mloen Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Hei. Er det noen som har erfaringer med Bilportalen avd. Hamar eller Brumunddal som de ønsker å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Kjenner en selger på Bilportalen Hamar. Han er hvert fall isolert sett en veldig hyggelig kar, har vært der og kikka på bil en gang. Var veldig mange biler der. Var også samtidig på Brumunddal, der synes jeg det var rotete og jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lise Skrevet Februar 24, 2017 Share Skrevet Februar 24, 2017 Bilportalen solgte bilen min før jul, og jeg er fornøyd med salget. Det jeg ikke er fornøyd med er manglende svar på henvendelser i ettertid. I slutten av desember sendte jeg en e-post og spurte om de hadde tatt ut bombrikken. Jeg fikk raskt et hyggelig svar hvor de sa at de hadde tatt den ut, og at de ville sende den så fort som mulig. Jeg ventet lenge, men det dukket ikke opp noen bombrikke. Jeg purret selger 24. og 30. januar uten å få svar. Sendte deretter purring til post@bil-portalen.no 6. og 13. februar. Heller ikke da fikk jeg svar. I går prøvde jeg å legge ut et innlegg på Facebook-siden til Bilportalen hvor jeg ba om et svar. Dette innlegget ble sensurert og kom aldri ut. Om jeg får tilbake bombrikken eller ikke, er forsåvidt ikke det viktigste. Jeg synes det er utrolig dårlig at de ikke svarer på henvendelser. uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ludvig93 Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 Vil på det sterkeste anbefale å IKKE kjøpe bil hos bilportalen. Vi ble lovet en bil av en av deres selgere, og når vi har flydd halve landet rundt for å kjøpe den får vi kontrabeskjed - de hadde solgt bilen! Selv om selger muntlig bekreftet at bilen ikke skulle selges til noen andre og at vi hadde reservert bilen. Og når vi konfronterte de med dette, nekter de først og fremst å dekke flybillettene, samt påstår at vi lyger! Elendig! De mener selger har tilbudt oss å skrive kontrakt på at vi ville kjøpe bilen, det har de altså IKKE. Vi var bestemt på å kjøpe bilen, og hadde skrevet kontrakt hadde vi fått det tilbudet. Når vi kontakter kundeservice får vi svært useriøse og frekke svar tilbake. Hold dere unna! uglefossen og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Hagen Skrevet Februar 4, 2018 Share Skrevet Februar 4, 2018 Det mest useriøse firma jeg har vært borti ,styr unna ! Kjøpte en VW tiguan 2012 mod usett fra Oslo, p.g.a en meget lav km,stand 58 000. Jeg spurte og grov om bilen og den skulle være helt strøken fikk jeg vite over telefon, så jeg slo til på bilen. Da jeg kom til Hamar og skulle hente bilen fikk jeg plutselig opplyst at den hadde skiftet en bærebru etter en utforkjøring, bilen hadde dessuten en liten bulk i taket og et hull i setet bak.Altså dette kunne selger ha opplyst om på telefon så hadde jeg funnet en annen bil ! Jeg tok nå med meg bilen hjem og var ganske glad og fornøyd i 10 dager! Da tok plutselig girkassa kvelden og da startet helvete.Ringte selger og de sa de skulle ordne saken, men måtte ha bilen til Hamar, noe som skulle vise seg å ta en og en halv uke ! De tilbød meg riktignok leiebil fra rent a Wreck, men jeg hadde ikke solgt den gamle og sa jeg kunne bruke den så lenge , kunne jo ikke vite at det ville ta 8 uker før jeg fikk bilen tilbake. Jeg fikk bekreftet fra WV merkeverksted hos meg at det ikke var en reklamasjon, men at girkassa hadde fått en smell etter en utforkjøring så den lakk olje og til slutt skar seg. Det varte og det rakk uten at noe skjedde, de tvilte faktisk på om girkassa bare manglet olje og sa Mekonomen skulle fylle på ! Noe så dustete, da hadde mitt merkeverksted allerede konstatert at kassa var gåen.Enden på visa ble da at det ble satt inn en brukt girkasse og clutch og svinghjul måtte bytes. Bilen har nå fungert bra iet og et halvt år nå. Har lært meg en lekse at man ikke må se seg blind på lav km. stand når men skal kjøpe seg brukt bil, og bruktbilfirmaer holder jeg meg langt unna! 316, uglefossen og Ivrig86 