Gå til innhold

E61 525d - Et nytt kapittel


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Shattered skrev:

Ingen verdens ting! Jævla rart, ville trodd det ble noe interesse uansett pris, synes 60 er en grei pris for denne. Fikk et bud på 30 hvor jeg ba han ryke og reise og blokka på finn :lol: Rundt 900 visninger nå 😜

er vel sånn kanskje. er jo bare og velge og vrake i de om dagen. flust med biler til salgs, og kjøpers marked :) driver å kikker litt smått etter e61 igjen til meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, E39_Cato skrev:

er vel sånn kanskje. er jo bare og velge og vrake i de om dagen. flust med biler til salgs, og kjøpers marked :) driver å kikker litt smått etter e61 igjen til meg selv :)

Jepp, helt sikkert! Om du er gira kan du jo sende en pm, for jeg vil gjerne ha den vekk 😜 Tror man som Sveigis sa til meg, ha god tålmodighet om man skal selge en preface i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shattered skrev:

Jepp, helt sikkert! Om du er gira kan du jo sende en pm, for jeg vil gjerne ha den vekk 😜 Tror man som Sveigis sa til meg, ha god tålmodighet om man skal selge en preface i dag. 

Hehe jeg må nok ha bort en bil, og prisen må nok en del ned fortsatt for min del :P men har den i bakhode 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg være den negative sjelen her, men jeg er helt sikker på at du hadde fått en annen respons på E61en din om du hadde tatt noen skikkelige bilder og skrevet om teksten. I mine øyne blir bilen presentert som om du ikke har tatt nevneverdig vare på bilen og at det i bunn og grunn er en eneste stor problembil - prisen og responsen blir derfor deretter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Nå skal jeg være den negative sjelen her, men jeg er helt sikker på at du hadde fått en annen respons på E61en din om du hadde tatt noen skikkelige bilder og skrevet om teksten. I mine øyne blir bilen presentert som om du ikke har tatt nevneverdig vare på bilen og at det i bunn og grunn er en eneste stor problembil - prisen og responsen blir derfor deretter. :)

Bildene synes jrg er helt greie, men tenkt litt på teksten egentlig ja. Men 8 dager igjen før annonsen går ut, så får skrive dne på nytt etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tja, jo. Rent fototeknisk er vel egentlig alle bildene dine feil - de er blurry, viser halve elementer etc. Tror nok jeg ville påspandert ti minutter bak kameraet for å heve inntrykket med mange flere hakk. Du viser ingen hele bilder av hvordan bilen ser ut fra siden, og sidebildet du har er attpåtil et halvt bilde med felger som ikke medfølger bilen. Interiørbildene er uklare, av litt rare elementer og veldig halve. Ta for eksempel dørmatten som du fremhever er M-matter (regner med at det står M-Performance på de) - likevel har du bare fått med deg at det står "..formance" - resten er utenfor bildet. Hva skal bilde av M-ASK-enheten din være godt for? :P 

Nå virker jeg helt sikkert både negativ og kritisk, og det er selvfølgelig ikke meningen, men jeg er helt sikker på at du hadde fått bud tilnærmet prisantydning om du hadde gjort noen enkle, men elementære grep. Rens setene, kjøp nye tauekrokdeksler, lukk askebegeret, fjern bildet av eksosmanifolden, bytt skiltlyspæren, kjøp det manglende dekselet til viskeren bak og kjøp deg en ny PDC-sensor fra eBay til en slikk og ingenting. Bytter du i tillegg koppholderen som ikke kan felles inn, fremstår jo bilen nærmest som ny! Ingen kritikk, kun ment som et vennlig råd!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2019 den 16.22, Saltkjelen skrev:

Ja, tja, jo. Rent fototeknisk er vel egentlig alle bildene dine feil - de er blurry, viser halve elementer etc. Tror nok jeg ville påspandert ti minutter bak kameraet for å heve inntrykket med mange flere hakk. Du viser ingen hele bilder av hvordan bilen ser ut fra siden, og sidebildet du har er attpåtil et halvt bilde med felger som ikke medfølger bilen. Interiørbildene er uklare, av litt rare elementer og veldig halve. Ta for eksempel dørmatten som du fremhever er M-matter (regner med at det står M-Performance på de) - likevel har du bare fått med deg at det står "..formance" - resten er utenfor bildet. Hva skal bilde av M-ASK-enheten din være godt for? :P 

Nå virker jeg helt sikkert både negativ og kritisk, og det er selvfølgelig ikke meningen, men jeg er helt sikker på at du hadde fått bud tilnærmet prisantydning om du hadde gjort noen enkle, men elementære grep. Rens setene, kjøp nye tauekrokdeksler, lukk askebegeret, fjern bildet av eksosmanifolden, bytt skiltlyspæren, kjøp det manglende dekselet til viskeren bak og kjøp deg en ny PDC-sensor fra eBay til en slikk og ingenting. Bytter du i tillegg koppholderen som ikke kan felles inn, fremstår jo bilen nærmest som ny! Ingen kritikk, kun ment som et vennlig råd!:) 

Skjønner hva du mener :P Har tenkt litt på disse tinga, men spørsmålet er, er det verdt å koste på noe ekstra? Tenker på pdc (vet ikke hvilken sensor, da må vel alt byttes, og elektronikk er jeg ekstremt dårlig med), tauekroklokk er faktisk dyre... Men koppholderen burde være grei å bytte (dyr å kjøpe inn da) :P Mulig ei runde med speilrefleksen hadde vært lurt for bilder ja. 

Hatt bilen på rens hos @Freakshow og kan ikke klage på innsatsen han har gjort, akkurat! Selv om det sikkert kunne vært levert på rens hos noen som gjør det proft, men igjen, dyrt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Etter en del om og men - og litt lite penger inn ei periode, har jeg tatt bilen av finn, sendt den på full interiørrens. Fått mange idiotiske bud på 35000, 25000 og sånt. Bare å ignorere og slette tenker nå jeg. Sikkert en del oppkjøpere som kjøper bil billig og selger dyrt. 

Så tenker jeg kanskje det er lurt å bestille en 4hjulskontroll til den på nytt når jeg får den hjem. Får se, siden det er juli er vel sikkert det meste av verksteder stengt? :P

Prøver å legge meg på 55 igjen når jeg får knipsa nye bilder igjen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...