Skulebollen Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Men da er det dette jeg skal ha nå? Sjelden jeg ser senkefjærer som ikke blir solgt som sett🤔 Men såvidt jeg kan se er det kun denne typen Eibach leverer som er senkefjærer
GtiGtr Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 6k for et sett fjærer?? Må sjekke autodoc iløpet av veka, svinger fort 20-40% i pris på ei veke.
RF91 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden 3 timer siden, Skulebollen skrev: Siste innkjøpet er jo en Toyota Yaris T Sport! Den gikk 10 timer non stop på Rudskogen uten ett feilslag! Så jeg har jo noen gode biler Der var bl.a en bil som fikk en råde ut blokka, ( tipp om det var en Bmw🤭 ) Må ha vore ein BMW frå Nordfjord isofall 🤓😄 #uflaks
Lars89 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Får kjøpt sett også. Jeg fikk ikke bytta tannstang på min som er /var ganske lik til din i styring. De foreslo å bare prøve nye topplagre. Har heldigvis helt vill selvoppretting på 911en😆 https://www.nardocar.no/shop/eibach-pro-kit-senkesett-bmw-i3-18916p.html https://geparden.no/products/senkefjarer-pro-kit-bmw-i3-2013-2022-eibach-lowering-springs-eibach-p-eie10-20-039-01-22?gad_source=1&gad_campaignid=22937373004&gbraid=0AAAAACMC6S-1sfc1fCGbPT1Jf_qoB7gmn&gclid=Cj0KCQjw77bPBhC_ARIsAGAjjV9Obben2S0iWWnlZpFBM4QVovNDvIZpvxkFzDQpK7KTXHSAVOsPMvwaAtjXEALw_wcB
Skulebollen Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden (endret) Fant settet på Autodoc også når jeg skrev inn delenr. Fra Geparden. Det er ingen forskjell på i3 og i3s fjærer når man går for senk? Erfaringer med febi/bilstein topplager? Burde jeg bytte topplager bak også? Og evt. Andre ting🤔? Bolter osv.? Var fin pris på originale støvmansjetter fra GS så bestiller disse sammen med br.skjold til 530d Endret 7 timer siden av Skulebollen
papertiger Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Til Autodoc-prisen kan du jo like godt kjøpe ACS fjører til drøye 6000kr. Litt bedre med drøye 4000 ja.
Lars89 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ser ingen grunn til å bytte fjærtopp er bak på så lav kilometer. Se evt an om det er irr/korrosjon. Såvidt jeg finner ut er det samme fjærer, men blir jo 10mm mindre senk på i3s. Bør i mine øyne bytte nr 3 og 4 her Og nr 2 her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå