Shattered Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 (endret) Jeg kommer tilbake i morgen med all relevant info og flere bilder, men legger ved en teaser før jeg slukner her nå! Edit 8.1: Bilen er en m-sport med masse utstyr, alt virker (nøkkel sliter med kontakt med lås), og meget pen i lakk osv! Bilen har gått i Tønsberg, men jeg kjøpte den i Nittedal, og er nå tilbake til opprinnelig strøk Veldig fornøyd så langt! Fikk pruta den litt i pris pga baklukedempere, et speil som er litt rart og litt småpirk, men jeg turte ikke prøve å prute mer enn 3-4000 kr Meget oppegående med 177hk som FAKTISK DRAR, i motsetning til min gamle 530d hvor halvparten av hestene døde underveis Liten fotoshoot med begge bilene i gårdsplassen hjemme i dag. Jeg har et elendig kamera på telefonen og begge er dritmøkkete, men @Freakshow skal komme og vaske E61 grundig en dag snart Oi, spenstig koppholder! Latmannsgir må man ha, ellers kan man kjøpe 520d (de fleste av dere vet jo at jeg ville egentlig ha manuell bil) Jævlig møkkete inni, men det skal shines en dag snart Ooooog et obligatorisk ass-shot-bilde Legg merke til at E39 har 15" med pigg mens E61 har... 18 eller 19"? @sveigis bilder til deg her Endret Januar 8, 2017 av Shattered Marius2002, Jimbo92, wSax og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Gratulerer med ny vogn Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Gratulerer! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Her forventer jeg masse bilder av det meste både utvendig og innvendig :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 2 timer siden, sveigis skrev: Her forventer jeg masse bilder av det meste både utvendig og innvendig :). HAr tatt noen nå, skal se om jeg får smelt inn i førsteposten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 4 timer siden, Otis skrev: Gratulerer! 11 timer siden, Evopower skrev: Gratulerer med ny vogn Takker. karer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Ser veldig bra ut og gleder meg til å følge med her. En sølv bil som er ren og polert er veldig pent. Og ta godt vare på den og ikke sjask den til:). Nå må vi snart ha ett Vestfold meet når jeg kommer bortover . Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Gratulerer med fin E61 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 9 minutter siden, sveigis skrev: Ser veldig bra ut og gleder meg til å følge med her. En sølv bil som er ren og polert er veldig pent. Og ta godt vare på den og ikke sjask den til:). Nå må vi snart ha ett Vestfold meet når jeg kommer bortover . Denne skal jeg være veldig mye mer forsiktig med enn jeg har vært med e39'en! Enda den har vært vaska 3 ganger i uka siste ukene pga været Ja, det er bare å ta turen! Nå, T.H.O skrev: Gratulerer med fin E61 😀 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Ser bra ut! En smuule misunnelig på M-Sportpakken altså Har du noen planer for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 8, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2017 16 minutter siden, Eselfjes skrev: Ser bra ut! En smuule misunnelig på M-Sportpakken altså Har du noen planer for bilen da? Takk! Skal fikse det som er feil og bare kjøre. Mulig den svarte grillen blir bytta, da jeg synes krom er mye penere Jeg skal kun ta servicer og vedlikeholde denne, ikke bygge om til fjærer eller bytte lykter osv osv som jeg gjorde på 530d. wSax reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Fin bil dette håper du slipper mye problemer Med denne nå regner med at JR kommer å detailer bilen Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Flott bil ja Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Januar 8, 2017 Share Skrevet Januar 8, 2017 Gratulerer med fin vogn E61 med m-sport slår aldri feil, i allefall ikke når det er sølvgrå bil Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 9, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2017 On 8.1.2017 at 19.45, Carlsius skrev: Gratulerer med fin vogn E61 med m-sport slår aldri feil, i allefall ikke når det er sølvgrå bil Takktakk! Jeg skulle absolutt ikke ha sølvgrå bil igjen fordijeg har hatt en del av de nå Skal få ordna forsikring på meg i morra, den blir nok litt dyrere enn 530d, har regna ut ca 8000 i året, men om det stemmer er noe annet da On 8.1.2017 at 19.17, Djwik skrev: Fin bil dette håper du slipper mye problemer Med denne nå regner med at JR kommer å detailer bilen Ja, et håper jeg virkelig, du er jo like glad i 530d som jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg