Robin L Skrevet Desember 17, 2016 Skrevet Desember 17, 2016 Hei.  Savnet etter e34 var stort etter at jeg solgte min i fjor.  Angrer sikkelig pĂ„ det.  sĂ„ dukker denne opp ikke langt unna der jeg bo,sĂ„ jeg tok turen for Ă„ se pĂ„ den.  Bilen var langt bedre enn forventet selv om dem har gĂ„tt 300.000.  Skulle nesten tru noen har skrudd km-telleren opp!  Meget lite rust.  Og alt er fulgt opp av verksted.  Ny i Norge var den ogsĂ„. noe smĂ„tteri er det og ta tak i, som vannventil som henger pĂ„ varmluft,lys i halve speedometeret,sentrallĂ„s pĂ„ den ene dĂžren.  den er utstyrt med varmeseter,el.soltak,sentrallĂ„s,grĂžftelys,automat, nakkeputer bak etc.  Dette var kanskje ikke hverdagskost i 1989?đ Denner helt original foruten 30mm senk.  Jeg skal la dem forbi original da det er langt mellom slike e34er nĂ„ til dags. Planen er og fĂ„ tak i en passende cdspiller (cd43 med dab om mulig?)  og ta noen rustflekker, bla vĂ„tslipe og polere noe steinsprut pĂ„ panseret.  Skal ogsĂ„ fĂ„ tak i ett annet interiĂžr da fĂžrerstolen er slitt pĂ„ sidestĂžtten.  Vurderer ogsĂ„ ett mtech2-ratt.   tambur4, bimmerR, ESveen og 1 annen reagerte pĂ„ dette 4
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2016 Skrevet Desember 17, 2016 SĂ„ herlig Ă„ se en original, norsksolgt pre 1990 E34 som har overlevd  Gratulerer med flott og sjarmerende bil, hold den original som den er og du vil fĂ„ en bil som fĂ„r oppmerksomhet. Jeg kjĂžrer selv helt original E34 og kan skrive under pĂ„ at det faktisk er stor interesse. 300 000 km er ingenting pĂ„ en E34, sĂ„ det er lett Ă„ tro at kilometertelleren er skrudd opp. Trodde det samme selv da jeg kjĂžpte min for 5 Ă„r siden, da hadde den bare gĂ„tt 230 000 km. Jeg sleit med Ă„ tro at en bil med denne kjĂžrelengden kunne ha ett interiĂžr som nesten ikke sĂ„ brukt ut. Ellers sĂ„ banner jeg litt i kirken nĂ„, men jeg synes det originale stoff interiĂžret er fint. Tenkte det samme da jeg sĂ„ E34en til "316" ogsĂ„, synes stoff bringer en viss sjarm over en originalbil Â
Robin L Skrevet Desember 17, 2016 Forfatter Skrevet Desember 17, 2016 Takk for det Fredrik đ  Merker at endel voksne folk snur seg etter denne. Morro đ  interiĂžret er ok det men har som sagt raknet pĂ„ kanten av fĂžrerstolen. Samt noen sĂžmmer i baksetet som er dĂ„rlig.hadde det vĂŠrt helt sĂ„ hadde jeg nok beholdt det. SĂ„ enten fĂ„r jeg tak i bra fĂžrerstol og baksete eller komplett skinn.  Vil tru der er enklere og komme over ett pent skinninteriĂžr egentlig?  De lar seg lett freshe opp med litt farge osv ogsĂ„ đ
sveigis Skrevet Desember 18, 2016 Skrevet Desember 18, 2016 Herlig bil i fin stand :). Som det nevnes ,hold den i original stand .Det vil du ikke angre pÄ. Her skal det fÞlges med
Robin L Skrevet Desember 19, 2016 Forfatter Skrevet Desember 19, 2016 (endret) Her er grunnen til at jeg vurderer nytt interiÞr ogsÄ..  Forrige eier hadde hektet fast buksen sa han. Koed selger ett sett i skinn nÄ fra en 94modell. Men det er med interiÞrlister pÄ dÞrpanelene -jeg har uten..  Endret Desember 19, 2016 av space-ace
Daniel. Skrevet Desember 19, 2016 Skrevet Desember 19, 2016 Se her ja Fin bil du har funnet deg! Du er ikke aleine om Ä savne E34 hehe. Syns du burde ha fÄtt flyttet den ledningen/kontakten som henger under skiltet framme Robin L reagerte pÄ dette 1
Fredrik 90 Skrevet Desember 19, 2016 Skrevet Desember 19, 2016 Med mindre skinn er ett krav, hva med Ä fĂ„ tak i Sportstoler i stoff?Â
Robin L Skrevet Desember 19, 2016 Forfatter Skrevet Desember 19, 2016 Absolutt,  stoff skinn er fint det.  Finnes ogsĂ„ m5 i delskinn ser jeg. Ligger ett pĂ„ Finn men det er litt slitt og mangler dĂžrpaneler.  Men ser ut som det er litt vanskelig og finne stoff enn skinn. Men er vell bare og vĂŠre litt tĂ„lmodig det? đ
Robin L Skrevet Desember 19, 2016 Forfatter Skrevet Desember 19, 2016 2 timer siden, DanielStance skrev: Se her ja Fin bil du har funnet deg! Du er ikke aleine om Ă„ savne E34 hehe. Syns du burde ha fĂ„tt flyttet den ledningen/kontakten som henger under skiltet framme Hehe ja, defaen mĂ„ flyttes ja.  PĂ„ den forrige e34n var den plassert under fangeren, helt usynlig.  SĂ„ blir nok flyttet dit etterhvert.   har ordnet med lagringsplass for vinteren til den nĂ„.  SĂ„ det blir nok mest sannsynlig til at den blir satt inn i romjulen. Â
316 Skrevet Desember 27, 2016 Skrevet Desember 27, 2016 Nydelig bil, godt Ă„ se flere med originale biler. Jeg kjĂžrer selv helt originalt men har fĂ„tt tak i et sjeldent nardiratt som jeg skal montere til vĂ„ren! HĂ„per det er OK med to bilder. Â
Robin L Skrevet Desember 27, 2016 Forfatter Skrevet Desember 27, 2016 Bare Ă„ del bilder for de som vil det.  Morro og se andres e34 ogsĂ„ đ  Hvilkem radio har du,316?  StrĂžkent interiĂžr du hadde.  personlig sĂ„ synes jeg disse stoffseterne er fryktelig harde.  Mulig de er litt nedsittet?   De jeg hadde i forrige e34n var iallefall fryktelig gode.  (FĂžrst comfortseter, sĂ„ m5seter)
316 Skrevet Desember 27, 2016 Skrevet Desember 27, 2016 Kan ta bilde av radio i morgen, det er en tidsriktig Philips (mener jeg) kassett, antakelig montert av forrige eier da han eier radio og TV forretning og jobber som reparatĂžr.Â
Robin L Skrevet Desember 28, 2016 Forfatter Skrevet Desember 28, 2016 passet fint inn den der ja. riktig lys ogsÄ  lurer lit pĂ„ hva jeg skal gĂ„ for selv jeg.  har tenkt litt pĂ„ bmw cd43.  lurer pĂ„ om det kan brukes cd-vekslerinngangen pĂ„ denne og fĂ„ dab.  mĂ„ sĂžke og sjekke litt trur jeg  cd43:   her er forsĂ„vidt mtech2 ratt ogsĂ„.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