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmforlife Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 (endret) Hyggelige selgere, helt til salgssummen er innbetalt. Da opphører all kundebehandling og service. Velg heller en seriøs forhandler. Endret April 26, 2018 av Bimmforlife Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar2 Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 Bilportalen (har nå skiftet navn til AUTOCO HAMAR ) De skifter navn etterhvert som de går konkurs. Tidligere navn er: Bilportalen As , Bruktbilgaranti as , Automobile Hamar as osv. Jeg kjenner flere som har hatt MEGET dårlig opplevelse fra dem. Det værste tilfellet (rent økonomisk) er en nær kamerat. Han er dessverre veldig naiv og dette utnyttet de på det fulle. Han leverte inn bilen sin til kommisjon. Der ble det avtalt at han skulle trekkes 15.000,- i provisjon/honorar. Det tok nesten 1 år før bilen ble solgt. Han sendte meg bilde på vinteren hvor bilen stod med 20cm snø i flere uker. På sommeren stod den uvasket og han måtte betale for nytt batteri pga at de ikke vedlikeholdsladet det. Da bilen omsider ble solgt, så ringte en "hyggelig" selger og foklarte at de hadde fått bud på 45 tusen under prisforlangende. Da hadde han allerede gått ned 50tusen ifht opprinnelig pris. Han aksepterte dette av ren desperasjon. Bilen måtte bort! Nå nylig fikk han vite fra den som hadde kjøpt hans bil (ved en ren tilfeldighet) at bilen ikke ble solgt 45tusen rimeligere. BILPORTALEN / AUTOCO / AUTOMOBILE HAMAR hadde snytt både kjøper og selger for 45.000,- + provisjonen de tok på 15.000,-. Her er det bare å styre unna!! Det finnes knapt en lokal person som handler hos disse og det er en grunn til det. Det lokale ryktet de har er helt elendig og det fortjener folk å være klar over. Ron Jeremy, fupsaker, Ivrig86 og 1 annen reagerte på dette 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omar12 Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 Hei Vidar2 Ser du har dratt Automobile Hamar inn i en sak vi ikke har noe med. Kan du være snill å ringe 97106204 så vi får klarhet i dette. Mvh Automobile Hamar Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 3 minutter siden, Omar12 skrev: Hei Vidar2 Ser du har dratt Automobile Hamar inn i en sak vi ikke har noe med. Kan du være snill å ringe 97106204 så vi får klarhet i dette. Mvh Automobile Hamar Ta dette heller på PM for dette blir for dumt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omar12 Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 (endret) - tok grundig feil, etter alt som har kommet ut- Endret August 29, 2023 av Marius2002 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 (endret) Ser ut som det er samme mennesker i kulissene i Automobile og Autoco. Endret Oktober 30, 2019 av ahj liffi, uglefossen og Ivrig86 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 30, 2019 Share Skrevet Oktober 30, 2019 Litt artig at omar12 fant innlegget såpass fort da. Ellers er det noen som er gode å tipse. Når man legger ut ting på internett, eller noen plass for den saks skyld, må vi huske på at en sak bestandig har minst 2 sider! uglefossen, Marius2002 og Ivrig86 reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 28, 2020 Share Skrevet Februar 28, 2020 (endret) Disse har kontakta meg flere ganger om å selge en bil for meg. Frekke folk! Å hvorfor i helvete skal man la sånne folk uansett selge bil for seg? Som har over 200 biler eller no på Finn? Lukter humbug så det holder!!!! Di selger omtrent kun kommisjon biler... å igjen, da lurer di seg unna i etterkant. Selg bil selv!! Og ikke kjøp biler av halvseriøse bruktbil sjapper!! Har hørt om flere som har blitt kontakta av disse. STYR UNNA! Endret Februar 28, 2020 av Ivrig86 uglefossen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar2 Skrevet Januar 30, 2021 Share Skrevet Januar 30, 2021 Hørte at "Autoco Hamar" var på "TV2 hjelper deg" for noen måneder tilbake.Ser på proff.no at de har gått over 6mill i minus de siste 3 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå