønstringen i Bergen. Marius2002, Ron Jeremy, Sndvik og 3 andre reagerte på dette 6
Daniel. Skrevet Juli 5, 2017 Skrevet Juli 5, 2017 Haha veldig gjennomtenkt å ha vårmønstringen der Sand opp etter fangeren å greier Ble sikkert digg med KW Bilen ser veldig bra ut
Jokkke Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Skrevet Juli 5, 2017 Haha bilen så ikke ut!! Håper de finner en litt bedre location til vårmønstringen til neste år Takk for det Daniel Du som farter rundt i den UF registrerte E38en sant?
Daniel. Skrevet Juli 5, 2017 Skrevet Juli 5, 2017 (endret) 33 minutter siden, Jokkke skrev: Haha bilen så ikke ut!! Håper de finner en litt bedre location til vårmønstringen til neste år Takk for det Daniel Du som farter rundt i den UF registrerte E38en sant? Så det var noen andre biler som var greit skitten også Ja det burde de. Eller i det minste håpe at det blir fint vær Er nok meg det ja. Har ikke sett noen andre UF registrerte E38 i Bergen. Hva da? Endret Juli 5, 2017 av DanielStance
Jokkke Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Skrevet Juli 28, 2017 Gikk på en smell og kjøpte nye felger Kan jo bli kult dette BjornarHS, Sndvik og williamwiers reagerte på dette 3
hsd Skrevet Juli 28, 2017 Skrevet Juli 28, 2017 sjå der ja dem som har vert lufta for salg på FB ei stund? Lurte evt litt på å sende ei melding selv faktisk. Skjeldne og tøffe hjul. Jokkke reagerte på dette 1
Jokkke Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Skrevet Juli 28, 2017 @hsd kanskje, jeg fant de faktisk på finn.no ja disse tror jeg gjør seg på mørkeblå E36 coupe, gleder meg til å få på dekk. Tror jeg beholder gullfargen på senteret, syns det så ganske bra ut.
ZhilleN Skrevet Juli 28, 2017 Skrevet Juli 28, 2017 Grattis med nye hjul! Sikla sjøl på de der mille miglia
Jokkke Skrevet Juli 28, 2017 Forfatter Skrevet Juli 28, 2017 @ZhilleN Thanks dude! Ja jeg har siklet på de leenge, måtte bare slå til når jeg allerede var i Oslo ZhilleN reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå